Het is nu 08 sep 2010 01:20

Wanneer is de leeftijd te verschillend?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Steve » 15 nov 2009 21:43

Leeftijd is voor mij pas TE verschillend op het moment dat je daar over na moet denken.

Ik heb een tijdje met een jongen van 21 gegaan wat erg leuk was, maar toen ik zelf die leeftijd had ben ik ook wel eens een tijdje met iemand van 35 gegaan ...

Voor mij doet leeftijd er niet zo toe zolang ik dus niet zoiets heb van huh? Die grens ligt bij iedereen ergens anders.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Steve op facebook: www.facebook.com/sleuyter
Kijk ook eens op www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Diederick » 16 nov 2009 08:55

Lijkt me nog een heel redelijk antwoord.

Ik studeer aan een lerarenopleiding in Leeuwarden en daar werd ons ook de vraag gesteld wat we zouden doen - en wat we er van zouden vinden - als een leraar een relatie kreeg met een leerling. In ons geval was dat dan een jongeling van tussen de 12 en 18 jaar.

Daarop antwoorde ik heel droog dat dat iedereen kan overkomen en dat ik, afhankelijk van de situatie de leerling zou verplaatsen naar een andere klas zodat ik hem geen les meer geef. Dat dat dan een jongen van 16 zou kunnen zijn boeide me niet.

Op dat laatste werd nogal heftig gereageerd. Daar zit dus nog genoeg materie voor discussie in voor de nog volgende drie jaar.
“Nothing in the world is more dangerous than a sincere ignorance and conscientious stupidity.”
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”

- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor maestro » 17 nov 2009 21:52

Maar het valt me wel op dat types als Kinky, over de datum enzo, altijd op jonger vallen!

Wanneer noem je zoiets pedo?

Is het geen pedo te noemen omdat de jongste toevallig over de 18 is?

Lijkt me een duidelijk verhaal, ben je over de datum en jaag je op parkeerplaatsen en dergelijke plekken op jonge ventjes, ben je naar mijn idee een pedo
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 17 nov 2009 22:20

uh.. types??
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Richie » 18 nov 2009 00:18

maestro schreef:over de datum enzo

:lol: :lol: :lol:
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 18 nov 2009 15:35

Pedo vind ik pas als volwassenen (23+) op kinderen vallen die ECHT minderjarig zijn, dus onder de 16. En als ik 40 ben kan ik je nu al wel vertellen dat ik jongens van 16 nog steeds aantrekkelijk vind.

Jonge mensen zijn nu eenmaal erg mooi.
“Nothing in the world is more dangerous than a sincere ignorance and conscientious stupidity.”
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”

- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Pianoman » 21 dec 2009 20:50

Pianoman schreef:Dit blijft een lastig onderwerp want voor iedereen weer verschilend, voor mij mag het leeftijd in ieder geval niet groter zijn dan 5 jaar.

Deze post heb ik een enig tijd geleden geplaatst dat leeftijd voor mij niet groter mag zijn dan 5 jaar, maar sinds enkele weken heb ik een leuk iemand ontmoet die 8 jaar ouder is dan mij en daarom ook mijn mening heb veranderd. Ik vind dat leeftijd dan ook niet echt een grote rol mag spelen, het gaat om de klik die je samen hebt, en als het goed klikt gewoon samen lekker genieten van de tijd die je samen doorbrengt.
If Love Must Go
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 21 dec 2009 21:49

leuk dat je er weer eens bent gozer
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor superLouis » 22 dec 2009 08:22

:arrow: verschil van leeftijd :arrow:
Ik ken 2 mannen die met elkaar zijn getrouwd,
leeftijd 33j en 62j (verscil is 29jaar)
En ik zeg: moet kunnen toch.!!!
Maar ook wel eens gezien dat een man van 38j een jongen van 15j probeerde te versieren en dan zet ik daar heel veel ??????????? bij.!!!

Ik denk dat leeftijdverschil boven je 25é á 30é niet belangrijk meer is maar praat over je 15é vind ik dat je op moet passen dat het verschil niet extreem wordt.
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 22 dec 2009 15:42

Het draait allemaal om gelijkwaardigheid.

Als je als doorgewinterde volwassene seks probeert te hebben met een jongen die verre van volwassen is, moet je je afvragen of dit wel helemaal eerlijk is. Het moet namelijk niet zo zijn dat de één meer macht heeft in de relatie dan een ander.

Natuurlijk is er altijd iemand het meest dominant, maar in de overgang van kind naar volwassene maakt leeftijd die verschillen veel groter. Een volwassene weet precies wat hij wil, kan goed omgaan met stress en hoeft niet bang te zijn voor zijn omgeving. Een kind heeft dat niet.

Jongens van 16, de leeftijd waarop seks mag hebben met wie dan ook, zijn nog lang niet volwassen; ook niet als ze 'erg vroeg' zijn. Dus als die door een volwassene (zeg 25 jaar) wordt opgepikt, zie ik dat als verkeerd. 5 jaar later maakt het niet meer uit of beide heren het bed in duiken.

Ik denk dat je het verschil moet zien tussen aantrekkelijk vinden en seks hebben met...

- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Liefde