Welke sieraden dragen jullie?.
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik weet niet of deze topic al eens is geweest, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wie hier allemaal sieraden dragen en wat voor sieraden. Ik zelf draag alleen maar een horloge, maar een fossil ketting lijkt me ook wel erg stoer om te dragen, en eventueel bij het uitgaan vindt ik mooie fossil ringen ook erg mooi om te dragen
En wat is jullie mening hierover, past het bij elke man om veel sieraden te dragen, en is het typeisch iets voor homo's of dragen hetero mannen ook steeds meer sieraden, of moeten sommige mannen het alleen maar bij een horloge houden, ik zie zelf steeds meer vooral op het werk.
En wat is jullie mening hierover, past het bij elke man om veel sieraden te dragen, en is het typeisch iets voor homo's of dragen hetero mannen ook steeds meer sieraden, of moeten sommige mannen het alleen maar bij een horloge houden, ik zie zelf steeds meer vooral op het werk.
- Pianoman
- Wegwijs

Niets. Een horloge is al vervelend genoeg.
Ik heb een rothekel aan juwelen. Altijd zo exclusief vrouwgericht. Juweliersetalages bezorgen me een flinke kater. Ik zie al die rotjuwelen altijd op de speedo of zoiets van een of andere poteling. Dan leef ik helemaal op. Vooral wanneer ik denk aan bepaalde halssnoeren prijkend op de gordel van speedo-broekjes met de erbij horende oorbellen ingenaaid op de zijkanten (innaaien is lekker meegenomen). Bezorgt me zonder bezwaar een regelrechte stijve met sap, dat mot ik wel toegeven.
Ik heb een rothekel aan juwelen. Altijd zo exclusief vrouwgericht. Juweliersetalages bezorgen me een flinke kater. Ik zie al die rotjuwelen altijd op de speedo of zoiets van een of andere poteling. Dan leef ik helemaal op. Vooral wanneer ik denk aan bepaalde halssnoeren prijkend op de gordel van speedo-broekjes met de erbij horende oorbellen ingenaaid op de zijkanten (innaaien is lekker meegenomen). Bezorgt me zonder bezwaar een regelrechte stijve met sap, dat mot ik wel toegeven.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Alléén een horloge, maar ik heb er meerdere zodat ik afwissel. Laatste aanwinst is een analoog chronograafhorloge dat op zonenergie werkt en het is tevens zendergestuurd. Altijd de juiste tijd tot op de seconde. Horloge freak? 
Ik zing nog steeds solo, maar anderen doen dit al in koor.
De wereld om je heen gaat desondanks gewoon door.
De wereld om je heen gaat desondanks gewoon door.
-

Albert - Wegwijs

Gouden ketting met een kruis en een klein konijntje eraan. Gouden ring met Lapis aan mijn linker hand. M'n trouwring aan mijn rechter hand. Wit-gouden pin met een zwarte diamant in m'n rechter oor.En een horloge aan mijn linker pols (automatische chrono).
Hoezo, patser?
Hoezo, patser?
-

fygran - Ontdekkend

Tja. Niets. Zelfs geen horloge!
-

Gay underwear lover - Aftastend

10 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Lifestyle