Zijn de meeste homo's "verwijfd"? of heb ik het nu
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Over cliche's gesproken
Nee hoor, dat idee heb je waarschijnlijk omdat juist de vrouwelijke types juist opvallen en de mannelijke dus niet. En wat opvalt bepaald het beeld van een (minderheids)groep, zo is dat nou eenmaal.
Nee hoor, dat idee heb je waarschijnlijk omdat juist de vrouwelijke types juist opvallen en de mannelijke dus niet. En wat opvalt bepaald het beeld van een (minderheids)groep, zo is dat nou eenmaal.
-

Steve - Moderator

Steve schreef:>>> Je WORDT niet homo, je bent het of niet
Die vrouwelijke hormonen lijken mij een fabeltje ja
Oke, je BENT homo dan, volgens mij kan er wel een logica in zitten. Dat je door bepaalde hormonen je in dit geval (bij mannen) wat vrouwlijker gaat gedragen. Omdat je op het zelfde geslacht valt. Mocht het allemaal wél een fabel zijn, waarom zijn sommige homo's dan zo vrouwlijk op een bepaalde manier?
( ik vind het overigens altijd erg komisch en kan altijd met ze lachen als ze zo zijn)
- birk
- Aftastend

3% van de hetero's (ruwe schatting) is verwijfd.
3% van de homo's (ruwe schatting) is verwijfd.
Er is GEEN enkel verschil tussen hetero's en homo's, GEEN enkel. Evenmin wat genen of hormonen betreft. Dat het niet aan de genen ligt, betekent NIET dat je vrije keuze hebt om al dan niet homo te zijn. Heeft er gewoon niets mee te maken.
Voor het overige ben ik het volledig met Steve eens.
3% van de homo's (ruwe schatting) is verwijfd.
Er is GEEN enkel verschil tussen hetero's en homo's, GEEN enkel. Evenmin wat genen of hormonen betreft. Dat het niet aan de genen ligt, betekent NIET dat je vrije keuze hebt om al dan niet homo te zijn. Heeft er gewoon niets mee te maken.
Voor het overige ben ik het volledig met Steve eens.
-

Bink - Post Lord

birk schreef:Steve schreef:>>> Je WORDT niet homo, je bent het of niet
Die vrouwelijke hormonen lijken mij een fabeltje ja
Oke, je BENT homo dan, volgens mij kan er wel een logica in zitten. Dat je door bepaalde hormonen je in dit geval (bij mannen) wat vrouwlijker gaat gedragen. Omdat je op het zelfde geslacht valt. Mocht het allemaal wél een fabel zijn, waarom zijn sommige homo's dan zo vrouwlijk op een bepaalde manier?
( ik vind het overigens altijd erg komisch en kan altijd met ze lachen als ze zo zijn)
Waarom zijn er sommige hetro vrouwen zo'n manwijven.
Waarom zijn sommige hommo's zo op en top mannen.
Waarom zijn sommige hetromannen zo verwijft.
Waarom zijn sommige mensen gewoon mensen.
Ik geloof niet dat er hormonen zijn die zeggen dat je homo bent of hetro. Ik denk je er gewoon mee geboren wordt. Net zoals je bijvoorbeeld met een wiskundeknobbel geboren wordt of zoiets.
-

luco - Post Lord

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen