Het is nu 25 mei 2012 06:26

Wat doe je als je partner vreemd gaat en je komt er acht

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Wat doe je als je partner vreemd gaat?

Wraak nemen
2
4%
De relatie beindigen
31
61%
Een open relatie dan maar
12
24%
Zelf ook vreemd gaan
1
2%
Vergeven en vergeten
5
10%

Totaal aantal stemmen : 51

Berichtdoor Helger » 29 okt 2004 13:12

Wat doe je als je partner vreemd gaat en je komt er achter? Wraak nemen, de relatie meteen beeindigen, een open-relatie beginnen, zelf vreemd gaan of met een schone lei beginnen?
Ik zou gaan voor optie 2.
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Vincent » 29 okt 2004 18:37

Ik heb gestemd voor beindigen van de relatie alhoewel het natuurlijk gemakkelijker gezegd is dan dat je het doet, maar tot nu toe heb ik mijn vriendje nog niet op vreemdgaan betrapt.
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Albert » 29 okt 2004 20:44

Ik stop de relatie. :(
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Poepie » 29 okt 2004 20:59

voor stomme sex wil ik mijne man nie kwijt :!:
Poepie
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ChatNOT » 30 okt 2004 02:21

wij hebben al een open relatie, dus het antwoord is vrij simpel! Maar wat voor ons werkt hoeft niet voor een ander te werken he
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor l0vE » 10 dec 2004 17:54

Ik las in een andere post dat alleen maar jonge homo's monogamiteit van een relatie verwachten... nou dat vind ik echt niet zo, maar monogamiteit en mannen in het algemeen gaan gewoon erg slecht samen.

Ik was nooit monogaam in mijn vorige relaties, tot mijn laatste, hij geeft me in alle opzichten voldoening en ik heb daardoor totaal geen behoefte aan een ander, zeker niet als je al weet dat het meestal maar 5-10 min duurt en je achteraf zoiets hebt van "was dat het?"

Als hij nu vreemd zou gaan zou ik dat heel erg vinden en de relatie uitmaken.
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Kev » 16 feb 2005 12:57

Ik weet het eigenlijk niet zo zeker maar denk dat het dan wel over zou zijn, maar ervaring leert het beste alhoewel ik nu niet direkt op een vreemdgaand vriendje zi te wachten :lol:
Kev
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Vincent » 28 feb 2005 18:07

Jammer dat er niet zoveel mensen stemmen :evil: , staat wel op 66% uitmaken...
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 28 feb 2005 21:23

Ik vind die score van 63% echt griezelig. Beschouwt een meerderheid zijn vriendje dan echt als een bezit? Ik vind dit echt griezelig. Ik dacht dat alleen hetero's die immoraliteiten aankleefden.
Gast

Berichtdoor KinKy » 28 feb 2005 22:17

waarom zo moeilijk
niet betrappen of betrapt worden...
verder is sex iets anders dan liefde...
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor edje » 10 maart 2005 10:38

Sex en liefde zijn voor mij wel aan elkaar verbonden.
Hoe moeilijk het ook zal zijn, zal ik denk ik wel de relatie beeindigen bij ontrouw. En dan is dat niet omdat ik iemand wil claimen maar als ik van iemand hou, en die ander zegt dat ook van mij te doen, dan is die intimiteit voor elkaar. Versterk je de band mee. En na een paar jaar is het allemaal minder maar dan is het de kunst om het samen leuk te houden.
Vind het maar niets al mijn partner zich aan een ander zou geven.

Maar goed dat is mijn mening. Alle respect voor diegene die het anders doen en kunnen.
edje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast » 05 apr 2005 18:37

Helger schreef:Wat doe je als je partner vreemd gaat en je komt er achter? Wraak nemen, de relatie meteen beeindigen, een open-relatie beginnen, zelf vreemd gaan of met een schone lei beginnen?
Ik zou gaan voor optie 2.
ik z0u dahn v00r wraak 00k vreemd gaahn en dahn laat ik hem voelen hoe het v0elt als juh partner vreemd gaaht :!: :roll: bijv00rbeeld als juh met 50 cent hebt :wink: en hij gaat vreemd z0u iik uit tranen uitbarsten :roll: :cry: :twisted: 8)
Gast

Berichtdoor ThunderBunny » 24 mei 2005 14:45

ik ben voor een open relatie ik vindt een trio of zo zelfs veel geiler dan met zij'n 2en wat niet wegneemt dat dat ook erg leuk kan zijn
maar als die er op los zou daten en het niet vertellen weet ik wel wat ik doe dan is het meteen over en uit zeker na de ervaring die ik net achter de rug heb.daten mag die van mij maar wel eerlijk er over zijn.

is niets erger dan een partner hebbe ndie zegt je moet monogaam zijn en het dan ook doet en hij besodemietert je 3 jaar lang!. dus niets zeggen is meteen oprotten.
ThunderBunny
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 28 mei 2005 14:56

ThunderBunny schreef:ik ben voor een open relatie ik vindt een trio of zo zelfs veel geiler dan met zij'n 2en wat niet wegneemt dat dat ook erg leuk kan zijn
maar als die er op los zou daten en het niet vertellen weet ik wel wat ik doe dan is het meteen over en uit zeker na de ervaring die ik net achter de rug heb.daten mag die van mij maar wel eerlijk er over zijn.
is niets erger dan een partner hebbe ndie zegt je moet monogaam zijn en het dan ook doet en hij besodemietert je 3 jaar lang!. dus niets zeggen is meteen oprotten.

Je bent voor een open relatie maar je maakt het uit als ie der dan op los zou daten :roll: lijkt mij een tegenstelling
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor DiaperBoy » 23 aug 2005 20:00

Ik zou mijn relatie beeindigen om de doodeenvoudige reden dat ik erg monogaam ingesteld ben.

Als ik een relatie aanga dan doe ik dat omdat ik mijn leven wil delen met die ene persoon en ik wil ook dat die persoon mij alleen als levenspartner beschouwd.

Dat is mijn voorwaarde die ik stel voor het aangaan van een relatie.

Als die persoon dan toch vreemd gaat dan schend hij/zij mijn vertrouwen en da's on-acceptable voor mij want vertrouwen is een van de dingen waar ik veel waarde aan hecht en zie als prioriteit binnen een relatie.

Hoe lief, aardig, mooi, grappig enz enz die persoon ook is en hoeveel ik ook van hem/haar zou houden. Het vertrouwen is geschaad en ik denk dat als je er een keer toe in staat bent dat het een 2e ook kan gebeuren en dat zou ik mezelf nooit aan laten doen zonder hier consequenties aan te verbinden.
DiaperBoy
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Shane » 28 okt 2007 22:17

Ben t helemaal met je eens DiaperBoy :wink:
Ik ben heel los in een relatie, en daarmee bedoel ik dat ik helemaal niet bezitterig ben of jaloers ofzo, en daarvoor verwacht je dan wel terug dat je dat vertrouwen ook kan houden...
Als ie vreemdgaat is t vertrouwen weg en dat zal dan ook niet meer terugkomen, want als t één keer is gebeurd, kan t ook een tweede keer gebeuren...
Shane
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor petje » 29 okt 2007 18:44

wat is vereemdgaan eingelijk

het puur sex hebben met een ander, voor de kick en lust
zie ik niet als vreemd gaan!!
want sex en liefde zijn volgens mij twee verschillende dingen
die samen kunnen gaan
maar ook zeker los van elkaar kunnen staan

voor mijn gevoel is het pas vreemdgaan als je gevoelens gaat ontwikkelen voor die persoon, en er dan ook aan toegeeft!!
dat is voor mij vreemdgaan!!

maar dan nog zou ik de relatie niet beeindigen!!
we zijn nu eenmaal mensen die complex in elkaar zitten
en wij mensen horen nu eenmaal niet tot de monogaamste diersoorten!!

kijk maar eens om je heen vrienden familie kennissen.
alle soorten sex die erzijn en wat mensen allemaal!!
nee het echte houden van, gaat voor mij veel dieper als het pure sex hebben voor de kick

ik denk daar nu zo over maar we hebben ook al 15 jaar een relatie mijn partner en ik.
en in het begin dacht ik er heel anders over
maar men wordt wijzer naarmate je ouder wordt,

petje
begon de dag met 10 goede voornemens.
ze zijn nu al op!!
petje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Jamie » 30 okt 2007 06:28

Je mag wat mij betreft 2 a4 tjes als excuus gebruiken, voor mij staat vast,
vreemd is vreemd.Als hij de sex bij iemand anders zoekt: over en sluiten. Andersom trouwens ook. :!: Geen excuss, moet je aan denken voor je er aan begint :idea:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor petje » 30 okt 2007 18:28

Jamie schreef:Je mag wat mij betreft 2 a4 tjes als excuus gebruiken, voor mij staat vast,
vreemd is vreemd.Als hij de sex bij iemand anders zoekt: over en sluiten. Andersom trouwens ook. :!: Geen excuss, moet je aan denken voor je er aan begint :idea:

ik verzin geen excuus.

vertel alleen maar hoe ik het zie
en wat mijn mening daarover is, dat mag toch

ik zeg toch niet dat jullie het ook zo moeten zien
ieder zijn eigen mening!!!

en een ander ziet het weer anders en dat is ook oke
begon de dag met 10 goede voornemens.
ze zijn nu al op!!
petje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 30 okt 2007 22:24

petje schreef:
Jamie schreef:Je mag wat mij betreft 2 a4 tjes als excuus gebruiken, voor mij staat vast,

ik verzin geen excuus.

vertel alleen maar hoe ik het zie
en wat mijn mening daarover is, dat mag toch

ik zeg toch niet dat jullie het ook zo moeten zien
ieder zijn eigen mening!!!

en een ander ziet het weer anders en dat is ook oke

precies!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Volgende