Waarom sex op een 'baan'?
18 berichten
• Pagina 1 van 1
Beste lezers, ik ben nieuwsgierig waarom mensen naar 'een baan' gaan om sex te hebben met een onbekende.
Kan iemand mij uitleggen waarom dit in de 'homo-cultuur' vaker voorkomt dan bij heteroseksuelen? Ik ben erg benieuwd hierna.
Kan iemand mij uitleggen waarom dit in de 'homo-cultuur' vaker voorkomt dan bij heteroseksuelen? Ik ben erg benieuwd hierna.
- Nieuwsgierig2
- Newbie

een lang verhaal
ontstaan voordat alles getolereed werd
toen had met zgn ontmoetingspunten
daar kon je voor gerief naar toe
je was tenslotte getrouwd
en toch wilde je met kerels
soms gebeurde 't in een openbaar toilet langs de grachten
maar dat was te risky omdat men daar meerdere schoene zag
dus uiteindelijk zijn de autozitjes in de auto's nog altijd bepalend om als zgn hetero naar een ontmoetingplaats te gaan
homo's vonden dit ook weer geil dus zo kwam 't pulletje bij 't dekseltje terecht.....
ontstaan voordat alles getolereed werd
toen had met zgn ontmoetingspunten
daar kon je voor gerief naar toe
je was tenslotte getrouwd
en toch wilde je met kerels
soms gebeurde 't in een openbaar toilet langs de grachten
maar dat was te risky omdat men daar meerdere schoene zag
dus uiteindelijk zijn de autozitjes in de auto's nog altijd bepalend om als zgn hetero naar een ontmoetingplaats te gaan
homo's vonden dit ook weer geil dus zo kwam 't pulletje bij 't dekseltje terecht.....
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

De spanning, het onbekende, de geilheid. Een knappe vreemdeling voor je neus, die hetzelfde wil als jij. Waarom het vaker voorkomt dan bij hetero's? Ik denk omdat mannen veel meer seksdrift hebben als vrouwen. Hoewel, ga maar 's kijken naar het aantal ontmoetingsplaatsen waar stelletjes komen. Dat zijn er inmiddels aardig wat hoor. Heb zelfs één keer seks gehad met de man van zo'n stel. Zij ging verderop in het bos even plassen. Wij aan het rommelen, maar zij mocht van niks weten. En daar gleed zijn hand met trouwring om mÃjn pik. Bloedgeil werd ik er van...
- matthewrush
- Newbie

In dat laatste zit denk ik wel een punt. Maar ik vind het een raar verschijnsel. Je vaste partner neuken in een bos of langs de snelweg is één, de spanning enzo is wel een enorme kick. Maar met een wildvreemde? Ben je dan niet bezorgd om hygiëne? Kans op gaybashers? Mensen die foto's nemen en willen chanteren? Lijkt me toch een bezigheid met veel risico...
Ik ben gefascineerd door deze 'banen', en ondanks dat ik zelf geen interesse heb in sex op deze plekken (en ben ook hetero), kijk ik eens wel wat er nu zoals komt op zo'n bekende plek. Meestal zie ik dan maar ouwe vieze ventjes die me geil lopen aan te kijken... Of heb ik nu echt een hele verkeerde perceptie van het geheel? Ik ben er tot op heden geen lekker geil jong mokkel tegen gekomen iig
Ik ben gefascineerd door deze 'banen', en ondanks dat ik zelf geen interesse heb in sex op deze plekken (en ben ook hetero), kijk ik eens wel wat er nu zoals komt op zo'n bekende plek. Meestal zie ik dan maar ouwe vieze ventjes die me geil lopen aan te kijken... Of heb ik nu echt een hele verkeerde perceptie van het geheel? Ik ben er tot op heden geen lekker geil jong mokkel tegen gekomen iig
- Nieuwsgierig2
- Newbie

Je zal er ook niet gauw een 16-jarige tegenkomen op die parkeerplaatsen langs de snelweg, je kan er vaak enkel komen met de auto, logisch dus.
Maar gaybashing is blijkbaar een geaccepteerd risico aangezien het al jaren gebeurt en er driftig doorgecruised wordt op die plekken.
Wil er wel een noot aan vastplakken da niet iedere homo zich aangesproken voelt om dit soort plekken te bezoeken.
Maar gaybashing is blijkbaar een geaccepteerd risico aangezien het al jaren gebeurt en er driftig doorgecruised wordt op die plekken.
Wil er wel een noot aan vastplakken da niet iedere homo zich aangesproken voelt om dit soort plekken te bezoeken.
-

Vincent - Wegwijs

anonimiteit denk ik,en omdat het spannend is.
ik zou het best een keer willen proberen,maar niet met iemand die alleen wil daten op de baan,liefst iemand die ook eerst thuis wil ontvangen,vanwege veiligheid. ik ga me echt niet laten neuken door iemand die ik niet ken en waarvan ik niet weet of hij safe is.
en geloof me er zitten genoeg gasten tussen die iets onder de leden hebben.
ik zou het best een keer willen proberen,maar niet met iemand die alleen wil daten op de baan,liefst iemand die ook eerst thuis wil ontvangen,vanwege veiligheid. ik ga me echt niet laten neuken door iemand die ik niet ken en waarvan ik niet weet of hij safe is.
en geloof me er zitten genoeg gasten tussen die iets onder de leden hebben.
- ray74
- Ontdekkend

Ik vind sex in de buitenlucht zo wie zo kicken.
Ben ook niet bang voor potenrammers,die hier
in de Scheveningse bosjes schijnen te lopen.
Ik ben er nog nooit een tegen gekomen,maar ik
vind thuis sexen ook uiteraard heel plezierig,maar
minder spannend.
Ik ben een alleenstaande homoseksueel,en heb
niet echt behoefte aan een vaste relatie.Tenminste
daar ben ik niet specifiek naar op zoek,of er moet
een enorme klik onstaan.
Ben ook niet bang voor potenrammers,die hier
in de Scheveningse bosjes schijnen te lopen.
Ik ben er nog nooit een tegen gekomen,maar ik
vind thuis sexen ook uiteraard heel plezierig,maar
minder spannend.
Ik ben een alleenstaande homoseksueel,en heb
niet echt behoefte aan een vaste relatie.Tenminste
daar ben ik niet specifiek naar op zoek,of er moet
een enorme klik onstaan.
Zoek maatje om in samenspraak veel knusse gezellige dingen te ondernemen.
- Jack1542
- Aftastend

ik vong het wel geil gewoon sex met een vreemden o zo en baan on daks dat ik maar 15 ben
- volumesven
- Newbie

ik vind het heel spannend , stoppen op een parking en daar de bosjes ingaan op zoek naar een prooi om mee te sexen of gewoon jou te laten bekijken als je rukt ,vind ik echt geil
spuiten is mijn hobby
-

cuteboyke2 - Aftastend

Ik vind mannen-cruiseplaatsen bijzonder boeiend, niet alleen banen, maar ALLE mannen-cruiseplaatsen. Ze zijn een verademing in de gekkemannenwereld van elke dag: eindelijk een plaats waar mannen niet als gedrilde schapen met elkaar omgaan.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

18 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex