Het is nu 25 mei 2012 06:00

Vrijspraak voor frikadellenverkrachting

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor Steve » 08 dec 2009 20:53

Het gerechtshof in Leeuwarden heeft dinsdag drie jongens uit Augustina (Friesland) vrijgesproken van een verkrachting met een bevroren frikadel.

Afbeelding

De jongens werden vorig jaar door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot een taakstraf van 50 uur. Ze zouden in 2006 een toen nog 14-jarige dorpsgenootje met de frikadel hebben verkracht.

Het Openbaar Ministerie (OM) had het hof dinsdag gevraagd om een taakstraf en een schadevergoeding van 1250 euro.

"Volgens het hof is er geen sprake geweest van seksueel binnendringen in het lichaam", zei advocaat Tjalling van der Goot, die een van de verdachten bijstond.

"Hoewel volgens de raadsheren in het algemeen het anaal inbrengen van een bevroren frikadel een seksuele lading heeft, ontbreekt die strekking in dit geval."

Het voorval speelde zich af in een vriendengroep van destijds 13 en 14 jaar oud. "Op een plek waar de vrienden regelmatig bij elkaar kwamen en waar veel werd geouwehoerd."

Het anaal inbrengen van de snack maakte volgens Van der Goot deel uit van een weddenschap.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor KinKy » 08 dec 2009 22:19

volgende keer maar eerst verhitten........
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 08 dec 2009 23:42

Ik vind betasten, bevoelen en vele andere sootgelijke dingen zeker geen verkrachting. Dat is hooguit ongewenste overlast. Maar zodra iets ongewild in mond of anus wordt gebracht, is er voor mij, ongeacht omstandigheden, verkrachting.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor pasdeloup » 09 dec 2009 07:43

nu ja ongewild is niet leuk ma kan meevallen, ligt eraan als het mayo of andalouse was.
pasdeloup
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Luc » 09 dec 2009 16:15

pasdeloup schreef:nu ja ongewild is niet leuk ma kan meevallen, ligt eraan als het mayo of andalouse was.

:lol: :lol: :lol:

Ik denk dat andalouse wel een beetje gaat prikken dan
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws