wat maakt onze penis zo mooi en teder
12 berichten
• Pagina 1 van 1
ik vind een penis best wel een mooi ding niet alleen om naar te kijken en mee te spelen maar ook om is over na te denken hij is er in alle kleuren lengte s en dikte en zo we gaan hier zeker ni over de lengte of dikte praten maar waar denken jullie aan als je een mooi penis zien zonder het sexueele er van
voor mij straalt een klein penis een vorm van tederheid uit
een grote penis staat heel mooi recht en is meestal heel fier
ik geef toe ik ben echt wel dol op mijn penis en hij is men beste vriend hoe zien jullie het met jullie penis
voor mij straalt een klein penis een vorm van tederheid uit
een grote penis staat heel mooi recht en is meestal heel fier
ik geef toe ik ben echt wel dol op mijn penis en hij is men beste vriend hoe zien jullie het met jullie penis
- mike1973
- Aftastend

De piemels worden blijkbaar het meest bekeken op het plaatjesforum.
plaatjes/thumbnails.php?album=123
De gezonde boerenzoon houdt dus duidelijk van 'n piemel. Ikzelf vind slappe lullen vertederend. Weinig dingen vertederen me meer. Ik vind 'n lul niet mooi of dit of dat. Ik vind het gewoon iets heel apart, iets met persoonlijkheid. Ik kan de ballen niet van de piemel dissociëren. Ik ben eigenlijk meer bezeten van ballen dan van piemels. Ballen vertederen me heel erg. Totale vertedering wanneer hij wijd spreidt en z'n ballen laat voelen. Zien hoe ze eraan hangen. Zijn ze zwierig of zitten ze nauw in het zakje? Telkens 'n revelatie.
Stijf is wat anders. Dan heb ik zin om te aanbidden. Exhibitionisten die met 'n stijve pronken, zijn het einde. Eraan trekken tot het spuit. Melken met twee handen. Ja, ik gebruik altijd twee handen. Liefst met gel. Lekker masseren, inkluis de ballen. Stoppen net voor de zakies ... Bij een halfslappe het zaakje opnieuw opstarten. Oh, my god, het gevoel van 'n stijve lul in mijn hand.
plaatjes/thumbnails.php?album=123
De gezonde boerenzoon houdt dus duidelijk van 'n piemel. Ikzelf vind slappe lullen vertederend. Weinig dingen vertederen me meer. Ik vind 'n lul niet mooi of dit of dat. Ik vind het gewoon iets heel apart, iets met persoonlijkheid. Ik kan de ballen niet van de piemel dissociëren. Ik ben eigenlijk meer bezeten van ballen dan van piemels. Ballen vertederen me heel erg. Totale vertedering wanneer hij wijd spreidt en z'n ballen laat voelen. Zien hoe ze eraan hangen. Zijn ze zwierig of zitten ze nauw in het zakje? Telkens 'n revelatie.
Stijf is wat anders. Dan heb ik zin om te aanbidden. Exhibitionisten die met 'n stijve pronken, zijn het einde. Eraan trekken tot het spuit. Melken met twee handen. Ja, ik gebruik altijd twee handen. Liefst met gel. Lekker masseren, inkluis de ballen. Stoppen net voor de zakies ... Bij een halfslappe het zaakje opnieuw opstarten. Oh, my god, het gevoel van 'n stijve lul in mijn hand.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

hier net het zelfde ik vind ook dat een slappe piemel iets heeft en het maakt me niet uit of hij klein normaal of groot is als hij maar lekker hard word als ik hem nodig heb maar een slappe penis die tegen de ballen hangt vind ik heel mooi en doet me smelten wat betreft ballen heb ik liever de ballen die dicht tegen elkaar hangen in een nauw ontsluitend zakje liefst geschoren
om verder te gaan met de penis als je er dan aankomt en je ziet de ontblote eikel die groter word dit is voor mij zo vertederend en terwijl zo geil het is mss een beetje dom zo gevoel te hebben maar zo voel ik het
om verder te gaan met de penis als je er dan aankomt en je ziet de ontblote eikel die groter word dit is voor mij zo vertederend en terwijl zo geil het is mss een beetje dom zo gevoel te hebben maar zo voel ik het
- mike1973
- Aftastend

Erez schreef:Je hebt helemaal gelijk Mike, de penis is ontzettend mooi.
Wat Bink heeft met de ballen heb ik met de eikel, dit vind ik het mooiste van de penis.
Hebben jullie al 'ns op het penisforum gekeken, alle maten, soorten en.
Groet,
Erez
Nee, daar ben ik nog nooit geweest. Ik ga weleens kijken naar de "Large Penis Support Group", speciaal voor mannen die last hebben van een te grote.Dat moet inderdaad knap lastig zijn. Dat is mij gelukkig bespaard. De mijne is op alle gebieden gemiddeld normaal.
http://www.lpsg.org/
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Nee, daar ben ik nog nooit geweest. Ik ga weleens kijken naar de "Large Penis Support Group", speciaal voor mannen die last hebben van een te grote.Dat moet inderdaad knap lastig zijn. Dat is mij gelukkig bespaard. De mijne is op alle gebieden gemiddeld normaal.
http://www.lpsg.org/
Ik kan h'm je aanraden, ben 'ns benieuwd wat je d'r van vindt
- Erez
- Newbie

Zowel een stijve als een slappe penis vind ik erg lekker, op een slappe kun je zo lekker "sabbelen" en de geribbelde voorhuid voelt zo geil aan! Slap of stijf, het is dus maar net wat je wilt. Zo'n harde die je met je lippen kunt afzuigen en een beetje met je tanden eraan knabbelen.....wow zo geil!
Of hij recht of krom is, dik of dun maakt me helemaal niets uit. Denken jullie daar anders over?
Of hij recht of krom is, dik of dun maakt me helemaal niets uit. Denken jullie daar anders over?
- 50plusser
- Aftastend

Erez schreef:Je hebt helemaal gelijk Mike, de penis is ontzettend mooi.
Wat Bink heeft met de ballen heb ik met de eikel, dit vind ik het mooiste van de penis.
Hebben jullie al 'ns op het penisforum gekeken, alle maten, soorten en.
Groet,
Erez
ja inderdaad de eikel ontblood lekker dik en groot of klein en slap mooi blinkend zeer geil is dat er moet daarvoor nog geen sex bij te pas komen
- mike1973
- Aftastend

Mijn penis is het gevoeligste plekje op mijn lichaam, ik ben er best trots op en vind dat hij mooi is!
Als hij zacht is kan ik lekker met mezelf spelen door hem te strelen en als hij hard is stevig masseren. Ik geniet dan van dit mooie deel van mijn lijf! Ik vind hem ook lekker ruiken, als ik ietsjes vochtig ben en ik wrijf mijn hand over mijn eikel en ruik eraan vind ik dat geil.
Worden jullie opgewonden van je eigen luchtje?
Als hij zacht is kan ik lekker met mezelf spelen door hem te strelen en als hij hard is stevig masseren. Ik geniet dan van dit mooie deel van mijn lijf! Ik vind hem ook lekker ruiken, als ik ietsjes vochtig ben en ik wrijf mijn hand over mijn eikel en ruik eraan vind ik dat geil.
- 50plusser
- Aftastend

50plusser schreef:Mijn penis is het gevoeligste plekje op mijn lichaam, ik ben er best trots op en vind dat hij mooi is!
idd daar word ik ook wel geil van als hij vochtig is heerlijk is dat
- mike1973
- Aftastend

Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik maar een klein beetje vochtig wordt, erg nat lijkt me juist erg geil. Tot nu toe heb ik alleen ervaring met vrouwen (ben mijn geaardheid aan het verkennen) en ik kick gewoonweg héél erg op lichaamsgeurtjes (niet zozeer parfum).
Ik ben benieuwd of me dit bij andere mannen ook opwind, het lijkt me in ieder geval erg spannend!
Ik ben benieuwd of me dit bij andere mannen ook opwind, het lijkt me in ieder geval erg spannend!
- 50plusser
- Aftastend

12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex