Het is nu 25 mei 2012 06:35

Wat nu?

Alles over coming out.

Berichtdoor dakouw » 01 maart 2004 11:10

Ik heb het onlangs aan mezelf toegegeven dat ik homo ben. Ik heb dan nog geen ervaringen met betrekking tot het homo zijn maar ik weet het gewoon. Mijn ouders hebben al jaren een vermoeden en hadden me al verscheidene keren ermee geconfronteerd dit weekend heb ik het dan eindelijk aan hun verteld.

Maar waar het me omgaat is dat ik nu niet weet wat ik moet doen. Ik wil het nu nog niet aan meer mensen vertellen omdat ik nog helemaal geen ervaringen heb. Dus mijn vraag is nu dan ook hoe gaat het nu verder? Hoe ging dat bij jullie? Ik zie mezelf niet alleen een cafe inlopen of iets dergelijks of moet ik dat toch gewoon doen? Wie heeft er een antwoord?
dakouw

gay

Berichtdoor KinKy » 01 maart 2004 11:53

gewoon doen wat je zelf wil!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor gayboy » 01 maart 2004 20:12

Je hoeft het aan niemand voor de rest te vertellen.dat gaat vanzelf wel. ga eens chatten ofzo met jongens, om misschien een band op te bouwen en maak een profiel aan, zoals op http://www.gays.nl

Het kan nooit geen kwaad.
En als je toch lef heb, ga je gewoon een club/cafe binnen, en maak daar contact.Alhoewel dat nooit zo makkelijk is om te doen (vind ik dan tenminste)

als je er eenmaal inzit gaat alles vanzelf.het is altijd het begin wat het zo moeilijk maakt..... :wink: :wink:
gayboy

Berichtdoor Gijs » 01 maart 2004 23:42

Hoi,

Heel goed van je dat je het tegen je ouders al gezegd hebt. Op zich heb je dan al een hele horde genomen.

Anderen hoef je het niet te vertellen omdat het moet of zo. Vrienden en familie waar je een goede relatie mee hebt kun je het gewoon een keer vertellen. Vaak hebben ze al een vermoeden, net als je ouders.
Vaak vinden ze het dan wel fijn als je het dan eindelijk tegen ze durft te vertellen.