Het is nu 25 mei 2012 06:17

Wanhopig op zoek naar een relatie?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Fokke » 13 nov 2004 23:18

Ik merk veel om me heen dat er zoveel mensen op zoek zijn naar een relatie. Je zou het bijna wanhopig kunnen noemen wat ikzelf ook wel begrijp daar niet van heb het zelf ook meegemaakt en je wordt er doodongelukkig van als je je alleen richt op het zoeken van een vriend.In mijn instantie heb ik een soort moment of beter gezegd momenten van bezinning gehad waardoor ik me veel fijner ging voelen doordat ik nog eens diep over het onderwerp ging nadenken en veel waarde ging hechten aan vriendschappen en daar mijn intimiteit mee kan delen waarbij GEEN sex aan te pas komt.Ik voel me fijn als single ben nog erg jong! Ten eerste wil ik meegeven zoals algemeen wel bekend is..dat je nooit op zoek moet gaan. Ten tweede stelde ik mijzelf in het verleden altijd of althans vaak de vraag af ...waarom heb ik nog nooit een vriendje gehad?Ik ben van mening dat er veel homo's zijn die erg eenzaam worden als ze hun so called....."prins op het witte paard"niet/nog niet gevonden hebben. Je denkt meestal waarom ben ik de enige?FOUT! die illusie maak je jezelf wijs want in een kroeg of discotheek lijkt het maar zo terwijl het vaak (niet alleen)ook losse sexcontacten zijn(waar nix verkeerd mee is)en meer een naar de buitenwereld toe gewrongen beeld dat er wordt geschets..vaak onbewust.. om ff een voorbeeld vluchtig te noemen. Maar goed, al met al zou ik tegen die mensen willen zeggen die naarstig op zoek zijn..een paar handige tips voor je op een rijtje>

-wees realistisch
-houd voor jezelf eens een enquette van mensen waarvan je weet dat ze een relatie hebben en hoe ze elkaar ontmoet hebben.
-Vraag jejezelf af wat je uitstraalt als je boodschappen doet of in een postkantoor staat.
Als jij er lekker in je vel uiztie en niet opdringerig.heb je de grootste kans een leuke "gewone"jongen te vinden en zo ontstaan succesvolle relaties.
-Stel je open voor voor normale gesprekken zonder daarbij een verwachtingspatroon te creeren.
-7 van de 10 populaire..mooie leuke, jongens uit de kroeg zitten net als jij 5dagen per week eenzaam te wezen dus ej bent absoluut niet de enige!

En voor diegne die al een relatie hebben..have fun and enjoy!
Fokke
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Vincent » 24 nov 2004 02:43

Fokke schreef:-7 van de 10 populaire..mooie leuke, jongens uit de kroeg zitten net als jij 5dagen per week eenzaam te wezen dus ej bent absoluut niet de enige!

kweet niet op welk supersonische enquete je dat baseert, maar als er iets een misvatting is is het DAT wel!!!

of bedoelde je 7 van de 10 IMpopulaire :idea:
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 27 jul 2005 08:18

waarom nou zo onvriendelijk, deze knul probeert mensen een hart onder de riem te steken, en nu proef ik uit jouw woorden dat je onrecht is aangedaan ofzo..misschien ben jij wel een hele gelukkige populaire jongen met een relatie en denk je lul niet...schaadt mijn trots en ego niet. Maar hoe belangrijk is je opmerking binnen die context in hemelsnnaam....jemig wat zijn mensen gemeen hier op dit forum..echt te erg gewoon.

Vincent schreef:
Fokke schreef:-7 van de 10 populaire..mooie leuke, jongens uit de kroeg zitten net als jij 5dagen per week eenzaam te wezen dus ej bent absoluut niet de enige!

kweet niet op welk supersonische enquete je dat baseert, maar als er iets een misvatting is is het DAT wel!!!

of bedoelde je 7 van de 10 IMpopulaire :idea:
Gast

Berichtdoor KinKy » 27 jul 2005 10:19

met gemeenheid valt 't wel mee hoor
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde