Wat vinden jullie nou leuk in een jongen?
31 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
He mensen,
Wat vinden jullie nou eigenlijk leuk in een jongen? Want ik ben eigenlijk wel eens nieuwsgierig wat andere jongens nu in een jongen zoeken, want dan weet ik waar ik aan toe ben
Soms denk ik namelijk dat ik te kieskeurig ben, begrijpt iemand wat ik bedoel??
Alvast bedankt..
De mazzel
,
Davey
Wat vinden jullie nou eigenlijk leuk in een jongen? Want ik ben eigenlijk wel eens nieuwsgierig wat andere jongens nu in een jongen zoeken, want dan weet ik waar ik aan toe ben
Alvast bedankt..
De mazzel
Davey
- LekkerBoeiend
- Aftastend

Iemand die aardig is, die ik kan vertrouwen...en ook iemand waar ik erg mee kan lachen! Humor = heel belangrijk x3. Ik zou het ook leuk vinden als hij dezelfde hobbies heeft als ik.
...hij moet ook knap zijn o__O
......zo cliché XD
...hij moet ook knap zijn o__O
......zo cliché XD
P a n d a B o y
-

Pandaboy - Aftastend

LekkerBoeiend schreef:He mensen,
Wat vinden jullie nou eigenlijk leuk in een jongen? Want ik ben eigenlijk wel eens nieuwsgierig wat andere jongens nu in een jongen zoeken, want dan weet ik waar ik aan toe ben![]()
Alvast bedankt..![]()
De mazzel,
Davey
och.......... kieskeurig is niet 't woord
jij bepaalt zelf wat je leuk vind en wat niet
daar heeft een ander niets van te zeggen
maar als je jaloers om je heen kijkt en je ziet andere gasten lol hebben met elkaar en jezelf heb dat niet dan moet je misschien iets spontaner zijn
een leuk voorval op straat,supermarkt, kroeg kan al aanleiding genoeg geven
maar ik denk dat je jong( oud dus) genoeg bent om te experimenteren
ene week heel kieskeurig en kijken wat 't brengt en andere week alles laten varen n spontaan er tegen aan
en bedenk dat je jezelf aan 't ontwikkelen bent
daar komt heus wel iets evenwichtigs uit hoor
en dat is nu net iets wat 't leven zo leuk maakt
want als alles nu al klip en klaar bekend is is er echt geen bal meer aan
of je 17 of 37 bent!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:LekkerBoeiend schreef:He mensen,
Wat vinden jullie nou eigenlijk leuk in een jongen? Want ik ben eigenlijk wel eens nieuwsgierig wat andere jongens nu in een jongen zoeken, want dan weet ik waar ik aan toe ben![]()
Alvast bedankt..![]()
De mazzel,
Davey
och.......... kieskeurig is niet 't woord
jij bepaalt zelf wat je leuk vind en wat niet
daar heeft een ander niets van te zeggen
maar als je jaloers om je heen kijkt en je ziet andere gasten lol hebben met elkaar en jezelf heb dat niet dan moet je misschien iets spontaner zijn
een leuk voorval op straat,supermarkt, kroeg kan al aanleiding genoeg geven
maar ik denk dat je jong( oud dus) genoeg bent om te experimenteren
ene week heel kieskeurig en kijken wat 't brengt en andere week alles laten varen n spontaan er tegen aan
en bedenk dat je jezelf aan 't ontwikkelen bent
daar komt heus wel iets evenwichtigs uit hoor
en dat is nu net iets wat 't leven zo leuk maakt
want als alles nu al klip en klaar bekend is is er echt geen bal meer aan
of je 17 of 37 bent!
Ja inderdaag ben oud genoeg
Eigenlijk is het meer nu van.. ok ik heb verteld dat ik homo ben. nou daar heb ik geen problemen mee ofzo, maar nu vindt ik niet eens elke jongen meer leuk. Een paar dagen terug vondt ik bijna elke jongen knap (toen had ik het nog niet verteld) en nu ik het verteld heb zit ik alleen maar ooh die is niet knap genoeg of die is niet aardig. De lol is er, vindt ik, nu een beetje af.
Vandaar dat ik vroeg wat jullie in een jongen leuk vinden, want ik weet het even niet meer. Een paar dagen terug nog wel, maar nu ik heb verteld dat ik homo ben niet meer.
Beetje vreemd ja, maar de spanning is er nu een beetje af.
Haha.. ging dat ontwikkelen maar wat sneller
Moet trouwens gaan want moet zo dansen..
Ik kom vanmiddag nog wel weer een keertje langs.
De mazzel
ps: Ik zal proberen veel spontaner te zijn ok? Eens zien wat er dan gebeurt.
- LekkerBoeiend
- Aftastend

och..
je bent met een heel ernstig ding omgegaan de laatste dagen
er is een oude uitspraak welke luidt;
"HET BEZIT VAN DE ZAAK IS 'T EINDE VAN 'T VERMAAK"
oftewel nu je er open over geweest bent verwachtte je misschien dat ze allemaal over je heen zouden rollen(letterlijk dus) en dat gebeurt niet
vandaar dus de spontaniniteit
klop 't niet op en zie wat op je levenswandel ligt
het hoeft tenslotte niet allemaal in 1 dag op he..
maar sterkte
enne........
gefeliciteerd met je coming out
laat zien wie je bent en niet wat je bent!!
je bent met een heel ernstig ding omgegaan de laatste dagen
er is een oude uitspraak welke luidt;
"HET BEZIT VAN DE ZAAK IS 'T EINDE VAN 'T VERMAAK"
oftewel nu je er open over geweest bent verwachtte je misschien dat ze allemaal over je heen zouden rollen(letterlijk dus) en dat gebeurt niet
vandaar dus de spontaniniteit
klop 't niet op en zie wat op je levenswandel ligt
het hoeft tenslotte niet allemaal in 1 dag op he..
maar sterkte
enne........
gefeliciteerd met je coming out
laat zien wie je bent en niet wat je bent!!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

nou, het gaat rap bij je.
Maar nu zie je dat er een last is afgevallen van je schouders.
En staks zal je merken dat ook jij in de smaak gaat vallen.
Maar wat iemand nou leuk vind in een jongen, pffff geen idee eigenlijk, de een gaat puur voor uiterlijk, de ander voor innerlijk. Het oog wil ook wat... en ga zo maar door.
LIjkt me dat je zelf al inziet wat jij leuk vind in een jongen, en dat is toch het belangrijkste lijkt me voor je:)
Maar nu zie je dat er een last is afgevallen van je schouders.
En staks zal je merken dat ook jij in de smaak gaat vallen.
Maar wat iemand nou leuk vind in een jongen, pffff geen idee eigenlijk, de een gaat puur voor uiterlijk, de ander voor innerlijk. Het oog wil ook wat... en ga zo maar door.
LIjkt me dat je zelf al inziet wat jij leuk vind in een jongen, en dat is toch het belangrijkste lijkt me voor je:)
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Richie schreef:Is het niet zo dat je altijd eerst naar de verpakking kijkt vooraleer te overwegen om ook naar de inhoud te kijken? Met andere woorden, fysieke elementen zijn het belangerijkst, de rest is meegenomen?
Nee, kijk dat vindt ik dan weer helemaal onterecht.. Natuurlijk ik vindt uiterlijk ook erg belangrijk, maar innerlijk vindt ik ook wel belangrijk. Als iemand heel knap is en het is gewoon een domme lomperik dan ga ik er echt niet mee uit
Maar toch.. Nu ik wat antwoorden heb, zal ik ff conclusie maken ok? De een zegt uiterlijk is heel belangrijk en de ander zegt wat je zelf vindt is het belangrijkste, maar kijk dit is wat ik vindt ok?
Ik wil een knap iemand, maar ik weet niet of die mij dan wel mag omdat ik niet weet of ik wel knap genoeg ben
Ik wil iemand die weet wat die wil, maar ik weet eigenlijk zelf nog niet eens wat ik allemaal wil.
Ik wil iemand die extravert is, maar zelf ben ik ietwat introvert omdat ik gewoon vet onzeker ben zoals je nu al wel weet. Extravert kan ik ook wel zijn, maar ja dat is mijn onzekerheid ook weg. Dat is nu nog lang niet het geval.
Ok wat wil ik nog meer.. Ik wil iemand die al wel wat ervaring heeft, terwijl ik zelf nog helemaal geen ervaring heb
Ik wil iemand die al geld aan het verdienen is, maar ook nog op school zit.
Ik wil iemand die zich goed kleedt en helemaal niet verwijfd is, maar ook geen enorme luiaard.
Ik wil iemand die het leuk vindt om een keer te gaan surfen of bergbeklimmen of diepzeekduiken, of snowboarden of weet ik wat.. Noem maar op, maar zelf doe ik al die dingen helemaal niet.. Ik wil wel, maar ja iets is natuurlijk veel leuker als je het samen doet.
Ohjah.. ik wil iemand die rond de 20 is en dus ongeveer 2 jaar ouder dan mij of 1 jaar, zolang hij maar al wel ervaring heeft en meer leiding kan nemen, want ik zou niet weten wat ik moet doen
Kijk dit is nu precies wat ik bedoel.. Is dit nu kieskeurig, want als ik hier naar ga zoeken dan blijven er echt niet veel mannen/jongens over.
Ohjah.. nog bedankt met de felicitaties, maar ik heb er helemaal geen problemen mee dat ik op jongens val en ik vindt het ook helemaal niet erg om het te vertellen.. Beetje raar om het te zeggen maar niet moeilijk ofzo.. Het enige wat ik nu hele tijd krijg is nieuwsgierigheid van zus en moeder en bemoeizuchtigheid van mijn moeder.. Ik wordt helemaal gek van en we zijn nog maar 3 dagen ofzo verder.
Maar goed ik dwaal af.. Kan iemand mij helpen??
Oh.. oeps moet gaan.. moet nog douche en huiswerk maken en moet morge hele dag werken. jaja, ik heb baantje en mijn hele leven is eigenlijk drastisch veranderd wat ik best wel cool vindt: ik heb nu baan, ga gitaar spelen, teken af en toe, ga naar school, werk 4 dagen in de week, weekends lekker uitgaan (als ik geld heb) en ben achter dat ik homo ben en moet dat dus ff helemaal verkennen. Best wel gaaf he? Oh wacht.. en ga binnenkort nog op fitness want moet weer wat aan sport gaan doen
Oeps ik dwaal weer.. ik moet nu echt gaan.. Nou spreek jullie nog wel he?
De mazzel
- LekkerBoeiend
- Aftastend

oeps
je doet zelf ook een heleboel dingen
zet 't bij elkaar op gay.nl en zet er ook je verwachtingen in de ander bij
wie weet match je best wel
enne........kiekeurig?
ik noem 't onzeker, zoals je zelf 't ook al zegt
maar dat geeft niet
explore....!!!
je doet zelf ook een heleboel dingen
zet 't bij elkaar op gay.nl en zet er ook je verwachtingen in de ander bij
wie weet match je best wel
enne........kiekeurig?
ik noem 't onzeker, zoals je zelf 't ook al zegt
maar dat geeft niet
explore....!!!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ik ook. Eigenlijk alles. Van kop tot teen. Wat wel leuk is, is dat hij tegelijk zachtheid en hardheid uitstraalt. Ik weet niet goed hoe ik moet uitleggen wat ik daarmee bedoel. Je weet het als je 't ziet. Het laat zich niet zo goed uitleggen, maar ik zal een gewoon voorbeeld geven: een schaalgeschoren harde kop met daarin 2 oerzachte ogen. Er zijn gasten die dat heel sterk hebben. Maar dit voorbeeld geeft amper weer wat ik bedoel. Het zit ook in het karakter. Zachtheid in een jongen vind ik meestal subliem. Je weet wel: zo'n zachte hardheid of zo'n harde zachtheid. Misschien daarom dat ik vooral van homo's hou (van bitches minder, hoewel ze me kostelijk amuseren).
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

ik kij naar m'n maat met leifde over alles wat we meegemaakt hebben
ik kijk naar andere jongens om te ontdekken of we meer gemeen hebben
ik kijk naar jongens omdat ze vaak zo mooi zijn
ik kijk graag naar gasten om lekker mee te geilen
kortom........... ik heb gewoon niets met meisjes
ik kijk naar andere jongens om te ontdekken of we meer gemeen hebben
ik kijk naar jongens omdat ze vaak zo mooi zijn
ik kijk graag naar gasten om lekker mee te geilen
kortom........... ik heb gewoon niets met meisjes
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Beetje vreemd eigenlijk bij mij. Ik wil even voorop stellen dat ik innerlijk 't belangrijkst vind, maar als ik iemand moet beoordelen op z'n uiterlijk zijn er wel een paar dingentjes die me aanspreken.
Blauwe ogen ik toch wel 't mooist. Redelijk korte haren. Ik zou toch voor zwart of donkerbruin gaan. Niet te breed, mag wel een beetje spieren hebben, maar geen Arnold Schwarzenegger gedoe. Liefst toch wel slank. Ze zeggen altijd ''kleding maakt de man''. Nou.. niet helemaal, maar het doet wel een hoop. En dat zijn ongeveer wel de puntjes waar ik vaak op let.
Het gekke is dat ik op 2 jongens verliefd ben geweest, 1 nogsteeds (die andere was ik ook niet echt verliefd op). Maar eigenlijk lijken die voldoen die 2 jongens juist niet echt aan al die punten. Beiden blond en bruine ogen. Ze zijn wel slank, maar het zijn helemaal jongens die ik normaal uit zou kiezen. Maar zoals ik al zei, innerlijk is veel belangrijker. Of is iemand het daar niet mee eens?
KUS
Blauwe ogen ik toch wel 't mooist. Redelijk korte haren. Ik zou toch voor zwart of donkerbruin gaan. Niet te breed, mag wel een beetje spieren hebben, maar geen Arnold Schwarzenegger gedoe. Liefst toch wel slank. Ze zeggen altijd ''kleding maakt de man''. Nou.. niet helemaal, maar het doet wel een hoop. En dat zijn ongeveer wel de puntjes waar ik vaak op let.
Het gekke is dat ik op 2 jongens verliefd ben geweest, 1 nogsteeds (die andere was ik ook niet echt verliefd op). Maar eigenlijk lijken die voldoen die 2 jongens juist niet echt aan al die punten. Beiden blond en bruine ogen. Ze zijn wel slank, maar het zijn helemaal jongens die ik normaal uit zou kiezen. Maar zoals ik al zei, innerlijk is veel belangrijker. Of is iemand het daar niet mee eens?
KUS
- Dieb
- Ontdekkend

bedenk wat je doel is
snelle sex hoeft niet zoveel om 't lijf te hebben
relatie hoeft niet om uiterlijkheden te gaan
't is een soort weg , he
welke afslag neem je
waar wil je naar toe
en als je er eenmaal bent
wil je er blijven?
of toch weer verdeer gaan
of terug.........
snelle sex hoeft niet zoveel om 't lijf te hebben
relatie hoeft niet om uiterlijkheden te gaan
't is een soort weg , he
welke afslag neem je
waar wil je naar toe
en als je er eenmaal bent
wil je er blijven?
of toch weer verdeer gaan
of terug.........
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Helger schreef:Okee, een lijstjewat ie echt moet hebben:
- humor
- EQ hoger dan 50
- geen verslavingen (sex, drugs, sigaretten of alcohol...)
- gezond lijf
- hoog libido gehalte
mwah
mag wel iets spannender hoor..........
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde