wat voor ondergoed draag jij?
karco schreef:Bink schreef:Spanken in jock (actief/passief) vind ik een van de geilste dingen ooit.
Dank je Bink. Mag regelmatig bij me vriend over de knie. En iderdaad het is erg leuk omdat in een jock te doen.
You have all the luck. Ik ben het hele jaar heel stout geweest en ik heb vandaag geen enkele zwarte piet gezien die mijn kont blauw wou slaan.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

-

Bink - Post Lord

Nou ben ik zo verschrikkelijk over onderbroeken en de ballengeur erin tegen 'n maat bezig geweest dat hij mij een van zijn onderbroeken heeft geleend met bevel ze terug te brengen zodra mijn ballenstank er helemaal inzit. 't Is 'n kaki zoals deze
https://www.undies4men.be/en/underwear/ ... op-69-kaki
Nou vraag ik mij af hoelang het duurt voor mijn stank er helemaal zal inzitten. Ik durf mijn ballen al niet meer wassen en houd ze 's nachts aan.
https://www.undies4men.be/en/underwear/ ... op-69-kaki
Nou vraag ik mij af hoelang het duurt voor mijn stank er helemaal zal inzitten. Ik durf mijn ballen al niet meer wassen en houd ze 's nachts aan.
-

Bink - Post Lord

Meestal ruk ik in dat kaki broekje want ik denk dat ik dan de beste geur afgeef, zo al niet tijdens dan toch na het rukken.
'k Vraag me vaak af wat soort stof de geur het best opvangt en bewaart. Internet-opzoekingen leverden niets op. Het bewaren van ballengeur is totaal onbekend op internet. Internet is too stupid.
'k Vraag me vaak af wat soort stof de geur het best opvangt en bewaart. Internet-opzoekingen leverden niets op. Het bewaren van ballengeur is totaal onbekend op internet. Internet is too stupid.
-

Bink - Post Lord

Internet-opzoekingen leverden niets op. Het bewaren van ballengeur is totaal onbekend op internet. Internet is too stupid
Misschien is jouw verwachting iets te hoog
Ieder zijn plezier hoor maat ik ben meer van lekker fris alles!
-

Jamie - Moderator

ik draag strings jocksraps,glimmende boxerschorts,wie wil er met me ruilen, ik heb maat m,het lijkt me een geil idee om elkaars ondergoed te dragen,wie durft,kunnen we via de post naar elkaar toesturen.
- leatherman
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex