Wat vinden jullie ervan?
13 berichten
• Pagina 1 van 1
ChatNOT schreef:Nou, wie kan daar nou kritiek op hebben, ik wou maar dat mijn lichaam zo mooi gevormd was! Ben helaas te lui
Niet zo negatief zijn over jezelf. Het gaat er tenslotte maar om wat je uitstraalt.
Natuurlijk, een goddelijk lijf is prachtig, maar wat heb ik aan een mooie huls zonder inhoud? Die gooi je gewoon weg na gebruik.
-

dolopvoeten - Wegwijs

Magicboy
Mooi, mooi, mooi. Maak er maar meer en laat ze zien. Zelf doe ik het minder gesofistikeerd. Ik knip overal (kranten, tijdschriften, enz...) mannenfoto's uit en probeer daarmee totaal onsamenhangende en absurde collages te maken. Vooral absurd moeten ze zijn.
Mooi, mooi, mooi. Maak er maar meer en laat ze zien. Zelf doe ik het minder gesofistikeerd. Ik knip overal (kranten, tijdschriften, enz...) mannenfoto's uit en probeer daarmee totaal onsamenhangende en absurde collages te maken. Vooral absurd moeten ze zijn.
-

Bink - Post Lord

De fotosoep straalt er van af. De jongens op die foto's zijn erg lekker maar je fotosoepskill laat te wensen over vind ik persoonlijk!
Beetje croppen, layertje van maken, voor of achter de andere layer plaatsen en klaar is klara!
Nee, niet echt indrukwekkend!
Beetje croppen, layertje van maken, voor of achter de andere layer plaatsen en klaar is klara!
Nee, niet echt indrukwekkend!
- DiaperBoy
- Wegwijs

13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes