Wat voor zwembroek draag jij ?
Naakt zwemt en zont het best. Maar meestal toch gewoon een strak boxershortje..
-

Gay underwear lover - Aftastend

http://www.aussiebum.eu.com/nl/swimwear/1667/red/
Net deze aangeschaft. Zit en staat erg lekker vind ik zelf.
Net deze aangeschaft. Zit en staat erg lekker vind ik zelf.
-

bartjebarneveld - Expert

Ik zwem helemaal niet graag naakt. Ik vind het wel lekker als er iets is wat de zaak bij elkaar houd. het lekkerst vind ik dan zo'n model strakke boxer. Of een lange zwembroek met een strakke voering. Niemand hoeft te zien hoeveel ik wel (of juist niet) heb.
Ik ga graag naar een gaysauna en heb het er ook graag over op mijn website.
-

gaysaunasnl - Aftastend

gaysaunasnl schreef:Ik zwem helemaal niet graag naakt. Ik vind het wel lekker als er iets is wat de zaak bij elkaar houd. het lekkerst vind ik dan zo'n model strakke boxer. Of een lange zwembroek met een strakke voering. Niemand hoeft te zien hoeveel ik wel (of juist niet) heb.
Ik moet ook wat hebben dat de zaak samenhoudt zowel voor joggen als zwemmen. Voor zwemmen draag ik al jaren dezelfde zaakbinder. 'n Nogal spannende antikwiteit die niet meer op internet is te vinden. Ik denk dat ik weldra ga overschakelen op Spider S z'n broekje.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Al die ausiebum zwembroekjes dat julie tonen, mmm vind ik zo hot. Als ik op het strand zou liggen en een gast zien passeren met zo'n strak zwembroekje dan zou ik kunnen blijven staren! Ook als ik eer een zie passeren in een zwemshort (maar dan moet het hem wel aanstaan. k' zou er eigenlijk geil van worden ><
Heb me deze zomer deze zwemshort aangeschaft.
Als ik op vakantie ga, op strand lig, …doe ik liever geen strakke zwembroeken enzo aan, 'k zou bang zijn een stijve te krijgen en dan zit je er wel mee :s Hebben julie dat al voorgehad? :p
Maar als ik naar het zwembad ga dan doe ik wel een strak zwemshortje aan. Veel praktischer om mee te
zwemmen

Heb me deze zomer deze zwemshort aangeschaft.

Als ik op vakantie ga, op strand lig, …doe ik liever geen strakke zwembroeken enzo aan, 'k zou bang zijn een stijve te krijgen en dan zit je er wel mee :s Hebben julie dat al voorgehad? :p
Maar als ik naar het zwembad ga dan doe ik wel een strak zwemshortje aan. Veel praktischer om mee te
zwemmen

- jorit
- Aftastend

ik draag zwem strings,die vind ik heerlijk geil zitten,en laten me mooie gebruinde billen zien.
- leatherman
- Aftastend

een strakke zwemboxer is wel het lekkerste.
Ik ga graag naar een gaysauna en heb het er ook graag over op mijn website.
-

gaysaunasnl - Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex