Het is nu 25 mei 2012 03:55

zeer onprettig, viezigheid tijdens anale sex

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor erikje82 » 01 maart 2011 14:08

hallo jongens en mannen.

Hier een hetero man.

Ik heb een probleempje waar ik behoorlijk mee zit en graag mee geholpen wil worden.

ik kom bij jullie voor advies.

Ik houd wel van anale sex maar op een gegeven moment, meestal vrij vroeg, komt er van dat vieze stinkende bruine goedje mee wat het plezier behoorlijk bederft.

vantevoren naar de WC gaan helpt niet. Ik ben vaker zover gegaan dat ik de douchekop van de slang heb losgeschroefd en de slang in mijn gat heb geduwd om de boel te reinigen.

Eigenlijk heb ik geen zin om zo'n ellenlang en vervelend ritueel uit te moeten voeren voordat ik aan de slag kan, zonder garantie op succes. Vaak is mijn anus dan geirriteerd of blijft er rotzooi uitkomen.

Dus de laatste tijd, als ik zin heb in wat spielerij en denk dan aan het hele ritueel verdwijnt mijn zin als sneeuw voor de zon en vind dit erg vervelend.

wie oh wie heeft tips & tricks...

alvast bedankt
erikje82
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamie » 01 maart 2011 14:29

Waarom moet ik altijd fronzen bij dit soort berichten? :euh:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Crocodile » 01 maart 2011 14:34

omdat dit NEP is?? :LOL:
Crocodile

Berichtdoor erikje82 » 01 maart 2011 14:44

nee mensen, dit is niet nep
erikje82
Newbie
Newbie

Berichtdoor Crocodile » 01 maart 2011 14:48

misschien moet je naar de dokter gaan?
Crocodile

Berichtdoor erikje82 » 01 maart 2011 14:55

kom op he.

Ik heb een serieuze vraag neergelegd met een goede achtergrond van waar deze vraag vandaan komt, dus ik zou dan ook graag een serieus antwoord willen.
erikje82
Newbie
Newbie

Berichtdoor Diederick » 01 maart 2011 22:31

Ik weet niet wat je allemaal uitvoert of wat de toestand van je afvoerwegen is, maar het hoort niet nodig te zijn je hier druk over te maken. Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen of uitgebreid wilt gaan 'spelen' is het wel handig om de boel even schoon te douchen. Maar voor anale seks in de meest basale betekenis van het woord hoef je dat echt niet te doen.

Je huisarts kan je ook advies geven, wat betreft anale hygiëne.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Luc » 01 maart 2011 23:02

erikje82 schreef:kom op he.

Ik heb een serieuze vraag neergelegd met een goede achtergrond van waar deze vraag vandaan komt, dus ik zou dan ook graag een serieus antwoord willen.

Als je net chili con carne hebt gegeten dan mag je ook verwachten dat dit weerslag zal hebben op je stoelgang hé, maar als je gewoon gezond en vezelrijk eet en daarnaast anale hygiëne in acht neemt zou je er geen last van moeten hebben, niet met een doucheslang zonder speciaal opzetstuk natuurlijk want dan kan je je slijmvliezen beschadigen en dus dat geïrriteerd gevoel.
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 02 maart 2011 00:37

Ik had 'n maatje, ook al meer str8 dan gay, die zo nerveus werd bij de gedachte dat hij anaal ging genomen worden, dat hij buikpijn kreeg, zodat hij steeds wat had zitten bij anaal ondanks douchen en andere toestanden.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex