Wanneer ben je nou verliefd?
28 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
zat eerst altijd jongens met in mn gedachten uit te kleden en voelde me daar dan (alleen seksueel) tot aangetrokken.
Maar nu ik verliefd ben is dat helemaal niet meer, als ik nu een knappe jongen zie lopen voel ik me er totaal niet tot aangetrokken, en ik zie ineens ook een stuk minder knappe jongens rondlopen die het nakijken waard zijn!
De behoefte om op chatboxen te gaan was ineens ook totaal verdwenen, en foto's op internet van jongens deden me totaal niets meer...
Maar daaraan merkte ik dat ik verliefd was; ik ging niet meer op zoek naar chat met homojongens, alle knappe jongens werden minder interessant en leuk, omdat niemand leuker is dan je eigen vriend!
Maar nu ik verliefd ben is dat helemaal niet meer, als ik nu een knappe jongen zie lopen voel ik me er totaal niet tot aangetrokken, en ik zie ineens ook een stuk minder knappe jongens rondlopen die het nakijken waard zijn!
De behoefte om op chatboxen te gaan was ineens ook totaal verdwenen, en foto's op internet van jongens deden me totaal niets meer...
Maar daaraan merkte ik dat ik verliefd was; ik ging niet meer op zoek naar chat met homojongens, alle knappe jongens werden minder interessant en leuk, omdat niemand leuker is dan je eigen vriend!
- Shane
- Aftastend

je bent verliefd op iemand als je constant aan hem denkt , je je niet kunt concentreren met je crush in de buurt , als iedere gedachte naar hem afdwaalt en als je altijd bij hem in de buurt wilt zijn . dan pas ben je verliefd .
- amon
- Ontdekkend

amon schreef:je bent verliefd op iemand als je constant aan hem denkt , je je niet kunt concentreren met je crush in de buurt , als iedere gedachte naar hem afdwaalt en als je altijd bij hem in de buurt wilt zijn . dan pas ben je verliefd .
maar wat is het verschil met een bevlieging dan? Bij een bevlieging voel ik me net zo als hierboven beschreven maar ben uiteindelijk in retrospect toch niet verliefd geweest
wassup!
-

Raider - Aftastend

die bevlieging overkomt je gewoon
en verdwijnt als liquid
misschien slaap je er nog een keer goed op
maar s'morgens wordt je leeg wakker
verliefdheid doet e maag vullen want je eet niet meer
en daar slaap je mee in en wordt je mee wakker
en vervolgens vervul je je dag tot dat hij..
en verdwijnt als liquid
misschien slaap je er nog een keer goed op
maar s'morgens wordt je leeg wakker
verliefdheid doet e maag vullen want je eet niet meer
en daar slaap je mee in en wordt je mee wakker
en vervolgens vervul je je dag tot dat hij..
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde