Het is nu 25 mei 2012 03:02

Wel of niet uitmaken als het sexueel niet klikt

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Freekie » 10 sep 2005 03:42

Zit nogal hiermee in mijn maag dus laat ik het eens aan onbekenden vragen... Lees het aub helemaal door vooraleer een oordeel te vellen of advies te geven.

heb nu bijna 4 jaar een fijne relatie, fijn in de zin dat duidelijk is dat we beiden erg veel van elkaar houden en dat dat ook oprecht is. Hij doet alles voor mij, en ik voor hem. We wonen nog steeds niet samen (zie verderop) maar zijn elk weekend en minstens 1 dag in de week bij elkaar. En als we niet bij elkaar zijn dan bellen we minstens 3 keer per dag en zitten we op de MSN. Hij laat dan duidelijk blijken dat hij mij mist en wou dat ie bij mij was.

Sinds dag 1 loop ik echter wel met het probleem dat op sex gebied het gewoon niet klikt tussen ons, ik wil alles wel, hij wil amper iets. Het gebeurt dus met regelmaat dat wij maanden na elkaar sexueel niets doen met elkaar en dit levert bij mij de nodige frustratie op.

Wat erger is is dat hij vanaf zowat het begin met andere jongens wel sex heeft, tijdens de relatie dus, en daar na veel aandringen van mijn kant ook nu redelijk eerlijk in is wanneer hij het doet met een ander. Het zijn altijd hap-snap sex contacten in een park/sauna of parkeerplaats en nooit meerdere keren met dezelfde man. ook blijft het bij pijpen/trekken.

Nu ben ik van mezelf uit een monogaam ingestelde gast dus de allereerste keer was een harde klap in mijn gezicht, zeker als je bedenkt dat mijn 3 voorgaande relaties (waarvan 1 van 7 jaar samenwonen) om precies dezelfde reden stuk zijn gelopen. Die van 7 jaar hield er tijdens die 7 jaar een sexrelatie op na met iemand die die al kende voordat ik hem kende. Maar het gaat niet om hem, is even om een beeld te scheppen.

Ik besloot om niet weer direkt te handdoek in de ring te gooien en het te laten voor wat het was, met de belofte dat het niet weer zou gebeuren. naja, je raad het al,het gebeurde weer en weer en weer ... maar inmiddels waren de niet-sexuele gevoelens ook van hem uit zo overduidelijk aanwezig dat het voor mij dus steeds moeilijker werd om er een eind aan te maken, moet je je relatie voor zoiets weggooien als je weet dat het hap-snap contacten zijn was de vraag die mij toen bezig hield.

Ik ben dus zelf wel schuldig aan het feit dat ik naief was (en ben) maar probeerde de koe bij de hoorns te pakken en er gesprekken over aan te gaan. Logische vragen waren:
- ben ik sexueel onaantrekkelijk voor je?
- doe ik iets niet wat die anderen wel doen?

Maar hij bleef volhouden dat hij mij sexueel wel een lekker ding vind, en dat het enige wat hem aansprak in die fastsex de spanning voorafwas. Erna voelde hij zich niet prettig, leeg, en wilde dan weer het liefste zo snel mogelijk bij mij zijn en is hij extra attent voor me.

Okee, ik laat de boel nu wel erg lang de boel eigenlijk, we hebben urenlange gesprekken erover gehad en uiteindelijk kwam er uit dat op sex gebied hij wel wilde maar dus niets deed. Natuurlijk haalde hij eerst allerlei redenen aan als smoes maar bottomline is gewoon dat het sexueel niet klikt tussen ons.

Intussen wil hij wel (sinds jaar 1) met me samenwonen, hij wil niets liever als dat, maar ik wil dat niet omdat ik bang ben dat de zeepbel uiteindelijk uiteen spat... dus voorlopig is dat van de baan.

Waar ik nu mee zit is wat ik nu eigenlijk moet doen, ik ben diep ongelukkig, heb hem dat meerdere malen gezegd, het beinvloed mijn leven dusdanig dat ik zelfs tekenen van depresiviteit herken maar IK WIL HEM NIET KWIJT...

Komt erop neer, uitmaken of doorgaan en ik weet wel dat alleen ik /wij die beslissing maken kunnen, maar wat ik aan jullie vraag is om je deze situatie voor te stellen en denken wat zou jij doen als dit met je partner gebeurt (of gebeurde als je nu geen partner hebt)

Alvast bedankt!
Freekie

Berichtdoor Freekie » 10 sep 2005 03:55

by the way, we hebben dit jaar helemaal nog niets op sexgebied met elkaar gedaan....
Freekie

Berichtdoor KinKy » 10 sep 2005 06:54

uitmaken!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Eric » 10 sep 2005 11:52

Ik vind het heel moeilijk om je hierin te adviseren. Maar ik vraag mij wel af, of jouw vriend wel net zoveel van jou houdt, als jij van hem.
Hij zegt het wel, maar ik heb zo mijn twijfels.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte bij het nemen van een beslissing.
Eric

Berichtdoor luco » 10 sep 2005 15:26

Freekie schreef:by the way, we hebben dit jaar helemaal nog niets op sexgebied met elkaar gedaan....

Als je daar geen moeite mee hebt dan is het toch goed. Als het wel zo is dan lijkt me de tip van Kinky de beste optie. Waarom zou je blijven wachten op iets wat niet meer komt.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Freekie » 10 sep 2005 17:45

@ Eric

Zijn liefde is echt en oprecht, daar bestaat geen twijfel over, dat maakt ook juist het uitmaken extra moeilijk voor mij omdat ik me afvraag of het sexueel niet klikken een reden is om het uit te maken

@ Luco

Ik heb er duidelijk dus moeite mee dat we sexueel niets doen, ik vind hem een lekker ding en wordt dus nog steeds sexueel opgewonden van hem.
Heb al meerdere dingen geprobeerd om de spanning op te voeren, zelfs met hem samen naar een park geweest maar uiteindelijk deden we elk apart iets en niet samen.
Is een relatie zonder sex vol te houden, zelfs wanneer ik het maar uit pure noodzaak met anderen ga doen? Want dat is nu zo'n beetje waar het op uitdraait...
Freekie

Berichtdoor luco » 10 sep 2005 17:57

Lees nou zelf wat je schrijft. Is hij je waard dat je zo weg kwijnt?
Hij zal best wel een lekker ding zijn. maar als je met een ander sex moet hebben omdat het met hem niet gaat???? Vind je dat een goede relatie?

Man, er zijn zat lekkere mannen op deze aardbol. Waarom staar je blind tegen een muur, want iets anderts is het niet. Je wilt wel maar kan er niet bij, dus loop je er behoorlijk gefrustreerd bij. Vind je dat slim??

Heb al meerdere dingen geprobeerd om de spanning op te voeren, zelfs met hem samen naar een park geweest maar uiteindelijk deden we elk apart iets en niet samen.

Nee dit is lekker.
Ik ga ook niet een huis kopen en trek biuj de buren in omdat ik geen sleutel heb van mijn huis.
Kom op zeg, wordt wakker, haal die stront uit je ogen.
Durf te leven.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor maestro » 23 sep 2005 04:46

Kies voor jezelf, kan je der niet mee omgaan dan moet je het dus uitmaken.
maestro
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Liefde