Het is nu 25 mei 2012 06:35

Wat nu?

Alles over coming out.

Berichtdoor dakouw » 01 maart 2004 11:10

Ik heb het onlangs aan mezelf toegegeven dat ik homo ben. Ik heb dan nog geen ervaringen met betrekking tot het homo zijn maar ik weet het gewoon. Mijn ouders hebben al jaren een vermoeden en hadden me al verscheidene keren ermee geconfronteerd dit weekend heb ik het dan eindelijk aan hun verteld.

Maar waar het me omgaat is dat ik nu niet weet wat ik moet doen. Ik wil het nu nog niet aan meer mensen vertellen omdat ik nog helemaal geen ervaringen heb. Dus mijn vraag is nu dan ook hoe gaat het nu verder? Hoe ging dat bij jullie? Ik zie mezelf niet alleen een cafe inlopen of iets dergelijks of moet ik dat toch gewoon doen? Wie heeft er een antwoord?
dakouw

gay

Berichtdoor KinKy » 01 maart 2004 11:53

gewoon doen wat je zelf wil!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor gayboy » 01 maart 2004 20:12

Je hoeft het aan niemand voor de rest te vertellen.dat gaat vanzelf wel. ga eens chatten ofzo met jongens, om misschien een band op te bouwen en maak een profiel aan, zoals op http://www.gays.nl

Het kan nooit geen kwaad.
En als je toch lef heb, ga je gewoon een club/cafe binnen, en maak daar contact.Alhoewel dat nooit zo makkelijk is om te doen (vind ik dan tenminste)

als je er eenmaal inzit gaat alles vanzelf.het is altijd het begin wat het zo moeilijk maakt..... :wink: :wink:
gayboy

Berichtdoor Gijs » 01 maart 2004 23:42

Hoi,

Heel goed van je dat je het tegen je ouders al gezegd hebt. Op zich heb je dan al een hele horde genomen.

Anderen hoef je het niet te vertellen omdat het moet of zo. Vrienden en familie waar je een goede relatie mee hebt kun je het gewoon een keer vertellen. Vaak hebben ze al een vermoeden, net als je ouders.
Vaak vinden ze het dan wel fijn als je het dan eindelijk tegen ze durft te vertellen.
Probeer niet te liegen als er door familie/vrienden iets gevraagd wordt en ga op opmerkingen over homo's in: die willen nogal eens bedoeld zijn om uit te vissen hoe je erover denkt en of je zelf homo bent.

Groetjes,
Gijs
Gijs
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 02 maart 2004 18:42

Kijk ook eens op http://www.homoinfo.nl. Daar kun je de nodige informatie vinden over van alles als je net uit de kast komt...
Gast

Berichtdoor Torenspits » 02 maart 2004 19:06

Zolang je nog geen seks hebt gehad heb je daarmee nog niet gezondigd.
Je kunt nog aan de slag om je homofiele geaardheid te leren beheersen of zelfs ongedaan te maken. Er zijn Christelijke instanties die je daarbij willen helpen.
Ik wil je daar ook graag bij helpen, als jij dat wilt.
Ondanks de populariteit van homoseksualiteit in deze tijd is het iets wat niet goed is. Zorg dat je er vanaf blijft. Zoek het niet op door naar café's te gaan. Zoek hulp.

PS De religieuze informatie op homoinfo.nl is niet correct. Laat je daar niet door beinvloeden.
Torenspits
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor guest » 02 maart 2004 21:41

[]
guest

Berichtdoor Steve » 02 maart 2004 23:15

Je hoeft iemand niet te overtuigen om Christen te worden, net als je niemand hoeft te overtuigen dat ie homo "wordt".

Het geloof / het gevoel is er nou eenmaal of juist niet.

Ik zou dakouw dan ook gewoon willen zeggen dat hij juist moet genieten van deze ontdekkingsfase in zijn leven, het is een zeer unieke ervaring waar je het meest over jezelf en over de wereld om je heen leert. Als je behoeft hebt aan ondersteuning hierin kan dat, via geloofsgemeenschappen of via gespreksgroepen. Maar gewoon luisteren naar jezelf en je eigen gevoel is het allerbelangerijkste, je vooral niets laten aanpraten door anderen!

Je bent homo of je bent het niet.

Uitgaan in Gay bars en disco's kan zowel positief als negatief werken, positief omdat je jezelf vrij kunt voelen in je "eigen" identiteit, negatief omdat het je misschien kan tegenvallen wat voor vleesmarkt het er eigenlijk is...

Succes ermee!
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor guest » 03 maart 2004 16:34

haha, mijn reactie is verwijderd........wat een belachelijke bullshit hiero.....ik dacht dat dit een forum was waariedereen mocht postten.......
guest

Berichtdoor Torenspits » 04 maart 2004 18:57

Het feit dat ik hier mag posten geeft toch wel aan dat echt iedereen hier mag posten; dus ook jij 'guest'.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je alles mag posten.
Wat jij had neergekalkt weet ik niet, het was al weg voordat ik het gezien had. Maar ik denk dat ik blij kan zijn dat ik het niet gelezen heb.
Torenspits
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ????????????? » 04 maart 2004 22:04

sorry hoor, maar gelovige mensen gaan wel erg ver in hun geloof..........mij niet gezien.Ik geloof,alleen in mezelf. Een open forum mag ALLES gezegd worden.....vind ik, anders is ie niet open, toch????
?????????????

Berichtdoor Gast » 05 maart 2004 09:47

Torenspits schreef:Zolang je nog geen seks hebt gehad heb je daarmee nog niet gezondigd.
Je kunt nog aan de slag om je homofiele geaardheid te leren beheersen of zelfs ongedaan te maken. Er zijn Christelijke instanties die je daarbij willen helpen.
Ondanks de populariteit van homoseksualiteit in deze tijd is het iets wat niet goed is. Zorg dat je er vanaf blijft. Zoek het niet op door naar café's te gaan. Zoek hulp.

PS De religieuze informatie op homoinfo.nl is niet correct. Laat je daar niet door beinvloeden.

[]
Gast

Berichtdoor ???????? » 05 maart 2004 13:50

dat kan je wel zeggen :shock:
????????

Berichtdoor Gast » 06 maart 2004 07:16

Torenspits schreef:Zolang je nog geen seks hebt gehad

blablablablablablablablabla

Ondanks de populariteit van homoseksualiteit in deze tijd

blablablablablablablablabla

En jij geeft goede informatie! Braak!
Homoseksualiteit is niet populair. Niet populairder dan in andere tijden. Gelukkig lukt het alleen om wat meer ervoor uit te komen zonder op de brandstapel te komen. En dat is niet dankzij mensen zoals jij. Als het aan mensen zoals jij zou liggen, dan zouden we nog steeds in de middeleeuwen leven en de paus hier heersen, onderdrukken en uitpersen (dat laatste dan vooral van de armsten).
Gast

Berichtdoor Steve » 07 maart 2004 06:07

haha, mijn reactie is verwijderd........wat een belachelijke bullshit hiero.....ik dacht dat dit een forum was waariedereen mocht postten.......

Klopt, je mag hier van alles en nog wat neerpennen, behalve andere posters uitschelden.
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Gast » 11 jul 2004 21:46

Reactie van Torenspits is immoreel. Drijf mensen niet de zelfmoord in. Ik weet wel dat de kerk daar een patent op heeft, maar onthou je daarvan, vooral op deze site.
Gast

Berichtdoor Gast » 25 jul 2004 12:49

Homo zijn is het beste wat mij is overkomen. Maak je dus geen zorgen. En de homowereld is ook beter dan het beeld dat hij soms wil uitstralen. Zitten evenveel goeie en slechte mensen in als elders. Aan homo zijn is helemaal niets gelegen. Maak je geen zorgen . Je zou je zorgen maken voor niets.
Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2005 17:53

Torenspits schreef:Zolang je nog geen seks hebt gehad heb je daarmee nog niet gezondigd.

Sorry hoor maar ik ben begin een ongelooflijke hekel aan bovenstaand persoon te krijgen............ROT OP!!!!!!!!
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast