zwembroekje
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Zwemshort, z'n 3/4 broek. Super chill, en zeker aan het strand enzo.
-

FrancisDrake - Aftastend

Zwemshort
Hopelijk niet al te erg off topic: Maar waarom geven leuke jonge kerels, die nog lekker strak in hun vel zitten, altijd de voorkeur aan shorts en 'heren op leeftijd' aan slips. Omgekeerd staat een stuk beter. Ok, over smaak valt niet te twisten, maar toch.
Hopelijk niet al te erg off topic: Maar waarom geven leuke jonge kerels, die nog lekker strak in hun vel zitten, altijd de voorkeur aan shorts en 'heren op leeftijd' aan slips. Omgekeerd staat een stuk beter. Ok, over smaak valt niet te twisten, maar toch.
-

fygran - Ontdekkend

fygran schreef:Zwemshort
Hahahaha, je hebt helemaal gelijk! Ik vind het zelf ook vaak de sneuheid ten top!
-

bartjebarneveld - Expert

Als ik ga zwemmen draag ik het liefst een mooie strakke Speedo of gelijkaardige van Aussiebum. Op het strand wissel ik graag af. Ik ben 29 en vind het heerlijk geil om een Speedo te dragen
- edgingdeniallover
- Aftastend

Mijn vriend en ik dragen meesal sringzwembroekjes. Niet overal is dit toegestaan, en regelmatig krijgen we de vraag of we wat anders willen aan doen of het zwembad verwijderen. Meestal doen we dan een strakke speedo aan met smalle zijbandjes. Straks op vakantie willen we de jockstrap zwembroek proberen.
-

karco - Aftastend

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex