Het is nu 25 mei 2012 06:02

VS ontwikkelde homo-wapen

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor Steve » 21 feb 2007 13:19

Een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft bevestigd dat de luchtmacht in 1994 aan een chemisch wapen heeft gewerkt dat vijandelijke troepen zou aanzetten tot homoseksueel gedrag.

Het plan werd ontwikkeld op de luchtmachtbasis Wright in Dayton in Ohio. Doel was destijds chemische producten te maken die menselijk gedrag zodanig veranderen dat de discipline en het moreel van vijandelijke eenheden negatief zou worden beïnvloed.

Eén van die middelen zou een sterk afrodisiacum zijn dat tegenstanders snel zou moeten aanzetten tot homoseksueel gedrag. Het Pentagon heeft verklaard dat de plannen nooit verder ontwikkeld zijn.
Het plan werd geopenbaard door een waakhondgroep die de chemische en biologische ontwikkeling van Amerikaanse oorlogsmiddelen controleert. Een actiegroep die het 'don't ask, don't tell'-beleid van de VS bekritiseert, bracht het plan naar buiten. In Amerika is momenteel een felle discussie of de ban op homo's in het leger moet worden opgeheven.
Door de politiek van Bush zijn er amper mensen te vinden die willen dienen in het Amerikaanse leger. Zelfs mensen met een crimineel verleden worden tegenwoordig geaccepteerd.

Bron: gaykrant
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bink » 21 feb 2007 23:35

Ik zou dat maar niet gebruiken als ik hun was, want de Spartanen waren niet te verslaan doordat elke soldaat zijn minnaar met hand en tand verdedigde.

Voorzover ik de garantie heb dat het bij mij geen averechts effect zou hebben en ik er per ongeluk hetero zou van worden, wil ik het goedje wel gebruiken. Nog wat meer homo zou me wel bevallen.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ChatNOT » 22 feb 2007 12:13

Benieuwd hoe dat moet werken idd, ik wil er wel een potje van hebben, weet wel een paar hetero gasten die ik graag eens van dichterbij wil zien :lol:
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 22 feb 2007 13:38

Dan moet busch maar wat van dat spul krijgen, misschien wordt die dan wat toleranter naar homo's toe :wink:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor bartjebarneveld » 23 feb 2007 11:24

Steve schreef:Een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft bevestigd dat de luchtmacht in 1994 aan een chemisch wapen heeft gewerkt dat vijandelijke troepen zou aanzetten tot homoseksueel gedrag.

Het plan werd ontwikkeld op de luchtmachtbasis Wright in Dayton in Ohio. Doel was destijds chemische producten te maken die menselijk gedrag zodanig veranderen dat de discipline en het moreel van vijandelijke eenheden negatief zou worden beïnvloed.

Eén van die middelen zou een sterk afrodisiacum zijn dat tegenstanders snel zou moeten aanzetten tot homoseksueel gedrag. Het Pentagon heeft verklaard dat de plannen nooit verder ontwikkeld zijn.
Het plan werd geopenbaard door een waakhondgroep die de chemische en biologische ontwikkeling van Amerikaanse oorlogsmiddelen controleert. Een actiegroep die het 'don't ask, don't tell'-beleid van de VS bekritiseert, bracht het plan naar buiten. In Amerika is momenteel een felle discussie of de ban op homo's in het leger moet worden opgeheven.
Door de politiek van Bush zijn er amper mensen te vinden die willen dienen in het Amerikaanse leger. Zelfs mensen met een crimineel verleden worden tegenwoordig geaccepteerd.

Bron: gaykrant

Als dit ECHT klopt, dan zijn de mensen die dit bedenken ziek, duivels en gek! Uitroeien, dat soort idioten!
bartjebarneveld
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws