Wat vind jij lekker?
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Is het leuk om dit topic te openen waarin jij verteld wat je lekker vind en hoe je het doet?
Hoewel ik nog stééds in de verkenningsfase zit om erachter te komen of ik homo ben en of ik het lekker vind met een man heb ik natuurlijk een fantasie hoe het zou zijn, ook al heb ik het dus nog nooit gedaan.
Mijn grootste fantasie is niet zozeer het neuken (lijkt me alléén maar pijnlijk de eerste keer!) maar het vasthouden en masseren van een heerlijke penis. Lekker ruiken aan de penis en erop sabbelen en zuigen. De voorhuid in mijn mond nemen en erop knabbelen. Elkaar aftrekken en kijken hoe het sperma eruit komt. Lekker de zak masseren en voelen hoe heerlijk die balletjes erin bewegen lijkt me dus supergeil!
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en liefhebberijen!
Hoewel ik nog stééds in de verkenningsfase zit om erachter te komen of ik homo ben en of ik het lekker vind met een man heb ik natuurlijk een fantasie hoe het zou zijn, ook al heb ik het dus nog nooit gedaan.
Mijn grootste fantasie is niet zozeer het neuken (lijkt me alléén maar pijnlijk de eerste keer!) maar het vasthouden en masseren van een heerlijke penis. Lekker ruiken aan de penis en erop sabbelen en zuigen. De voorhuid in mijn mond nemen en erop knabbelen. Elkaar aftrekken en kijken hoe het sperma eruit komt. Lekker de zak masseren en voelen hoe heerlijk die balletjes erin bewegen lijkt me dus supergeil!
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en liefhebberijen!
- 50plusser
- Aftastend

ik hou wel van meerdere dingen
zoals al gezegt een penis vind ik heel mooi en facinerend om mee te spelen
maar ik hou ook van voetjes likken kontje likken en plas vind ik ook wel erg geil
zoals al gezegt een penis vind ik heel mooi en facinerend om mee te spelen
maar ik hou ook van voetjes likken kontje likken en plas vind ik ook wel erg geil
- mike1973
- Aftastend

Zelf vind ik het echt super chill om eerst gewoon gemasseerd te woorden (rug etc.) en dan langzaam over gaan in zoeken en vervolgens sex.
en dan tijdens de sex vind ik het erg lekker als er aan me kont gezeten woord
en een beetje ruig: nagels over me rug, tanden in me nek en om me tepels. en dan nog wat leuke dingetjes erbij zoals een paar handboeien (die ik overig zelf laatst heb gekocht, waar ik echt super blij mee ben. moet ze alleen nog even uit testen
) of een blinddoek. Verder ben ik vrij ruim denkend dus kunnen mensen me alles voorstellen en ja wat ik hier boven noemde dat is voor mij echt heerlijke sex 
en dan tijdens de sex vind ik het erg lekker als er aan me kont gezeten woord

I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

Vastgehouden worden, iemands warme lichaam voelen en zijn geur ruiken. Zijn huid tegen mijn lippen en dan teder zoenen. Diep in elkaars ogen kijken. En elkaar dan pas langzaam uitkleden. Elkaar zachtjes strelen en doorgaan met zoenen. Het lichaam verkennen met lippen en vingertoppen. Billen en piemel zachtjes voelen. Heel rustig worden afgetrokken en langzaam en met veel aandacht pijpen. En uiteindelijk zijn zaad op mijn huid voelen spuiten.........
-

fygran - Ontdekkend

Opwindend om al jullie reacties te lezen, wordt ik lekker geil van!
Ik ben dus nog stééds verkennende wat mijn geaardheid betreft en géén ervaring met mannen, ik moet het dus van mijn fantasie hebben.
Lekker tegen elkaar aanliggen en bij elkaar de penis masseren, de geur van de vochtige eikel opsnuiven en er lekker aan sabbelen en...wat Fygran schrijft.....de warme sperma op je huid voelen. Lijkt met zo supergeil!
Het is jammer dat het niet veilig is om te pijpen en de ander in je mond klaar te laten komen want dat is waarschijnlijk helemaal het einde?
Ik ben dus nog stééds verkennende wat mijn geaardheid betreft en géén ervaring met mannen, ik moet het dus van mijn fantasie hebben.
Lekker tegen elkaar aanliggen en bij elkaar de penis masseren, de geur van de vochtige eikel opsnuiven en er lekker aan sabbelen en...wat Fygran schrijft.....de warme sperma op je huid voelen. Lijkt met zo supergeil!
Het is jammer dat het niet veilig is om te pijpen en de ander in je mond klaar te laten komen want dat is waarschijnlijk helemaal het einde?
- 50plusser
- Aftastend

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex