Wat doe je als je partner vreemd gaat en je komt er acht
46 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Ik ben van mening dat ook deze laatste reactie aangeeft dat je geen geschikte moderator bent. Waarom kun je niet gewoon op een inhoudelijke en niet-persoonlijke manier reageren op reacties? Natuurlijk heeft een moderator ook een eigen mening, maar jouw antwoorden zijn zeer regelmatig meteen heel persoonlijk en denigrerend.
Ik zoek een forum waar homo's met elkaar kunnen discussieren over dingen die homo's interresseren. Misschien heb je gelijk en zit de meerderheid van de homo's te wachten op een stel rel-nichten die elkaar voor rotte vis uitmaken en zal mijn speurtocht naar een serieus homo-forum nooit slagen, maar je mag het mij niet kwalijk nemen dat ik het probeer.
Ik zoek een forum waar homo's met elkaar kunnen discussieren over dingen die homo's interresseren. Misschien heb je gelijk en zit de meerderheid van de homo's te wachten op een stel rel-nichten die elkaar voor rotte vis uitmaken en zal mijn speurtocht naar een serieus homo-forum nooit slagen, maar je mag het mij niet kwalijk nemen dat ik het probeer.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

Begrijp ik goed dat jij dus alles mag zeggen en ik niets? Jij begint nu weer over relnichten
of dat geen in de hoek zetten is.Ik moet het met jou eens zijn anders deug ik niet?
nou ja, lees wat er staat man, ik haal alleen spam weg, niets meer niets minder .
of dat geen in de hoek zetten is.Ik moet het met jou eens zijn anders deug ik niet?
nou ja, lees wat er staat man, ik haal alleen spam weg, niets meer niets minder .
-

Jamie - Moderator

Richie schreef:Onzin, het is niet omdat je het NIET WEET dat het ook niet gebeurt!Daarentegen gebeurt het ook niet bij iedereen, maar weet van genoeg seksdates van me dat hun vriendje van niks afweet!
Er vind zoveel plaats achter gesloten deuren, je zou nogal eens verrast kunnen zijn wat allemaal
Iedereen over één kamp heen scheren dat is pas onzin, ten eerst ken jij ze niet eens, ten tweede bestaan echte trouwe homokoppels echt wel, het is een keuze die je maakt omdat je graag je leven met iemand wilt delen en samen oud wilt worden van wie je houd net als een man en vrouw, dus waarom zouden homo's dat ook niet kunnen?.
- Pianoman
- Wegwijs

Richie schreef:Richie schreef:Daarentegen gebeurt het ook niet bij iedereen,
Dus wat bedoel je met iedereen over 1 kam scheren dan?
Dat stukje heb ik dan niet goed gelezen, maar ik dacht even dat jij bedoelde dat alle homo's ontrouw zijn in hun realtie en buiten de deur snoepen terwijl ik genoeg homo's ken die echt serieus opzoeken zijn naar een serieuse relatie en die het wilde seks leven achter zich wil laten. daar bedoelde ik mee alles homo's over een kamp scheren, terwijl er nog echt wel homo's zijn die niet vreemd gaan of vreemd willen gaan.
- Pianoman
- Wegwijs

Gast schreef:Ik vind die score van 63% echt griezelig. Beschouwt een meerderheid zijn vriendje dan echt als een bezit? Ik vind dit echt griezelig. Ik dacht dat alleen hetero's die immoraliteiten aankleefden.
Hoezo? De meeste mensen willen de intimiteit van de relatie gewoon niet delen met iemand buiten die relatie. Monogamie zit er nu eenmaal bij ons Nederlanders ingebakken, dat is net zo goed bij Nederlandse homo's het geval. Bovendien: hoe is de voorkeur voor monogamie "immoreel?"
Dat je homo bent is niet een excuus om immoreel* gedrag te gaan vertonen, dat doet de homo-integratie geen goed. Onze cultuur is nu eenmaal dat we vreemdgaan afkeuren, sommige mensen houden hier meer aan vast dan andere. Dat ook hier verschil in zit moet je gewoon accepteren.
Bovendien vind ik een liefdesrelatie iets bijzonders, je raakt niet zomaar op iedereen verliefd. Als je geen waarde hecht aan echte liefde kan ik me voorstellen dat je het niet erg vindt als hij vreemd gaat; of zelf niet terugdeinst voor een avontuurtje; maar laat een ander die wel tot over de oren verliefd is in zijn waarde.
* immoreel ten opzichte van ons huidige algemene gedachtegoed
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes