Het is nu 25 mei 2012 03:04

Welke fetish heb jij???

Alles over sex, soa's en speeltjes

Heb jij een fetish?

handen
0
Geen stemmen
voeten
19
14%
sneakers
4
3%
(witte) sokken
3
2%
ondergoed
40
30%
anders, nl.:
48
36%
ik heb geen fetish, ik vind alles leuk en lekker
19
14%

Totaal aantal stemmen : 133

Berichtdoor fygran » 25 sep 2011 18:00

Een leuke jonge knul in Levi's 501, wit t-shirt, witte sneakers. Met of zonder leren jack op een DT.

Man, da's een beeld om bij in het kussen te bijten!
fygran
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Samichan » 26 sep 2011 20:01

Handboeien vind ik echt zo geil :oops: :P verder een klein beetje ruig mag ook wel( nagels, bijten etc.) de goede ondergoed is natuurlijk ook altijd leuk maar dat ligt er net aan wat die genen staat, en ook een blinddoek op zijn tijd is ook niet heel erg :roll:
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
Samichan
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor gaypoetbe » 30 sep 2011 01:13

Ik houd ook van strakke fietspakjes, korte sportbroekjes (loopbroekjes, strakke looptighs), onderbroekjes, jockstraps... Liever iets aan dan niets aan eigenlijk : en dan daarin een groeiende bobbel... mmmm :-)
gaypoetbe
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor rubberlaarzen » 30 sep 2011 14:29

een jongen met een leuke t shirt aan met en strakke trainings / jogging broek en die rubberlaarzen draagt.
rubberlaarzen
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor reneexx » 01 okt 2011 09:05

ik val op mooie jongens en mannen met lang haar :D
alles wat ik nodig heb
dat ben jij ;-)
reneexx
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 03 okt 2011 22:41

Ik heb alle voormelde fetishes behalve lang haar misschien. Ik heb er nog veel veel veel meer. Skinheads staan aan top bij mij.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor fygran » 04 okt 2011 17:50

Bink schreef:Ik heb alle voormelde fetishes behalve lang haar misschien. Ik heb er nog veel veel veel meer. Skinheads staan aan top bij mij.

Dan kun je een nieuw topic starten: 'Hoeveel fetishes heb jij?' :D
fygran
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 04 okt 2011 23:42

fygran schreef:
Bink schreef:Ik heb alle voormelde fetishes behalve lang haar misschien. Ik heb er nog veel veel veel meer. Skinheads staan aan top bij mij.

Dan kun je een nieuw topic starten: 'Hoeveel fetishes heb jij?' :D

Had net een nieuw draadje 'Hoeveel fetishes heb jij?' geopend om 20 van mijn fetishes op te sommen, maar kon niet posten want je reactietijd is hier beperkt. Dus ging mijn nieuwe draadje de lucht in.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Talldutch » 06 okt 2011 06:13

Ondergoed, ondergoed ondergoed! Mooi, sportief mannelijk ondergoed (dus geen strings of jocks, maar strakke boxers of slips!). Fetish gaat ver... als ik nieuwe koop, is het eerste wat ik doe, er in masturberen; tot het voorvocht door het stof sijpelt. Of ik ga zo lang door, dat ik er een zaadlozing in krijg.

Dan trek ik 'm uit, geef mijn warme, natte zaadklodder de gelegenheid te drogen. En draag deze undie dan de volgende dag naar mijn werk, terwijl er een harde, gedroogde zaadkorst in het stof zit

Soms gaat het zo ver, dat ik op de sportschool bij andere mooie mannen hun underwear uit hun sporttas neem en meeneem naar huis, mits dat het mijn maat is.
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 06 okt 2011 22:34

Talldutch schreef:Ondergoed, ondergoed ondergoed! Mooi, sportief mannelijk ondergoed (dus geen strings of jocks, maar strakke boxers of slips!). Fetish gaat ver... als ik nieuwe koop, is het eerste wat ik doe, er in masturberen; tot het voorvocht door het stof sijpelt. Of ik ga zo lang door, dat ik er een zaadlozing in krijg.

Dan trek ik 'm uit, geef mijn warme, natte zaadklodder de gelegenheid te drogen. En draag deze undie dan de volgende dag naar mijn werk, terwijl er een harde, gedroogde zaadkorst in het stof zit

Soms gaat het zo ver, dat ik op de sportschool bij andere mooie mannen hun underwear uit hun sporttas neem en meeneem naar huis, mits dat het mijn maat is.

Als small of medium je maat is, hoop ik dat je eens een onderbroek van mij naar huis meeneemt en je ze kartonstijf met geil spuit.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor mike1973 » 10 okt 2011 21:00

ik hou van voeten (wel propere)
en hou ook van men warme plas te laten lopen over men lichaam of dat van een partner
slipjes van 1 of 2 dagen oud (max) ruik ik wel is graag aan
en ben zot van kontjes (rimmen)
mike1973
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor icibi2 » 16 okt 2011 12:04

Ik heb een absolute voetentic.
Al vanaf mijn vroege jeugd ben ik gefascineerd door meisjes/vrouwenvoeten. Ik ben bi sexueel en kreeg tijdens mijn eerste vrijpartijen met vriendinnen al snel de smaak te pakken. Voeten likken, kussen, strelen, masseren etc. Later ging ik ze ook fotograferen, vastbinden, onderspuiten etc. Kortom alles wat bij een echte footlover hoort....hahaha.
Tijdens mijn comming out als Bi leerde ik een man kennen die graag sex met mijn voeten wilde hebben..
Toen was het hek van de dam! Ik heb hem een paar keer ontmoet en keer op keer deed hij alles met MIJN voeten wat ik doorgaans bij en met de voetjes van vriendinnen deed. Zo kwam ik er langzaam aan achter dat ik zelf vrijwel niets met mannenvoeten heb maar wel dolgraag mijn eigen voeten in het sexuele strijdperk gooi! Ik laat ze graag op een actieve wijze aanwezig zijn. Dus....wie er zin heeft, mijn voeten zijn beschikbaar ( en alles wat er boven zit ook :wink: )
icibi2
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 17 okt 2011 22:31

Ik heb ook wat met voeten, maar niet met voeten als zodanig, meer met mannen die volledig ontspannen. Sommige mannen ontspannen zo erg van 'n voetenmassage dat ze in slaap vallen. Dat vind ik zalig. Ze indekken en ze dan zien slapen.

plaatjes/thumbnails.php?album=138

Voetenaanbidding tussen mannen vind ik dan wel heel geil.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Samichan » 27 okt 2011 01:13

reneexx schreef:ik val op mooie jongens en mannen met lang haar :D

Ik had eerst haar tot de onderkant van me ribben, blond haar maar alleen heb ik het nu een paar maanden geleden weg gehaald :wink: was wat makkelijker en hoe rottig het ook is een baan krijg je minder snel als je lang haar hebt als jongen :S

Edit ik heb trouwens eindelijk goede handboeien gevonden :D en ik ben er ook echt niet normaal blij mee en kan niet wachten om ermee vast gemaakt te woorden of iemand er mee vast te maken :verliefd: ze komen uit de USA en zijn ook niet al te goedkoop echte politie handboeien en al me kracht er in zetten (ik train vaak dus kan wel wat aan) maar ik krijg mezelf er echt niet uit :roll: heerlijk als je gewoon zekker weet dat je er niks tegen kan doen, niet dat ik dat heel erg vind :oops:
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
Samichan
Ontdekkend
Ontdekkend

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Sex