zo hallo
5 berichten
• Pagina 1 van 1
zo waarom laat je ene mens niet in zijn waarde er zijn ook mensen die aan sociaal leven willen hebben en dat kunnen door dit soort dingen zo bereiken ja en of je even mag over geven ga je gang maar laat een ander in zijn waarde als je zelf niet wil of niet leuk vind reageer dan niet
- gaywoman
- Newbie

gaywoman schreef:zo waarom laat je ene mens niet in zijn waarde er zijn ook mensen die aan sociaal leven willen hebben en dat kunnen door dit soort dingen zo bereiken ja en of je even mag over geven ga je gang maar laat een ander in zijn waarde als je zelf niet wil of niet leuk vind reageer dan niet![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp niet waar deze reactie op slaat.
Kan je dat eens uitleggen? Gebruik dan wel wat hoofdletters, punten en komma's, dan is het misschien ook beter leesbaar.
gaywoman schreef:zo waarom laat je ene mens niet in zijn waarde er zijn ook mensen die aan sociaal leven willen hebben en dat kunnen door dit soort dingen zo bereiken ja en of je even mag over geven ga je gang maar laat een ander in zijn waarde als je zelf niet wil of niet leuk vind reageer dan niet![]()
Ik snap het even niet
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan