zoeken homo's vaak jonger en is er verschil tussen he/ho??
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi mensen,
Ik ben 27 jaar en ik merk dat de meeste jongens die ik leuk vind, zo'n 5 tot 10 jaar jonger zijn dan mij. Ik vertel er maar even bij dat ik absoluut niet de persoon ben die jongere jongens voor sexdate's o.i.d. probeert te strikken. 'One night stands' zijn niets voor mij..
Het heeft net zoveel met liefde te maken dan met seksuele aantrekkingskracht.
Maar ik bedacht me hoe het zou zijn als ik zelf straks ouder ben. Want de gedachte dat ik met 40 jaar nog steeds op jongens van rond de 20 val baart me een beetje zorgen. Of zou het zo zijn dat je qua belevingswereld zo veel gaat verschillen dat je automatisch iemand zoekt die in leeftijd dichterbij ligt?
Ik ben nieuwsgierig hoe dit bij anderen werkt. Zouden er nou net zoveel jongens zijn die juist op ouder vallen i.p.v. andersom?? En zijn die getallen in de heterowereld hetzelfde??
Ik ben 27 jaar en ik merk dat de meeste jongens die ik leuk vind, zo'n 5 tot 10 jaar jonger zijn dan mij. Ik vertel er maar even bij dat ik absoluut niet de persoon ben die jongere jongens voor sexdate's o.i.d. probeert te strikken. 'One night stands' zijn niets voor mij..
Maar ik bedacht me hoe het zou zijn als ik zelf straks ouder ben. Want de gedachte dat ik met 40 jaar nog steeds op jongens van rond de 20 val baart me een beetje zorgen. Of zou het zo zijn dat je qua belevingswereld zo veel gaat verschillen dat je automatisch iemand zoekt die in leeftijd dichterbij ligt?
Ik ben nieuwsgierig hoe dit bij anderen werkt. Zouden er nou net zoveel jongens zijn die juist op ouder vallen i.p.v. andersom?? En zijn die getallen in de heterowereld hetzelfde??
- lenteintwente
- Newbie

Van jongaf aan ben ik altijd aangetrokken geweest door mannen boven de 30. Soms kijk ik wel naar iets jonger, maar dan denk ik onmiddellijk: nog enkele jaartjes wachten. Ik ben nu in de 40 en ik ben smoor op een vent van 55. Toegegeven, hij ziet er geen 55 uit, is zeer slank en zeer sportief. Wanneer je aangetrokken bent tot mannen boven 30, is het onvoorstelbaar hoeveel gehuwde mannen je ontmoet. Soms krijg ik de indruk dat ik meer gehuwde dan niet gehuwde homo's ken (gehuwd met een vrouw wel te verstaan).
lenteintwente schreef:Hoi mensen,
Ja, als je ouder wordt, ga je automatich meer naar oudere jongens kijken.
Maar dat komt ook misschien omdat die jonge jochies je gaan negeren, dus je moet wel.
Aan de andere kant vindt je die jongetjes niet interssant voor iets serieus.
Een keertje sex zou wel leuk zijn, en dan alleen nog, als ZIJ specefiek met je willen, (want ik ben niet zo'n type die jonkies lasig valt, vele van mijn leeftijd hebben het helemaal veknalt voor mij, en hebben die jonkies en groot negatief beeld hebben van de wat ouderen).
Maar goed die jonkies zijn niet interssant, want ze hebben geen aandacht voor je als je er kontakt mee hebt, want ze zijn konstant met hun mobieltje bezig, ook tijden de eventuwele sex, zodat je gaat afvragen, "met wie is't i nou bezig? met mij of met digene aan de mobile telefoon?" dat betekent dat hij nix in mij ziet, en dan kan die gelijk oprotten van mij.
Maar goed..... ik ben nou ouder, maar het probleem is dat bijna alle homo's van mijn leeftijd die je in de scene ziet er uitzien als mijn vader, terwijl ik en ECHT 15 jaar jonger uitzie, dat zegt iedereen ook, "je bent helemaal geen oude man"zeggen ze.
Daardoor val ik ook meestal op 10 tot 15 jaar jonger, maar uitelijk zie je helemaal geen verschil met mij en een die zoveel jonger is, dus dat zou heel goed samen moetten gaan, maar helaas, wordt je gelijk weggeklikt op chatsites, als ze je leeftijd zien, terwijl ze niet eens weten wat voor een mooie man (echt waar), ze weggooien.
Met iemand van je eigen leeftijd, kan ook leuk praten, omdat je veel in elkaar herkent.
Helaas zijn die dun gezaait, de meesten en vooral de mooiste zijn dood aan de a'i'd's
En wat over gebleven is, ziet en zag er altijd al niet uit, dus die leven nog, en hangen rond in de vieze donkere stinkende krochten.
DAT zijn dan de leeftijdgenoten wat nu nog voor mij overgebleven is.
Oh...waarom ben ik dan overgebleven, ondanks mijn relatieve schoonheid?... ik liet me nooit n'kn, en deed het in sportbroekjes, dat is mijn redding geweest, maar je krijgt er helaas geen serieuze vriend mee.
Als kind al keek ik al graag naar (de voeten van) mannen. Die waren toen uiteraard allemaal ouder dan ik, meest kennissen van mijn ouders, onderwijzers op school etc. Pas later ging ik me voor leeftijdgenoten interesseren. Nu ikzelf al wat ouder ben heb ik geen voorkeur voor een bepaalde leeftijd. De uitstraling die iemand heeft vind ik belangrijker dan uiterlijk en dan maakt het niet uit of hij 20 of 60 is.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

dolopvoeten schreef:Als kind al keek ik al graag naar (de voeten van) mannen. Die waren toen uiteraard allemaal ouder dan ik, meest kennissen van mijn ouders, onderwijzers op school etc. Pas later ging ik me voor leeftijdgenoten interesseren. Nu ikzelf al wat ouder ben heb ik geen voorkeur voor een bepaalde leeftijd. De uitstraling die iemand heeft vind ik belangrijker dan uiterlijk en dan maakt het niet uit of hij 20 of 60 is.
Goh....dan moet je toch eens kennis maken met mijn voetenvriendje, het zouden zijn woorden kunnen zijn, hij heeft dat precies zo.
The schreef:dolopvoeten schreef:Als kind al keek ik al graag naar (de voeten van) mannen. Die waren toen uiteraard allemaal ouder dan ik, meest kennissen van mijn ouders, onderwijzers op school etc. Pas later ging ik me voor leeftijdgenoten interesseren. Nu ikzelf al wat ouder ben heb ik geen voorkeur voor een bepaalde leeftijd. De uitstraling die iemand heeft vind ik belangrijker dan uiterlijk en dan maakt het niet uit of hij 20 of 60 is.
Goh....dan moet je toch eens kennis maken met mijn voetenvriendje, het zouden zijn woorden kunnen zijn, hij heeft dat precies zo.
Stuur me z'n e-mail adres maar.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen