Vreemdgaan met elkaars instemming
26 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
warren schreef:Ik was voordat ik David leerde kennen ook behoorlijk onzeker. Bang dat ik mijn vriendje kwijt zou raken aan een ander die leuker, mooier, grappiger etc. is.
Maar met David WEET ik gewoon dat het goed zit! Ik kan niet uitleggen waarom maar we hebben allebei dat gevoel.
Wij hebben in elkaar echt de perfecte minaar, beste vriend, adviseur, soulmate (en ga zo nog maar even door) gevonden.
Dus ik maak mij echt geen zorgen
Het zou hem ook puur om de seks gaan, en daar heb ik geen probleem mee.
Warren: Ik had, tot n kleine 2 weken geleden mijn sexvriendje betrapt met een ander. Niet letterlijk, maar door pure toeval. Bleek: ze konden elkaar niet. Is eerder een topic over geweest.
Nu zal je je afvragen waarom ik hier op reageer. Kijk: als ik met mijn VASTE VRIEND een open relatie hebben kunnen we veel bespreken. Ik ben nogal jaloers en hij niet. Hij maakte zich dan ook niet druk daarover, terwijl ik een dikke week helemaal van slag was.
Dus een sexvriendje die bij ons over de vloer kwam bleek met een kennis van mijn partner iets te hebben gehad. Nogmaal: ze konden elkaar niet.
Als een van ons (tussen mij en partner) uit geiligheid iets hebben dan is dat geen probleem. Maar nu komt het: ik heb nogal behoefte aan anale sex en mijn partner niet. Dus vandaar dat sexvriendje.
Dus als ik slechte sex hebt met mijn partner dan is er iets niet goed? Ik ken hem al 5 jaar en wonen dus al die tijd al bij elkaar. Maar wat zou jij doen in zo'n situatie?
En zou je je sexvriendje kwalijk nemen dat ie toevallig in/op een ontmoetingsplaats met een kennis van mijn partner heeft gerotzooit om zo maar te zeggen? Ja, ik wel en dat hakte er goed in de laatste 2 weken.
Onderlinge spanning met mijn partner en ik kon dat sexvriendje niet uit mijn hoofd zetten. Werd een beetje paranoia....waarom?
Zo van: zal die nu daar of daar weer zijn etc..etc...moest hem elke dag bellen, niet moest op verzoek van hem, maar uit pure wantrouwen.
Kan je wel begrijpen hoe ik me voelde.
Dat ie sexvriendje nu opeens 2x een date heeft afgezegd is bij mij gaan knagen. Vertrouw het dus niet en begin weer aan mezelf te twijfelen.
Houdt ie me nu aan het lijntje?
Inmiddels zijn de spanningen minder met mijn partner omdat we uitvoerig hebben gepraat hierover. Ik heb gewoon behoefte om eens in de zoveel tijd met dat sexvriendje 'uit mijn dak' te gaan.
Mijn partner zegt: als ie komt dan moet je ervan genieten, maar komt ie ff een tijdje niet dat moet je dat accepteren. Tja, hij is 20 jr, dus je weet hoe dat gaat...
Zo...kan je ff vooruit.
-

fitboy - Aftastend

Als ik het zo lees, dan claim jij dat sexvriendje. Betaal je hem ook? Of is die jou slaaf.
Sorrt dat ik het zeg, maar ik denk dat je erg blij mag zijn met je vaste vriend,
Je kunt toch niet verlangen dat je sexvriendje zit te wachten tot je eens een keertje beld. Naast jou heeft hij ook een eigen leven en hij is zeker geen pop die je uit de kast haalt als het je uitkomt.
Lees nou zelf eens wat je schrijft. En denk nou eens na. Stel dat jij mijn sexvriendje ben. Een paar keer per maand bel ik je op om sex met me te hebben. tot die tijd mag jij enkel maar jezelf rukken en niks anders.
Jij komt een andere gozer tegen. JIj geilt op die gozer en hij op jou. Wat doe je dan, je wacht braaf op mijn telefoontje en gaat thuis jezelf lopen aftrekken met je gedachten naar die gozer waar je op geild, of je gaat eens lekker sex hebben met die gozer.
Als ik dat sexmaatje was dan wirst ik het wel. Dan ging ik lekker met die gozer eens uit mijn dak, want ik ben op dat moment dus bloedgeil.
Wat ik begrijp uit je verhaal is dat jij dat niet accepteerd, vind je dat nou eerlijk, zeg nou zelf
Sorrt dat ik het zeg, maar ik denk dat je erg blij mag zijn met je vaste vriend,
Je kunt toch niet verlangen dat je sexvriendje zit te wachten tot je eens een keertje beld. Naast jou heeft hij ook een eigen leven en hij is zeker geen pop die je uit de kast haalt als het je uitkomt.
Lees nou zelf eens wat je schrijft. En denk nou eens na. Stel dat jij mijn sexvriendje ben. Een paar keer per maand bel ik je op om sex met me te hebben. tot die tijd mag jij enkel maar jezelf rukken en niks anders.
Jij komt een andere gozer tegen. JIj geilt op die gozer en hij op jou. Wat doe je dan, je wacht braaf op mijn telefoontje en gaat thuis jezelf lopen aftrekken met je gedachten naar die gozer waar je op geild, of je gaat eens lekker sex hebben met die gozer.
Als ik dat sexmaatje was dan wirst ik het wel. Dan ging ik lekker met die gozer eens uit mijn dak, want ik ben op dat moment dus bloedgeil.
Wat ik begrijp uit je verhaal is dat jij dat niet accepteerd, vind je dat nou eerlijk, zeg nou zelf
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Musician schreef:Ik vind dat gewoon niet kunnen, waar is dan het norm besef en het vertrouwen dat je aan elkaar geeft. Ook al is het open.
Schijnbaar als je een relatie heb, en er moet zo nodig met een ander sex bedreven worden, dan zit er wat mis in je relatie. Daar moet dan eens naar gekeken worden.
Ik ben het volledig met je eens. Ik kan me niet voorstellen dat je een stabiele relatie hebt wanneer je van tijd tot tijd vreemd moet gaan. Dan kom je blijkbaar toch iets tekort in je relatie.
Als ik een relatie zou hebben en mijn partner zou beginnen over een open relatie, dan zou hij van mij direct mogen afnokken.
Dat heeft niets met bezitterigheid te maken, maar juist met wederzijds respect en bepaalde normen en waarden
Maar misschien ben ik wel ouderwets op dat gebied
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Oké Fitboy daar gaan we!
Ik begrijp best dat je behoefte hebt aan je sexvriendje als hij je iets kan geven wat je partner niet kan of niet wil.
Zolang jullie daar allebei geen problemen mee hebben, goed geregeld toch?
Het feit dat je vriend geen anale sex wil betekent toch niet dat je slechte sex hebt? De sex die jullie hebben omvat alleen een deel niet dat jij wel belangrijk vindt.
Ik zou jouw sexvriendje absoluut niet kwalijk nemen als hij met een ander rotzooit, met wie of waar dat is. Het feit dat het met een kennis van je partner is geweest doet er niet toe omdat zij het allebei niet wisten.
Jij hebt een open relatie met jouw partner en jouw sexvriendje heeft een open relatie met jou!
Het lijkt erop dat jij exclusiviteit eist van jouw sexvriendje, maar dat zal je nooit krijgen. Je kunt geen eisen gaan stellen aan hem, hij is pas 20 en jullie relatie is puur (wat ik uit jouw verhaal begrijp) gebasseerd op seks.
Hij is jou geen verantwoording schuldig en is vrij om sex te hebben met wie hij maar wil.
Of hij je aan het lijntje houdt?
Die kans zit er wel in. Sorry, je bent enorm jaloers en bezitterig. Ik kan mij goed voorstellen dat iemand (zeker iemand van 20) dat als enorm beangstigend en beklemmend voelt! Zou ik ook hebben. Bovendien zal hij jouw spanning van de afgelopen weken ook wel gemerkt hebben!
Ik denk dat jij heel erg blij moet zijn met jouw vriend. Hij laat jou de ruimte om jouw seksuele wensen te vervullen die hij niet kan/wil.
Bovendien geeft hij je ook nog eens zeer wijze raad. Accepteer het als je sexvriendje een poosje niet komt, en haal er zoveel mogelijk uit als hij er wel is.
Als je zo jaloers en bezitterig blijft loop je de kans dat je jouw sexvriendje kwijtraakt en dat wil je ook niet. Is het misschien mogelijk dat je meer voor hem voelt dan alleen maar als sexpartner?
Het lijkt mij trouwens wel verstandig om eens uit te gaan zoeken waar die jaloezie vandaan komt. Het zal toch een reden hebben.
Als je dat weet kun je het misschien ook veranderen, tenminste als je dat wilt natuurlijk.
Nou ik hoop dat je er wat aan gehad hebt.
Ik begrijp best dat je behoefte hebt aan je sexvriendje als hij je iets kan geven wat je partner niet kan of niet wil.
Zolang jullie daar allebei geen problemen mee hebben, goed geregeld toch?
Het feit dat je vriend geen anale sex wil betekent toch niet dat je slechte sex hebt? De sex die jullie hebben omvat alleen een deel niet dat jij wel belangrijk vindt.
Ik zou jouw sexvriendje absoluut niet kwalijk nemen als hij met een ander rotzooit, met wie of waar dat is. Het feit dat het met een kennis van je partner is geweest doet er niet toe omdat zij het allebei niet wisten.
Jij hebt een open relatie met jouw partner en jouw sexvriendje heeft een open relatie met jou!
Het lijkt erop dat jij exclusiviteit eist van jouw sexvriendje, maar dat zal je nooit krijgen. Je kunt geen eisen gaan stellen aan hem, hij is pas 20 en jullie relatie is puur (wat ik uit jouw verhaal begrijp) gebasseerd op seks.
Hij is jou geen verantwoording schuldig en is vrij om sex te hebben met wie hij maar wil.
Of hij je aan het lijntje houdt?
Die kans zit er wel in. Sorry, je bent enorm jaloers en bezitterig. Ik kan mij goed voorstellen dat iemand (zeker iemand van 20) dat als enorm beangstigend en beklemmend voelt! Zou ik ook hebben. Bovendien zal hij jouw spanning van de afgelopen weken ook wel gemerkt hebben!
Ik denk dat jij heel erg blij moet zijn met jouw vriend. Hij laat jou de ruimte om jouw seksuele wensen te vervullen die hij niet kan/wil.
Bovendien geeft hij je ook nog eens zeer wijze raad. Accepteer het als je sexvriendje een poosje niet komt, en haal er zoveel mogelijk uit als hij er wel is.
Als je zo jaloers en bezitterig blijft loop je de kans dat je jouw sexvriendje kwijtraakt en dat wil je ook niet. Is het misschien mogelijk dat je meer voor hem voelt dan alleen maar als sexpartner?
Het lijkt mij trouwens wel verstandig om eens uit te gaan zoeken waar die jaloezie vandaan komt. Het zal toch een reden hebben.
Als je dat weet kun je het misschien ook veranderen, tenminste als je dat wilt natuurlijk.
Nou ik hoop dat je er wat aan gehad hebt.
-

warren - Wegwijs

dolopvoeten schreef:Musician schreef:Ik vind dat gewoon niet kunnen, waar is dan het norm besef en het vertrouwen dat je aan elkaar geeft. Ook al is het open.
Schijnbaar als je een relatie heb, en er moet zo nodig met een ander sex bedreven worden, dan zit er wat mis in je relatie. Daar moet dan eens naar gekeken worden.
Ik ben het volledig met je eens. Ik kan me niet voorstellen dat je een stabiele relatie hebt wanneer je van tijd tot tijd vreemd moet gaan. Dan kom je blijkbaar toch iets tekort in je relatie.
Als ik een relatie zou hebben en mijn partner zou beginnen over een open relatie, dan zou hij van mij direct mogen afnokken.
Dat heeft niets met bezitterigheid te maken, maar juist met wederzijds respect en bepaalde normen en waarden
Maar misschien ben ik wel ouderwets op dat gebied
Een relatie heeft meerdere vlakken en op bepaalde gebieden zul je elkaar beter kunnen aanvullen dan een ander.
Als je partner je sexueel niet kan geven waar jij behoefte aan hebt waarom zou je dat dan niet bij een ander zoeken, of in ieder geval de mogelijkheid openlaten. En kom dan niet aan met het argument dat het niet strookt met de normen en waarden. De norm is inderdaad door de maatschappij bepaald maar de waarden bepaal je nog altijd zelf.
David en ik hebben afgesproken dat het kan en mag zolang we er maar eerlijk over zijn. Dat zijn de waarden die wij in onze relatie bepaald hebben.
Hoewel de norm misschien anders verwacht.
Normbesef waar musician het over heeft betekend alleen maar dat je precies doet wat de maatschappij verwacht, en daar begin ik niet aan.
Ik leef mijn leven op zo'n manier dat ik met zoveel mogelijk mensen rekening probeer te houden en niemand verdriet wil aandoen, maar ik laat mij niet voorschrijven wat ik wel of niet mag vinden of mag doen.
-

warren - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes