Welke fetish heb jij???
Handboeien vind ik echt zo geil
verder een klein beetje ruig mag ook wel( nagels, bijten etc.) de goede ondergoed is natuurlijk ook altijd leuk maar dat ligt er net aan wat die genen staat, en ook een blinddoek op zijn tijd is ook niet heel erg 
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

een jongen met een leuke t shirt aan met en strakke trainings / jogging broek en die rubberlaarzen draagt.
- rubberlaarzen
- Aftastend

fygran schreef:Bink schreef:Ik heb alle voormelde fetishes behalve lang haar misschien. Ik heb er nog veel veel veel meer. Skinheads staan aan top bij mij.
Dan kun je een nieuw topic starten: 'Hoeveel fetishes heb jij?'
Had net een nieuw draadje 'Hoeveel fetishes heb jij?' geopend om 20 van mijn fetishes op te sommen, maar kon niet posten want je reactietijd is hier beperkt. Dus ging mijn nieuwe draadje de lucht in.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Ondergoed, ondergoed ondergoed! Mooi, sportief mannelijk ondergoed (dus geen strings of jocks, maar strakke boxers of slips!). Fetish gaat ver... als ik nieuwe koop, is het eerste wat ik doe, er in masturberen; tot het voorvocht door het stof sijpelt. Of ik ga zo lang door, dat ik er een zaadlozing in krijg.
Dan trek ik 'm uit, geef mijn warme, natte zaadklodder de gelegenheid te drogen. En draag deze undie dan de volgende dag naar mijn werk, terwijl er een harde, gedroogde zaadkorst in het stof zit
Soms gaat het zo ver, dat ik op de sportschool bij andere mooie mannen hun underwear uit hun sporttas neem en meeneem naar huis, mits dat het mijn maat is.
Dan trek ik 'm uit, geef mijn warme, natte zaadklodder de gelegenheid te drogen. En draag deze undie dan de volgende dag naar mijn werk, terwijl er een harde, gedroogde zaadkorst in het stof zit
Soms gaat het zo ver, dat ik op de sportschool bij andere mooie mannen hun underwear uit hun sporttas neem en meeneem naar huis, mits dat het mijn maat is.
-

Talldutch - Ontdekkend

Talldutch schreef:Ondergoed, ondergoed ondergoed! Mooi, sportief mannelijk ondergoed (dus geen strings of jocks, maar strakke boxers of slips!). Fetish gaat ver... als ik nieuwe koop, is het eerste wat ik doe, er in masturberen; tot het voorvocht door het stof sijpelt. Of ik ga zo lang door, dat ik er een zaadlozing in krijg.
Als small of medium je maat is, hoop ik dat je eens een onderbroek van mij naar huis meeneemt en je ze kartonstijf met geil spuit.
-

Bink - Post Lord

ik hou van voeten (wel propere)
en hou ook van men warme plas te laten lopen over men lichaam of dat van een partner
slipjes van 1 of 2 dagen oud (max) ruik ik wel is graag aan
en ben zot van kontjes (rimmen)
en hou ook van men warme plas te laten lopen over men lichaam of dat van een partner
slipjes van 1 of 2 dagen oud (max) ruik ik wel is graag aan
en ben zot van kontjes (rimmen)
- mike1973
- Aftastend

Ik heb een absolute voetentic.
Al vanaf mijn vroege jeugd ben ik gefascineerd door meisjes/vrouwenvoeten. Ik ben bi sexueel en kreeg tijdens mijn eerste vrijpartijen met vriendinnen al snel de smaak te pakken. Voeten likken, kussen, strelen, masseren etc. Later ging ik ze ook fotograferen, vastbinden, onderspuiten etc. Kortom alles wat bij een echte footlover hoort....hahaha.
Tijdens mijn comming out als Bi leerde ik een man kennen die graag sex met mijn voeten wilde hebben..
Toen was het hek van de dam! Ik heb hem een paar keer ontmoet en keer op keer deed hij alles met MIJN voeten wat ik doorgaans bij en met de voetjes van vriendinnen deed. Zo kwam ik er langzaam aan achter dat ik zelf vrijwel niets met mannenvoeten heb maar wel dolgraag mijn eigen voeten in het sexuele strijdperk gooi! Ik laat ze graag op een actieve wijze aanwezig zijn. Dus....wie er zin heeft, mijn voeten zijn beschikbaar ( en alles wat er boven zit ook
)
Al vanaf mijn vroege jeugd ben ik gefascineerd door meisjes/vrouwenvoeten. Ik ben bi sexueel en kreeg tijdens mijn eerste vrijpartijen met vriendinnen al snel de smaak te pakken. Voeten likken, kussen, strelen, masseren etc. Later ging ik ze ook fotograferen, vastbinden, onderspuiten etc. Kortom alles wat bij een echte footlover hoort....hahaha.
Tijdens mijn comming out als Bi leerde ik een man kennen die graag sex met mijn voeten wilde hebben..
Toen was het hek van de dam! Ik heb hem een paar keer ontmoet en keer op keer deed hij alles met MIJN voeten wat ik doorgaans bij en met de voetjes van vriendinnen deed. Zo kwam ik er langzaam aan achter dat ik zelf vrijwel niets met mannenvoeten heb maar wel dolgraag mijn eigen voeten in het sexuele strijdperk gooi! Ik laat ze graag op een actieve wijze aanwezig zijn. Dus....wie er zin heeft, mijn voeten zijn beschikbaar ( en alles wat er boven zit ook
- icibi2
- Newbie

Ik heb ook wat met voeten, maar niet met voeten als zodanig, meer met mannen die volledig ontspannen. Sommige mannen ontspannen zo erg van 'n voetenmassage dat ze in slaap vallen. Dat vind ik zalig. Ze indekken en ze dan zien slapen.
plaatjes/thumbnails.php?album=138
Voetenaanbidding tussen mannen vind ik dan wel heel geil.
plaatjes/thumbnails.php?album=138
Voetenaanbidding tussen mannen vind ik dan wel heel geil.
-

Bink - Post Lord

reneexx schreef:ik val op mooie jongens en mannen met lang haar
Ik had eerst haar tot de onderkant van me ribben, blond haar maar alleen heb ik het nu een paar maanden geleden weg gehaald
Edit ik heb trouwens eindelijk goede handboeien gevonden
ze komen uit de USA en zijn ook niet al te goedkoop echte politie handboeien en al me kracht er in zetten (ik train vaak dus kan wel wat aan) maar ik krijg mezelf er echt niet uit I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Sex