Vrouwelijk praten
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo,
De meeste homo's (mannen) gaan anders praten (een vrouwelijke stem)
maar hoe ontstaat dat ga je op een, een of andere dag zo praten??
Hoe gebeurt dat???
Misschien klinkt dit raar maar als ik zo praat dan voel ik me beter zeg maar, maar ik durf het niet helaas.( bang om herkent te worden)
Hoe gebeurt dat???
Misschien klinkt dit raar maar als ik zo praat dan voel ik me beter zeg maar, maar ik durf het niet helaas.( bang om herkent te worden)
Gasttt schreef:De meeste homo's (mannen) gaan anders praten (een vrouwelijke stem) maar hoe ontstaat dat ga je op een, een of andere dag zo praten??
Verreweg de meeste mannen gaan helemaal niet 'raar' praten en zúllen dat ook nooit gaan doen!
Misschien dat onzekere mannen zo'n pose aannemen maar neem van mij aan dat het -buiten de nichtenscène- niet veel voorkomt.
-

pauljan - Aftastend

Om vrouwelijk te praten moet ik me erg inspannen. Ik moet er zelfs voor zorgen dat mijn tong niet in een driedubbele knoop komt. Maar als jij anders wil gaan praten, laat het dan zeker niet. Ik vind sommige "vrouwelijke" trekken in mannen uiterst aantrekkelijk. Ik plaats "vrouwelijk" tussen aanhalingstekens omdat ik denk dat niets vrouwelijks een echte man vreemd is. In het kader van de bevrijding van de man moet de man zowel "vrouwelijk als "mannelijk kunnen zijn. Hij moet alle facetten van het zijn kunnen bespelen, wil hij een ECHTE man zijn.
-

Bink - Post Lord

Gasttt schreef:Hallo,
Hoe gebeurt dat???
ik ken aardig wat homoseksuele mannen maar er is er maar een van die wat vrouwelijk overkomt qua stem.
Ik denk dat dit weer een van de dingen is die naar voren komen en daardoor tot een feit gemaakt word doordat er sommigen homoseksuelen zich zelf zo graag willen profileren in het openbaar. Vaak zijn dat de wat extravagantere mannen.
Das dus een van de redenen waarom ik niet blij ben met bijvoorbeeld de gay-parade die een keer in het jaar gehouden word of de gay-olympics.
Er moet dan weer zo nodig de nadruk gelegd worden op het homoseksuele terwijl een homo evengoed zal kunnen presteren op sport gebied als een hetero! Waarom dan apaarte spelen er voor organiseren. Homo's zijn toch niet gehandicapt waardoor ze als een andere classe gezien moeten worden?
Ik vind het maar vreemd soms!
- DiaperBoy
- Wegwijs

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast