Het is nu 11 feb 2012 19:59

vriendin en homo

Alles over coming out.

Berichtdoor Gerard23 » 20 aug 2009 23:25

ben een jongen van 24 jaar en heb sinds 4 jaar een vaste relatie met een meid van 21.
begin vorig jaar een jaren 30 woning gekocht, en de verbouwing is nu bijna ten einde, over een maand kunnen we er dan eindelijk in....wat een super gevoel hoort te zijn, allebei uit het ouderlijk huis samen een nieuwe start maken in het nieuwe helemaal verbouwde huis. maar dat gevoel ontbreekt..
al een aantal jarem dacht ik homo te zijn, maar had het verdrongen...dacht ik....tot dat ik begin dit jaar in contact kwam met een jongen van mijn leeftijd die ook homo was. en toen kwamen mn gevoelens weer boven. sex kan ik niet meer hebben met mn vriendin, hou er echt niet meer van, dat ik homo ben is 100% zeker, ik wou door het leven samen met een meid, om het ideale beeld van mn ouders te volgen, maar dat is niet wat ik wil, lukt me niet, wil gewoon mezelf kunnen zijn hoe vertel ik dit mijn vriendin?
Gerard23
Newbie
Newbie

Berichtdoor Steve » 21 aug 2009 01:47

Dit lijkt 100% op een ervaring van een vriend van mij uit het verleden.

Als je zeker bent van je gevoelens dan zou ik het eerlijk vertellen tegen je vriendin. Klinkt simpeler dan het is, ik begrijp dat wel, maar stel je voor dat je het weer wegstopt, en na 3 kinderen toch besluit om eerlijk te zijn. Dat is niet eerlijk tegenover je vriendin en ook niet tegen die (fictief voor nu) kinderen.

Je zal nu natuurlijk een nauwe band hebben met je vriendin en je zal haar niet willen kwetsen, maar eerlijkheid is in dit geval de beste optie, ook voor haar.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Gerard23 » 21 aug 2009 12:31

en wat heeft jou vriend gedaan Steve? en hoe gaat het nu met hem?
Gerard23
Newbie
Newbie

Berichtdoor luco » 21 aug 2009 21:39

phoe, een rotsituatie zit je nu.
Maar Steve heeft gelijk zo snel mogelijk mee praten is de beste optie, als je inderdaad 100% homo bent dan is deze relatie gedoemd om te mislukken, je gooit een deel van je eigen leven weg en dat van je vriendin. Beter dat ze er zo achter kan komen in plaats dat jullie gaan samenwonen, jij geen sex wilt, zij aan haarzelf gaat twijfelen en beide onzeker worden en daardoor een hoop ruzie kunnen krijgen frustratie en joost mag weten wat nog meer.

Iedere ervaring is een ervaring opzich met verschillende uitkomsten, Steve heeft een kennis met wie het zelfde is gebeurd, maar wat daar mee gebeurt is hoeft nog niet met jou gebeuren.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gerard23 » 21 aug 2009 23:09

frustraties zijn er al en ruzies omdat ik geen sex wil ook. vanavond was ze bij me wou het vertellen maar lukte me echt niet. zit er echt diep in.
als ik het vertel zal ik ook mn huis kwijt raken, en dan....
Gerard23
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 22 aug 2009 01:43

bereid je maar voor gozer, makkelijk zal 't niet zijn
neem er echt je tijd voor en zorg dat je niet gestoord wordt door wat dan ook!
ze verdient een waardige verklaring, en respecteer haar verdriet. maar laat je er niet in meeslepen, maar gebruik je verstand. het hart heeft al genoeg te verduren.
koppel er desnoods een paar dagen later een etentje aan vast om zo haar te laten praten over hoe het haar is overkomen.
en 't huis......... dat is maar een ding op zo'n moment
maar stel 't gewoon niet langer uit, weekend is er goed voor om het uit te leggen.
meld haar vooral dat 't niets met haar te maken heeft zodat ze niet aan zichzelf hoeft te twijfelen
want dat is fnuikend voor 't zelfrespect, daar moet je voorzichtig mee omgaan
s6
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor jack123 » 22 aug 2009 19:59

Ik heb altijd goede vriendinnen gehad,en nog,maar ik ben ook wel altijd homo geweest,en heb daar dus geen moeite mee,ook mijn vriendinnen niet>
Ik ben een sportieve,sociale en spontane wat oudere homoseksueel.
Jeugdig ogend en meegaand.
jack123
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 23 aug 2009 22:52

Gerard23 schreef:en wat heeft jou vriend gedaan Steve? en hoe gaat het nu met hem?

In het kort, ik was op dat moment een beetje verliefd op hem, maar ondanks hij dezelfde gevoelens had voor mij durfde hij het niet aan zijn vriendin te vertellen. Ze hadden net een leuk huisje gekocht vlakbij het CS van Groningen (daar woonde ik toen) en zag zijn hele toekomst inclusief huis de mist in gaan.

Ik heb er alle begrip voor getoond, totdat ik niet meer met het stiekeme kon leven. Ik heb het toen uit gemaakt en 2 weken later heeft hij het zijn vriendin verteld. Ze was natuurlijk behoorlijk van slag en verdrietig. Het huis werd verkocht maar ze zijn vrienden gebleven, en zij is ook goede vrienden met mij geworden.

Het hoeft natuurlijk niet zo te gaan in jou geval, maar zo ging het toen bij mij, in het kort dan he...
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor luco » 23 aug 2009 23:30

Gerard23 schreef:frustraties zijn er al en ruzies omdat ik geen sex wil ook. vanavond was ze bij me wou het vertellen maar lukte me echt niet. zit er echt diep in.

Je huis kwijt raken is minder erg dan je leven kwijt raken en dat van je vriendin verwoesten
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 24 aug 2009 00:09

luco schreef:
Gerard23 schreef:frustraties zijn er al en ruzies omdat ik geen sex wil ook. vanavond was ze bij me wou het vertellen maar lukte me echt niet. zit er echt diep in.

Je huis kwijt raken is minder erg dan je leven kwijt raken en dat van je vriendin verwoesten

wijze woorden vriend!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 27 aug 2009 23:56

@Gerard23
Hoe is het er nu mee??
luco
Post Lord
Post Lord