Het is nu 25 mei 2012 06:36

Wat vind je van de foto's?

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Berichtdoor bartjebarneveld » 11 nov 2007 11:32

Een paar vragen aan alle leden die soms of met enige regelmaat of (liever nog) dagelijks de foto's op het gayforum bekijken.

Bevallen de foto's? Is het bijvoorbeeld uitstekend rukmateriaal? Of vind je ze te braaf? Moeten we afbeeldingen van gespierde mannen plaatsen? Of juist liever types a la je buurjongen? Ben je geshockeerd door expliciete seksfoto's? Of hebben jullie juist liever dat er wat vaker mannen in de touwen op het forum verschijnen? Blond of donker? Behaard of niet behaard?

Kortom, GEEF JE MENING!

Bij het zoeken naar plaatjes kunnen Bink en ik hier dan rekening mee houden. En bovendien: Een ieder die zélf een smakelijk hapje heeft, mag het uploaden voor de hele club hier!

Alvast bedankt!

Bart
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 13 nov 2007 00:12

Bartje,

Goeie vragen.

Ikzelf ruk op allerlei foto's: zacht, vanilla, hard, kinky,... zolang er maar mannen op staan (homo-er dan ik bestaat niet). Soms word ik doodgeil van echte kinky en soms van hyperzacht.

Ik vind het jammer dat een soort foto's op het net niet te vinden is, namelijk foto's met echte tederheid tussen mannen. Ik begin de indruk te krijgen dat de combinatie tederheid en mannen zo vreemd is in onze cultuur dat er nooit een fotograaf zal zijn die daarover ooit echt foto's zal maken.(1) Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik doodgeil word van de foto's van Joe Oppedisano in zijn fotoboek "Testosterone"; sommige gasten vinden die foto's maar niets en zien liever foto's van mannen zoals je ze ziet op de catwalk. Helemaal aangekleed. Dus de smaken lopen heel erg uiteen, heb ik de indruk. Ik kan jullie dus niet garanderen dat we echt tedere foto's zullen vinden. Ik weet dat sommigen (velen?) juist dat willen, maar dat is heel moeilijk te vinden en ik zou ook wel eens zo'n foto's willen zien (wat nogmaals niet betekent dat ik echte kinky en hard niet ook wil zien)

(1) In het Wikipedia artikel over "masculinity staat zelfs: "the need to repress tender emotions such as showing emotions restricted according to traditional masculine customs" , waarvan ik razende word wanneer ik zoiets lees. http://en.wikipedia.org/wiki/Masculinity. Al vanaf ik op het gayforum ben wil ik een draadje openen over tederheid, maar ik vermoed dat het niemand zal interesseren.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jamie » 13 nov 2007 06:50

Persoonlijk heb ik niets met "plaatjes kijken "op de pc, mooi tijdschrift is aan mij meer besteed, maar ik zie wel dat er heel veel werk voor wordt gedaan dus ik zou zeggen, ga zo door :!: :lol:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bink » 13 nov 2007 09:07

En mogen wij ook weten welke tijdschriften je zoal bekijkt? De laatste tijd kijk ik vaak in het Franse tijdschrift Préférences of PREF.

http://www.telegraphe23.com/images/ARCH ... S/PREF.jpg
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jamie » 13 nov 2007 10:26

Geen probleem hoor,o.a. Squeeze, V.I , Sportweek, maar soms vind ik de foto's in de BIJ ook erg mooi, koop nooit "blote "mannen bladen.Raak er niet opgewonden van.Zie liever mijn eigen partner in zijn boxer of Kostuum
:lol:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Mr.X » 13 nov 2007 16:25

Ik vind de plaatjes wel redelijk okay, wat ik top vind is dat er regelmatig nieuwe bijkomen. Natuurlijk zijn ze niet allemaal van dezelfde kwaliteit, maar het is gratis dus who cares...
Mr.X
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor bartjebarneveld » 15 nov 2007 07:58

Nog meer mensen?
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Jamie » 15 nov 2007 08:07

Nog meer mensen?
Het is een saaie boel soms, boeken niets, dvd's niets, zelfs plaatjes niets, misschien een nieuwe topic wat doe jij in je vrije tijd? Zucht, niets :frusti: of :X* :X*
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor maestro » 15 nov 2007 11:27

ik mis een rubriek extreem :twisted: past mooi bij dat electrosex topic

maar voor mijn smaak is er genoeg te vinden iig, gewoon gezonde blonde gozers met of zonder sixpack, als er maar geen pens opzit vind ik het genieten!

Maar rukken, nee, daar is het mij iets te statisch voor, hou meer van het geanimeerde... steve, WE WANT VIDEOS
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 15 nov 2007 23:40

Jamie schreef:
Nog meer mensen?
Het is een saaie boel soms, boeken niets, dvd's niets, zelfs plaatjes niets, misschien een nieuwe topic wat doe jij in je vrije tijd? Zucht, niets :frusti: of :X* :X*

In mijn vrije tijd lees ik "Herfsttij der Middeleeuwen" van Johannes Huizinga.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Herfsttij_der_Middeleeuwen
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 16 nov 2007 00:06

maestro schreef:ik mis een rubriek extreem :twisted: past mooi bij dat electrosex topic

maar voor mijn smaak is er genoeg te vinden iig, gewoon gezonde blonde gozers met of zonder sixpack, als er maar geen pens opzit vind ik het genieten!

Maar rukken, nee, daar is het mij iets te statisch voor, hou meer van het geanimeerde... steve, WE WANT VIDEOS

Er is een SM-rubriek. Extremer kan natuurlijk altijd, maar is toch niet steeds gemakkelijk te vinden. Zelf heb ik niets tegen extreem, voorzover het niet systematisch wordt. Aan de andere kant vind ik foto's van uiterst tedere toestanden tussen mannen het extreemste dat er ook maar is in het soort maatschappijen waarin we leven. Maar dat vind je vreemd genoeg niet.

Als extreme pic heb ik ooit die bekende CBT-foto van Mapplethorpe aangekregen (pik en ballen van informaticus gevangen in houten blok nadat ze met scheermesje zijn bewerkt), die indertijd zoveel opschudding heeft veroorzaakt. Ik heb ze niet gepost omdat ik vind dat dit hoe dan ook een verkeerd beeld dreigt te geven. Je zou dit kunnen posten in een maatschappij waar iedereen weet dat een zwaluw de lente niet maakt, maar ik denk dat onze maatschappij duidelijk niet zo volwassen is.

Ik geef toe dat ik de neiging heb blonde gasten minder te posten. Dat is persoonlijke smaak, al post ik voor het overige wel heel wat dat ook niet altijd mijn persoonlijke smaak is, maar waarvan ik weet dat sommigen het wel geil vinden; andere avonden post ik dan weer alleen wat ik echt geil vind. Vanavond bijv. denk ik te posten over Remy Delaine en die vind ik nou eens echt geil.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor bartjebarneveld » 17 nov 2007 10:03

Ben het met Maestro eens. Gezonde blonde gozers, met of zonder sixpack. Helemaal goed! We zoeken verder! :D
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 17 nov 2007 12:34

hij had 't dus uiteindelijk over videos...
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Steve » 17 nov 2007 16:18

De foto's zijn wat mij betreft een succes geworden, ze worden ook steeds beter bezocht. Over videos kan ik het volgende mededelen, nadat de datingsite waarmee ik (al erg lang) bezig ben weer live is zal ik mijn aandacht op een videosite richten, maar verwacht zeker niet iets voor de 2e helft 2008.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor KinKy » 17 nov 2007 17:35

is zoiets niet in een avondje te doen dan?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Steve » 19 nov 2007 14:04

ja, kweet et, ben trager dan een gepekelde slak 8)
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor luco » 19 nov 2007 15:11

Steve schreef:De foto's zijn wat mij betreft een succes geworden, ze worden ook steeds beter bezocht. Over videos kan ik het volgende mededelen, nadat de datingsite waarmee ik (al erg lang) bezig ben weer live is zal ik mijn aandacht op een videosite richten, maar verwacht zeker niet iets voor de 2e helft 2008.

en wanneer gaat die online :wink:

de foto's vind ik erg mooi en overzichtelijk, maar een videoforum is welkom :)
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 20 nov 2007 00:36

Ik zal weldra moeten gaan opletten dat ik niet 2 keer hetzelfde post. Is in het verleden al enkele keren gebeurd. Soms zelfs dezelde avond (2 dezelfde vlak naast elkaar!). Ik heb vanavond eens de rubriek Solo + 18 en duo's,... bekeken. Er staan inderdaad enkele heel geile pics bij, al heb ik er een aantal van zelf gepost, maar de pics van Bartje vind ik nog altijd de geilste.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ChatNOT » 22 nov 2007 15:44

Ik zie geen transseksuelen met roze haar :twisted:
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes