Het is nu 25 mei 2012 05:55

Vreemdgaan?!?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Cityboy23 » 22 dec 2005 19:48

Hallo,

Omdat ik er zelf niet meer uitkom, kijk ik of ik hier misschien hulp vandaan kan toveren.

Ik woon al 4 jaar samen met mijn partner, en nooit problemen gehad. Het laatste jaar is een beetje knudde, veel mensen overleden etc. In deze rotte periode heb ik via de chat een jongen leren kennen, leuk, gezellig vriendschap.. dacht ik.. Nope, ben helemaal verliefd geworden op die gast tot over mijn oren. Heb hem dit ook eerlijk verteld, hij niet op mij ben meer een goede vriend. No hard feelings. Maar, we gaan regelmatig uit, leuke dingen doen en regelmatige sex..echt helemaal te wouw!
Maar heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen, eerlijk aan mijn partner opbiechten, of doorgaan en kijken waar het schip strand?
Ikzelf weet het niet meer, misschien dat iemand mij een lichtpuntje kan geven zodat ik het weer helder ga zien?

Thanx!.

Gr, Cityboy23
Cityboy23
Newbie
Newbie

Berichtdoor Neal » 23 dec 2005 21:40

Jij bent verliefd op hem, hij niet op jouw. Wat voel je (nog) voor je huidige partner? Wil je met hem verdergaan, of wil je liever stoppen met die relatie? Denk je dat je een kans maakt bij die andere jongen? (Als ik je verhaal zo lees gok ik van niet...)

Denk hier eens overna, ga uit van de simpele vraag: wat wil ik?

Of je alles tegen je partner op moet biechten? Kijk eerst of je met hem verder wilt, bedenk je dan hoe hij zou reageren op het "nieuws" van jouw vreemdgaan - is het misschien verstandiger om erover te zwijgen tegenover hem? Mocht je dat doen, stop dan wel met seks met die andere jongen, dat is niet eerlijk tegenover je partner.

Denk er eens rustig over na. Laat het even bezinken en neem dan een besluit.
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Cityboy23 » 23 dec 2005 22:00

Als het gaat om houden van, dan wil verder met mijn partner. Maar de verliefdheid is me om de oren geslagen om het zo te zeggen.

Maak ik kans bij die ander.. kleine kans denk ik. Heb het wel verteld aan hem, en hij ziet mij meer als een goede vriend. (zegt hij)

Het is de verliefdheid, maar zou toch voor mijn huidige partner kiezen!.

Misschien komt het wel omdat we allebei een heel bewogen jaar gehad hebben samen. ik weet het niet.
Thanx for the advice Neil!
Cityboy23
Newbie
Newbie

Berichtdoor l0vE » 24 dec 2005 04:07

Vreemdgaan dus idd. Wat die vraagtekens bij je topic titel doen weet ik zo 123 niet maar je neukt met een ander, erger nog, je bent er zelfs verliefd op zonder dit aan je partner te vertellen.

WALGELIJK gedrag! En daar hoef ik je echt niet persoonlijk voor te kennen om dat te vinden. Het is bijzonder achterbaks en je durft dan nog te claimen dat je van je partner houdt?!?!?

Je weet volgens mij niet wat houden van is!
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Pieter29 » 26 dec 2005 02:26

Als ik er even een schepje bovenop mag doen, en ik spreek uit eigen ervaring..

Mijn partner en ik zijn deze zomer na zes jaar uit elkaar gegaan.
De reden was dat hij in die zes jaar al een relatie heeft gekregen met een ander.
Een relatie die al anderhalf jaar duurde.
In die anderhalf jaar ruim driekwart jaar via de mail en een chatbox. (klinkt enigzins bekend nu ik verhaal van de topicstarter doorlees)
Hij wist het zo te camoufleren dat ik echt nergens vanaf kon weten, alles was tot in de puntjes uitgedacht.
Het erge was dat diegene waar hij mee ging onze beste vriendin(!) was.
Een vrouw die mij nader aan het hard lag en die in een vervelende situatie was beland (ex man en kinderen) nu ze erachter was gekomen dat ze verliefd was geworden op een vrouw.
Nu was dat verhaal bullsh!t en was ze verliefd geworden op mijn inmiddels ex vriend.
Zij hebben in deze periode ook onbeschermde sex gehad met elkaar en anderen en ik heb de meest vervelende testen gedaan om cker te weten dat ik schoon was, nu is dat godzijdank ook het geval geweest maar ik heb er een onzettende mentale pijn aan overgehouden.
Mensen vertrouw ik niet meer, en ik ben een paar van mijn beste vrienden kwijtgeraakt omdat die het reeds wisten.
Ik heb hierdoor letterlijk een klote tijd gehad, waardoor ik ook in de financiele bende terrecht ben gekomen en moest uitwijken naar mijn ouderlijk huis, met alle gevolgend van dien.

Nu de kern van mijn verhaal is dat de topic starter eerlijk moet zijn naar zijn partner.
Eerlijk zijn in wat jij wilt en hem niet voorliegen.
Ik walg van mensen zoals deze topicstarter, en ik schroom ook niet om je dat irl te vertellen.
Ga voor jezelf na wat je wilt en of je wel genoeg van je huidige partner houd, het is juist 8terbaks om iemand aan het lijntje te houden.
Nu is mijn situatie de jouwe niet maar wil je wel mee geven dat het een extreem andere wending kan krijgen.

Ik ben in de zes jaar dat mijn vriend en ik bij elkaar waren ook wel eens geconfronteerd met andere (mooiere) mannen maar kon nog altijd de realiteit onder ogen zien en 200% voor mijn relatie gaan.
Denk goed na wat je wilt en wees eerlijk naar je huidige partner toe.
Pieter29
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor luco » 26 dec 2005 03:41

l0vE schreef:Vreemdgaan dus idd. Wat die vraagtekens bij je topic titel doen weet ik zo 123 niet maar je neukt met een ander, erger nog, je bent er zelfs verliefd op zonder dit aan je partner te vertellen.

WALGELIJK gedrag! En daar hoef ik je echt niet persoonlijk voor te kennen om dat te vinden. Het is bijzonder achterbaks en je durft dan nog te claimen dat je van je partner houdt?!?!?

Je weet volgens mij niet wat houden van is!

Ik ben het hier roerend mee eens.
Ik snap niet dat je zoiets een probleem van maakt. Je bent vreemd gegaan en je bent te laf om het tegen je parner te gaan zeggen.
Wat doe je als je straks weer iemand anders ontmoet????
Je laat je huidige parner gewoonweg stikken en hebt zijn vertrouwen geschaad.
Wat denk je nu als je het gaat vertellen hoe hij zich gaat voelen.
Behoorlijk klote en bedrogen door jou.
Je bent het niet eens waard om een relatie te hebben. Bah
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Cityboy23 » 26 dec 2005 14:42

Ik vind de reactie's erg hard, maar dat is mijn mening. Er is iets gebeurd, ik heb er niet om gevraagd(nee het is geen excuus!!!)

Maar goed, mening is duidelijk!
Cityboy23
Newbie
Newbie

Berichtdoor luco » 26 dec 2005 15:10

dat het hard is lijkt me vrij logies.
Wat had je dan verwacht, medeleven??
Dat je verliefd wordt op een ander, dat kan daar is niks mis mee en dat heb je niet in de hand. Maar dat je dan sex met hem hebt terwijl je een parner hebt is achterbaks, dat heb je namelijk wel in de hand en dat kun je wel sturen. Als je dan echt zonodig moest had het dan eerst uitgemaakt of iniedergeval besproken met je parner.
Er niet omgevraagd zeg je, maar je hebt het wel toegelaten dat je sex had met die gast. Sorry hoor maar dat had je kunnen vermijden. daar had je wel degelijk iets aan kunnnen doen. Ik denk dat je gewoon een zwakkeling bent en dat is mijn mening.
(als je jezelf niet meer in de hand kan houden)
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pieter29 » 26 dec 2005 16:23

Cityboy23 schreef:Ik vind de reactie's erg hard, maar dat is mijn mening. Er is iets gebeurd, ik heb er niet om gevraagd(nee het is geen excuus!!!)

Maar goed, mening is duidelijk!

Als jij andere reacties had verwacht dan de reacties die je hebt gekregen dan ben je in mijn ogen nog zwakker dan dat je in mijn ogen al bent.

Je moet gewoon eerlijk zijn tegenover je huidige partner en zoals mij bovenbuurman al zegt, jij was er zelf bij toen je bij deze jongen het bed in stapte.
Toen moest er al een lichtje gaan branden en bij je zelf geda8 hebben: "dat wat ik nu doe is niet juist"....
Pieter29
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Mr Mundo » 26 dec 2005 22:40

Ik voel wel mee met Cityboy. Als je verliefd bent denk je niet meer rationeel. Laten we hier niet allemaal de dominee uithangen. Hij zit er zelf ook mee. Vingertje wijzen is weer typisch Nederlands. Beetje begrip voor zijn vervelende situatie kan hier geen kwaad.
Mr Mundo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Geert28 » 26 dec 2005 22:49

Er wordt hier wel veel met vingers gewezen en misschien wel iets teveel maar de basis klopt wel; hij die chat kan leuke anders mensen tegen komen maar moet weten hoever hij of zij kan gaan.

Als iemand verliefd wordt is er ruimte voor geweest en klaarblijkelijk is er dan iets niet goed in de huidige relatie immers die voldoet niet meer op het gebied van de liefde. Na deze toevallige liefde zal er denk ik weer eentje komen en wie weet zijn er al meerdere romances geweest op zijn pad. Hij zal zich moeten afvragen wat hij zoekt en juist wat hij mist.
Geert28

Berichtdoor luco » 26 dec 2005 23:45

Er is niks mis met verliefd zijn. Ook al is het op iemand anders dan je partner.
Maar een partner is er niet alleen voor de sex, maar ook voor een gesprek.
Hij had er ook met zijn huidige partner er over kunnen praten alvorens hij gelijk zijn geslachtsdeel achterna loopt. Een beetje respect voor je partner is niet te veel gevraagd. Wat denk je als je partner naar je toe komt met het verhaal dat hij verliefd is op een ander en er gelijk sex mee gehad heeft.
Knap lullig voor je partner, hij kan zich nu behoorlijk klote voelen en verraden, zijn vertrouwen heeft een behoorlijke deuk opgelopen.
Als die gast eerst met zijn partner gesproken had en gezegd had dat hij verliefd is op een ander dan zou dat meer respectvoller zijn geweest. Misschien had die partner daar dan meer begrip voor gehad.
Sorry hoor, maar dit kan dus gewoon weer gebeuren als Cityboy23 straks ook is uitgekeken op zijn nieuwe maatje en wederom verliefd wordt op een ander en er gelijk maar weer het bed mee induikt.
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 27 dec 2005 00:46

Mr Mundo schreef: Laten we hier niet allemaal de dominee uithangen.

Ja... het is blijkbaar heeeeel erg gewoon dit allemaal! Ok, iedereen maakt fouten, maar wel een beetje zwak om het als typisch Nederlands af te doen als je je mening uit en als die mening ook nog eens de correcte manier van handelen is!

Mr Mundo schreef: Beetje begrip voor zijn vervelende situatie kan hier geen kwaad.

Ik heb eerder begrip voor zijn partner dan voor hem eerlijk gezegd :roll: En jij noemt het vervelend, maar hij doet het toch zelf!!!
Gast

Berichtdoor swat » 08 jan 2006 22:29

Ik vind het ook niet kunnen dat je sex heb met nog iemand, dan is er toch iets mis.
Oorzaak is denk toch dat chatten op internet, en als je daar al tijd voor heb gaat het al mis.
Op die sites zoekt iedereen “vriendschap” als ze een relatie hebben.
Maar vraag me dan af waarom zoek je nog meer vrienden als je een partner heb en daarbij ook nog vrienden die je al heb.
Volgens mij ben je dan op zoek naar iets beters, dan je partner.

Maar schijnt allemaal normaal te zijn in dit wereldje, en daarom maak ik me ook wel eens zorgen of ik wel een eerlijk iemand ooit zal vinden.
swat
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 08 jan 2006 22:54

swat schreef:Maar schijnt allemaal normaal te zijn in dit wereldje, en daarom maak ik me ook wel eens zorgen of ik wel een eerlijk iemand ooit zal vinden.

Ik zal je nog beter vertellen, men kijkt je tegenwoordig als een alien aan als je het over monogamiteit hebt, is allemaal ozo beklemmend, je "beheerst" en "limiteert" de ander, "we zijn van nature niet monogaam", "iedereen doet et toch" etc.

Kan ik het helpen, ik heb gewoon niet de behoefte om met anderen te rotzooien als ik verliefd ben op een gozer, heb ook mijn ogen niet in mijn kontzak maar voel geen drang om mijn pik gelijk in een wildvreemde zijn bek te stoppen omdat ie "cute" is (effe heel platvloers gezegd)

Verdomme, ik had me nog zo voorgenomen om niet meer op vreemdgaan topics te reager :wink:
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Stud » 09 feb 2006 20:54

als je verliefd wordt op een ander, is er naar mijn mening , iets in je huidige relatie niet goed. Want je hebt het opgezocht, het is je niet overkomen. Via internet. Je was dus blijkbaar opzoek naar spanning ofso.
ik vind dat je het moet vertellen aan je huidige vriend
be who you are..
Stud
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 23 maart 2006 11:54

Steve schreef:
swat schreef:Maar schijnt allemaal normaal te zijn in dit wereldje, en daarom maak ik me ook wel eens zorgen of ik wel een eerlijk iemand ooit zal vinden.

Ik zal je nog beter vertellen, men kijkt je tegenwoordig als een alien aan als je het over monogamiteit hebt, is allemaal ozo beklemmend, je "beheerst" en "limiteert" de ander, "we zijn van nature niet monogaam", "iedereen doet et toch" etc.

Kan ik het helpen, ik heb gewoon niet de behoefte om met anderen te rotzooien als ik verliefd ben op een gozer, heb ook mijn ogen niet in mijn kontzak maar voel geen drang om mijn pik gelijk in een wildvreemde zijn bek te stoppen omdat ie "cute" is (effe heel platvloers gezegd)

Verdomme, ik had me nog zo voorgenomen om niet meer op vreemdgaan topics te reager :wink:

Haha, ben juist blij dat je dit zegt! Weet je hoe bijzonder het is om een gozer te vinden die je idd kunt vertrouwen en niet om de haverklap met een ander ligt te rommelen? Echt schaars! Als je echt meent, wat je zegt, zou ik gewoon voor jou kiezen. Echt waar! Niets liever wil ik dan een vaste relatie, waarbinnen wij alleen gruwelijk genieten van elkaar.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 23 maart 2006 18:00

dat is het leuke van verliefdheid
allemaal voornemens
en beloftes
maar vreemdgaan en met de haverklap met een ander rotzooien ligt toch verschil
ik ging jaren geleden voor een paar maanden naar zuid amerika

en m'n maat liet ik een gozer na die hem een beetje van z'n geilheid af kon helpen
hadden we wel eens wat triootjes mee gedaan

ik heb me daar netjes gedragen
en verwijt 't hem echt niet
maar verder zijn we ook dol op elkaar
maar de vonken zijnn wat matter als 16 jr geleden
daar hoef ik geen sprookjes over te vertellen

dus............
resumerend..
als je iets wilt, kom je 't zelf na
en als de ander vreemd gaat
heb je zelf een schoon geweten
tot die tijd gewoon leven alsof er niet gebeurt...
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Steve » 23 maart 2006 18:31

Oooooo..... :x

Nee hoor, iederen doet het zoals het hem het beste ligt maar:

"allemaal voornemens" suggereert juist dat waar ik tegen ageer, ik heb dus geen voornemens nodig om trouw te zijn/te blijven, het is gewoon wie ik ben.

Ik kan nog niet meepraten over 16 jaar samen zijn nee, mijn langste relatie duurde 7 jaar waarin ik geen enkel gevoel of verlangen had om vreemd te gaan, ik moet er wel bij vertellen dat hiervoor wel de voorwaarde geldt dat je dus jezelf 100% kwijt kan in de relatie en dat is ook niet zomaar een feit.

En of je nu 3 keer per jaar vreemdgaat of 12 keer, het is en blijft vreemdgaan.

Zelf niet vreemdgaan en tot die tijd doen alsof er niets is gebeurt lijkt me meer op struisvogelpolitiek, dan kies je bewust voor een ander soort relatie (wat overigens prima is als dat voor jou werkt)
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Steve » 23 maart 2006 18:41

bartjebarneveld schreef:Haha, ben juist blij dat je dit zegt! Weet je hoe bijzonder het is om een gozer te vinden die je idd kunt vertrouwen en niet om de haverklap met een ander ligt te rommelen? Echt schaars! Als je echt meent, wat je zegt, zou ik gewoon voor jou kiezen. Echt waar! Niets liever wil ik dan een vaste relatie, waarbinnen wij alleen gruwelijk genieten van elkaar.

Ik denk dat het niet zo bijzonder is om een betrouwbaar iemand tegen het lijf te lopen, zo zwart zie ik het nu ook weer niet in.

Ik meen altijd wat ik hier neerpen 8) Jouw tekst "niets liever dan een vaste relatie" gaat voor mij niet echt op. Ook als single ben ik harstikke tevreden en blij en zie heus ook voordelen aan het single zijn.
Steve
Moderator
Moderator

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Liefde