Het is nu 25 mei 2012 06:29

Wat mij opvalt.

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Ludo » 27 feb 2005 10:31

Hallo allemaal,
Op elke homo site zie ik erg vaak: help, hoe moet ik het doen, wat moet ik doen, wanneer moet ik het doen? etc. etc.

Kortom een hele hoop hulpvragen. Natuurlijk begrijp ik dat het fijn is om anderen advies te vragen. Maar kijk ook eens een keer in jezelf. Het is belangrijk dat je GEEN dingen doet waar je NIET 100% zelf achterstaat.

Ik kan jou wel zeggen: "vriend, je moet het zo en zo doen en anders wordt je doodongelukkig" maar dat is altijd bekeken vanuit mijn ervaring en beleving. Niet vanuit het jouwe. Misschien wordt jij juist wel doodongelukkig als je het op mijn manier doet, omdat het jouw gevoel tegenspreekt.

Nou, mijn boodschap is dus: vraag advies maar volg uiteindelijk gewoonweg je hart/intuitie!

Ludo Koelemij :wink:
Leven en laten leven.
Ludo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 27 feb 2005 11:20

Heel juist. Je kan vragen:"wat denk jij hiervan?", maar uiteindelijk sta je er steeds alleen voor.

Mij valt vooral op dat op alle gay sites, waar ook ter wereld, de onderwerpen vrij goed overeenkomen. Dat is enigszins begrijpelijk. De Amerikanen op "straight acting" zijn echte artisten in het stellen van vragen.
Gast

Berichtdoor luco » 22 mei 2005 10:23

Ludo schreef:Hallo allemaal,
Op elke homo site zie ik erg vaak: help, hoe moet ik het doen, wat moet ik doen, wanneer moet ik het doen? etc. etc.

Lijkt me logies dat men om hulp vraagt, iedereen die met zijn comming out bezig is heeft een boel vragen maar omdat het allemaal nieuw is en omdat dit onderwerp (helaas) voor vele nog taboe is durft men er ook niet zo gemakkelijk over te praten.
Gelukkig is er nu internet en zonder dat je jezelf helemaal prijsgeeft kun je redelijk vrij praten dus ook vragenstellen.
Dat mensen hier terecht komen komt waarschijnelijk omdat deze site tamelijk netjes is (compliment voor Steve :wink: ) Dus niet van die vage lui die persé vandaag willen scoren en liegen over hun leeftijd, en deze site is redelijk makkelijk te vinden.
Goed ik ben het eens dat je uiteindelijk het toch helemaal zelf moet doen, wat de andere ook voor advies geeft, maar daar gaat het in de regel niet om. Het is meer dat iemand over de streep getrokken wordt

Dat deze vragen over de helewereld gesteld wordt is voor mij een teken dat homo's nog steeds overal taboe is omdat men er niet vrij over durft te praten. :twisted:
luco
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde