Het is nu 25 mei 2012 03:03

Welk naaktstrand in / rond Den Haag?

Alles over gay ontmoetingsplaatsen (banen) en cruising

Berichtdoor Grote Bink » 08 aug 2004 22:24

Ik woon al jaren in Den Haag en ik heb het naaktstrand van Schevingen wat populariteit betreft steeds verder achteruit zien gaan.

Nu vraag ik me af waar de Haagse homo's dan wel naar toe gaan???

Kijkduin? Katwijk? Noordwijk? Zandvoort?

Of zijn er andere b.v. recreatiegebieden die nu populair zijn?
Grote Bink
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 10 aug 2004 19:11

Tja wat is populair in jouw beleving. Probeer het eens aan de Fuutlaan in Den Haag of in Hoek van Holland met z'n brede zilverwitte strand en schone zee.
Gast

Berichtdoor Grote Bink » 11 aug 2004 18:13

Ik bedoel dus populair bij jonge homo's. Dus t/m hooguit een jaar of 50.
Ik ben zelf 36 en train hard, dus ik wil graag wat soortgelijks zien rond lopen en niet alleen maar van die bierbuiken en/of perkament velletjes.

Maar bedankt voor je tip over de Fuutlaan, daar ga ik een keer heen.
Grote Bink
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Mr Mundo » 24 sep 2006 10:11

Ook ik kan ze in den haag alleen maar op het Noorderstrand vinden. Maar daar is in het najaar niks meer te beleven. Probeer De Ruyven eens. Is wel niet in Den Haag, maar wel de moeite waard om effe naar toe te rijden. Je kan er meestal wel een lekker strak, gespierd of sportief mannetje tegen het lijf lopen. Succes
Mr Mundo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Gast » 24 sep 2006 11:09

Dank je voor je bericht. Maar hoe moet ik in de Ruyven (bij Delft dus) komen? Bedoel je achter het tankstation langs de A13 tussen Rotterdam en Delft? Want dat is na de afsluiting van de parallelweg tijdens de spits flink minder populair geworden, althans op doordeweekse dagen. In het weekeinde ben ik daar nog niet geweest.
Gast

Berichtdoor bartjebarneveld » 24 sep 2006 13:16

Gast schreef:Dank je voor je bericht. Maar hoe moet ik in de Ruyven (bij Delft dus) komen? Bedoel je achter het tankstation langs de A13 tussen Rotterdam en Delft? Want dat is na de afsluiting van de parallelweg tijdens de spits flink minder populair geworden, althans op doordeweekse dagen. In het weekeinde ben ik daar nog niet geweest.

Dat valt nog wel mee hoor. Veel kerels rijden er graag een stukkie voor om. En die afsluiting is tussen 16.00 uur en 19.00 uur. Dus ook weer niet ZO lang. Ook ik hou van strakke mannetjes i.p.v. oude vellen en bij De Ruyven kom ik regelmatig een lekker ding tegen.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 24 sep 2006 21:08

ik denk dat met de intrede van internet het cruisen onder de jongeren een stuk minder geworden is
't scheveningse bos was er vroegen('80er jaren) een broedplaats van leuke gasten
heb er toen echt leuke tijden meegemaakt
altijd bal daar
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor bartjebarneveld » 25 sep 2006 08:15

Cruisen is misschien afgenomen, maar het thuisdaten heeft via internet juist een ENORME vlucht genomen! Men blijft nieuwsgierig naar (anonieme) contacten, dus er wordt nog steeds gedate, maar de aard van de afspraak is anders als vroeger.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Zodan » 25 sep 2006 08:27

Ik hoorde gisteren dat men dat o.a. via msn doet inderdaad. Verbaasde me wel een beetje. 'n Babbeltje maken via dat medium vind ik zelf wel grappig. Via de telefoon ook. Maar om te daten, nee daar zie ik niks in. Liever naar de kroeg.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 25 sep 2006 17:14

bartjebarneveld schreef:Cruisen is misschien afgenomen, maar het thuisdaten heeft via internet juist een ENORME vlucht genomen! Men blijft nieuwsgierig naar (anonieme) contacten, dus er wordt nog steeds gedate, maar de aard van de afspraak is anders als vroeger.

absoluut mee eens
veel gasten die bi zij n durven zich te melden
dus anoniem kan, maar een park wordt 't niet zo snel meer
puur omdat ze er niet vertrouwd mee zijn
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor banenoverzicht » 29 nov 2006 23:29

Grote Bink schreef:Ik woon al jaren in Den Haag en ik heb het naaktstrand van Schevingen wat populariteit betreft steeds verder achteruit zien gaan.

Nu vraag ik me af waar de Haagse homo's dan wel naar toe gaan???

Kijkduin? Katwijk? Noordwijk? Zandvoort?

Of zijn er andere b.v. recreatiegebieden die nu populair zijn?

Om het topic maar weer even op te pakken... 8)
Ik heb de stranden van Hoek van Holland t/m Zandvoort allemaal (meerdere keren) bezocht. Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Hoek van Holland. Vanwege de ruimte en de spannende dingen die er in de duinen (kunnen) gebeuren.
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
banenoverzicht
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Zodan » 30 nov 2006 01:03

levendige hobby van je zie ik.
Als ik jou was zou ik eens contact opnemen met de omroep. Veronica heeft vast nog wel ergens een plaatsje voor 'n programma over homo cruising plaatsen (tippelzones). Was dat idiote item 'herken de homo' ook niet van hen?
Succes.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor banenoverzicht » 30 nov 2006 19:37

Dank je wel voor het meedenken.
Eén van de kenmerken van baanbezoekers is dat ze het graag anoniem 8) doen. Dus ik heb persoonlijk niet zo'n behoefte om naar een omroep toe te stappen... Talpa zou misschien wel kunnen, want daar schijnt toch niemand naar te kijken...
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
banenoverzicht
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen