Wat deed jij op je eerste date?
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Heyhey
Ik vroeg me zo af...
Jullie hebben vast wel eens met iemand afgesproken die je via internet hebt leren kennen(en dan heb ik het niet over eenmalige sexdates
).
Wat hebben jullie gedaan op de eerste date? Hoe beviel het? Was hij echt zo leuk als op msn?
Of wat zou je zelf het liefst doen op een eerste date met een leuke jongen?
Ik vroeg me zo af...
Jullie hebben vast wel eens met iemand afgesproken die je via internet hebt leren kennen(en dan heb ik het niet over eenmalige sexdates
Wat hebben jullie gedaan op de eerste date? Hoe beviel het? Was hij echt zo leuk als op msn?
Of wat zou je zelf het liefst doen op een eerste date met een leuke jongen?
Laatst bijgewerkt door Shane op 14 dec 2007 23:05, in totaal 1 keer bewerkt
«There's only one thing in the world I want and that is "Him".»
- Shane
- Aftastend

Hmmm, ik heb wel eens afgesproken via internet ja, ik moet bekennen dat aangezien het steeds meer om de seks begint te draaien ik het minder vaak doe als vroeger.
Er is weinig zo spannend als een eerste date, vooral als je al een tijdje hebt gechat.
Wat ik dan meestal doe (en ik date niet voor de seks) is een lekker etentje, liefst in een echt restaurant en niet zo'n bruin cafe waar je heutje meutje zit. Of ik wil wel eens gaan koken voor hem, maar dan moet ik me wel erg comfi voelen om hem bij mij thuis uit te nodigen...
Vandaaruit laat ik het gewoon zijn gang gaan, en als het leuk is plakken we er nog iets achteraan.
De meeste dates die ik heb gehad waren super, maar je hebt het occasioneel gevalletje bleh ertussen zitten
Er is weinig zo spannend als een eerste date, vooral als je al een tijdje hebt gechat.
Wat ik dan meestal doe (en ik date niet voor de seks) is een lekker etentje, liefst in een echt restaurant en niet zo'n bruin cafe waar je heutje meutje zit. Of ik wil wel eens gaan koken voor hem, maar dan moet ik me wel erg comfi voelen om hem bij mij thuis uit te nodigen...
Vandaaruit laat ik het gewoon zijn gang gaan, en als het leuk is plakken we er nog iets achteraan.
De meeste dates die ik heb gehad waren super, maar je hebt het occasioneel gevalletje bleh ertussen zitten
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Wij hebben elkaar leren kennen op het internet en een paar maanden later ben ik naar hem gegaan.
Aangezien het een aantal uur rijden is, spinden vele gedachten door mijn hoofd.
Onze ontmoetingsplaats was verre van romantisch......zijn ondergrondse parkeergarage, hahaha!
Maar we zijn later op de dag in een Japans restaurant gaan eten...ik was één brok zenuwen.
Later op de avond hebben we een flesje bubbels gekraakt en zijn we naar bed gegaan.
Wat we daar hebben gedaan?......hou ik liever voor ons......
Knufs,
Steven.
Aangezien het een aantal uur rijden is, spinden vele gedachten door mijn hoofd.
Onze ontmoetingsplaats was verre van romantisch......zijn ondergrondse parkeergarage, hahaha!
Maar we zijn later op de dag in een Japans restaurant gaan eten...ik was één brok zenuwen.
Later op de avond hebben we een flesje bubbels gekraakt en zijn we naar bed gegaan.
Wat we daar hebben gedaan?......hou ik liever voor ons......
Knufs,
Steven.
Nothing is so strong as gentleness. Nothing is so gentle as real strength.
Life is just a chance to grow a soul.
-

Steven - Ontdekkend

Jamie schreef:::offt:: (Ik even) met minder knufs is je post net zo interesseant
KNUFS KNUFS KNUFS KNUFS KNUFS KNUFS
Nothing is so strong as gentleness. Nothing is so gentle as real strength.
-

Steven - Ontdekkend

Steven schreef:Jamie schreef:::offt:: (Ik even) met minder knufs is je post net zo interesseant
Precies! Niet liggen te zeiken Jamie.
-

bartjebarneveld - Expert

Steven schreef:Jamie schreef:::offt:: (Ik even) met minder knufs is je post net zo interesseant
Zo reageert een klein kind ook.
-

Jamie - Moderator

14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde