Welke fetish heb jij???
wat ik heel lekker vind is een boxer met een klein lijnt haar vanaf de navel naar beneden, een lekker gespierd lijf (niet té) en dee lul maakt niet uit, als ie maar niet zo groot is als die van Mukhtar of hoe die ook heet, want die vond ik égt lelijk... mannen met alleen een badhandoek om vind ik ook heeeerlijk..
-

VASyaG - Ontdekkend

VASyaG schreef:wat ik heel lekker vind is een boxer met een klein lijnt haar vanaf de navel naar beneden, een lekker gespierd lijf (niet té) en dee lul maakt niet uit, als ie maar niet zo groot is als die van Mukhtar of hoe die ook heet, want die vond ik égt lelijk... mannen met alleen een badhandoek om vind ik ook heeeerlijk..
klinkt beetje maroc.........
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:VASyaG schreef:wat ik heel lekker vind is een boxer met een klein lijnt haar vanaf de navel naar beneden, een lekker gespierd lijf (niet té) en dee lul maakt niet uit, als ie maar niet zo groot is als die van Mukhtar of hoe die ook heet, want die vond ik égt lelijk... mannen met alleen een badhandoek om vind ik ook heeeerlijk..
klinkt beetje maroc.........
Maroc?
-

VASyaG - Ontdekkend

De prominentia laryngea!
Dit is dus de mooie wetenschappelijke naam voor de adamsappel! Ik vind het heel erg opwindend wanneer een man een mooie, duidelijke adamsappel heeft.
Verder heb ik ook wel iets met macho mannen, die helemaal op een bepaalde manier moeten zijn gekleed om mij echt helemaal wild te krijgen. Ik zal je daar nu niet mee lastig vallen, want dat wordt anders een hele lap tekst.
Dit is dus de mooie wetenschappelijke naam voor de adamsappel! Ik vind het heel erg opwindend wanneer een man een mooie, duidelijke adamsappel heeft.
Verder heb ik ook wel iets met macho mannen, die helemaal op een bepaalde manier moeten zijn gekleed om mij echt helemaal wild te krijgen. Ik zal je daar nu niet mee lastig vallen, want dat wordt anders een hele lap tekst.
- Strobolavanovitsj
- Newbie

Underwear! Boxers! Jockstraps! Underwear! Underwear!
Mundo Unico & Aussiebum.
Kom maar, hapjes!
Mundo Unico & Aussiebum.
Kom maar, hapjes!
-

bartjebarneveld - Expert

Strobolavanovitsj schreef:De prominentia laryngea!
Idem ditto
De mijne zijn meestal skinhead-achtig gekleed.
-

Bink - Post Lord

Mooie boxers, zwembroek, maar kan helemaal gaan voor een man met een een mooi pak aan,als het hoofd maar goed is, fraaie haardos en zeker goed geschoren, witte tanden mooie schoenen, (afijn mijn vriend gaat zo de deur uit nog ff voor het pak aangaat!!!
)
-

Jamie - Moderator

Mijn fetish gaat over oudere mannen met strakke boxers aan,
vooral het gedeelte waar ik gedomineerd wordt en hun pik hard moet deepthroaten terwijl die boxer op hun knieën hangt.
Maw, ik hou immens van deepthroaten en klaarkomen op mn gezicht:)
vooral het gedeelte waar ik gedomineerd wordt en hun pik hard moet deepthroaten terwijl die boxer op hun knieën hangt.
Maw, ik hou immens van deepthroaten en klaarkomen op mn gezicht:)
- miguelly
- Aftastend

reneexx schreef:leuke jonge mannen met lang /half lang haar
en licht gespierd zijn in strakke boxer's
zodat je de vormen voor en achter goed te zien zijn![]()
g renee
dit ben ik totaal met je eens
Laatst bijgewerkt door VASyaG op 25 apr 2007 10:13, in totaal 1 keer bewerkt
-

VASyaG - Ontdekkend

Speedock schreef:underwear, lekkere strakke boxers van bv Mundo Unico of AussiBum en
zwemslips waarin je bobbel zo heerlijk in uit komt prachtig om te zien
Join the club van Mr. Mundo, Bink en Bartje!!!
-

bartjebarneveld - Expert

Ik ga helemaal uit mijn dak van satijnen kleren. Satijn is verleidelijk en sensueel, voelt lekker glad aan en glanzend heerlijk geil. Niks voelt zo lekker aan als satijn op satijn... brrrr, lekker
Momenteel ben ik helemaal in satijnen blouse-jes en topjes, maar kick ook op satijnen broeken en jasjes. Hoe meer hoe liever!
Mijn passie voor glimmende en glanzend materiaal gaat ook op voor glanzende zijde en nylon. (zij het in mindere mate)
Zijn er medestanders?
Momenteel ben ik helemaal in satijnen blouse-jes en topjes, maar kick ook op satijnen broeken en jasjes. Hoe meer hoe liever!
Mijn passie voor glimmende en glanzend materiaal gaat ook op voor glanzende zijde en nylon. (zij het in mindere mate)
Zijn er medestanders?
- Satinboy
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex