Het is nu 11 feb 2012 14:01

vreemde collega

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor ikkesn » 02 jun 2010 17:44

Hallo allemaal

Ik weet niet of dit topic nu juist staat of niet maar ik wil wel iets kwijt over sex en verliefdheid .
Vorige week was ik met een collega plots aan het spelen en tasten we mekaar's kruis en achterste
gwn voor het spelen zoals vele jongens wel eens doen .
Ik weet zelf al een tijd dat ik bi ben natuurlijk maar ik ben niet geout en was ook niet van plan dat te doen tegenover die collega , maar het was gewoon spelen dus daar zoezkt hij toch niets achter wist ik .
Een keer taste ik hem weer in zen kruis en nu drukte hij zen hand op de mijne zodat ik niet wegkon trekken , hij had een erectie ...
nja kan gebeuren dacht ik , vreemde jongens zijn niet bepaald verlegen om hun kruis omdat die meestal toch fors zijn , wat bij men collega hetzelfde geval was .
Plopts trok hij me mee naar onze kleedkamer , hij trok zen broek uit en liet zijn lul zien ,'wat vindt je ervan' vroeg hij , ik zei dat het wel mooi was :lol: om te lachen ...
Hij vroeg me nog of ik hem wilde vasthouden , maar dat deed ik niet , bang om hoe hij dan zou reageren .
Ik bleef best geil achter natuurlijk maar liet er niet veel van merken .
De volgende ochtend aangekomen op het werk stonden we samen in de lift , hij begon me weer aan te raken aan men achterste en aan men kruis , ik deed hetzelfde .
Hij badgde in de lift , wat wil zeggen dat de lift nu naar de kelder gaat ...
hij liep met mij naar een donkere plaats in de kelder een plaats waar nooit echt iemand komt .
Hij bracht mijn hand naar zen kruis , ik voelde zen lul weer goed en dacht , nu probeer ik het en ik ging naar binnen , hij deed zen broek uit daarna zen boxer en ik stond hem gewoon af te rukken ...
hij gebaarde me te bukken en kreeg ineens zijn lul voor men mond
ik schudde nog met men hoofd voor het niet te doen maar hij drong nu zelf binnen
ik pijpte hem tot hij klaarkwam .
De dagen nadien werd het wel weer rustiger , wel nog eens een tik tegen men achterwerk maar er volgde niets meer , tot vandaag
we waren samen met de camionette gaan rijden en kwamen terug aan op het werk , ik ging naar de toilet en hij kwam ook binnen
hij begon me langs achter te knuffelen en naar men middel te gaan en gaf me kusjes op men wang
ik draaide me om en ging met men tong naar zen mond hij ging de toilet binnen en trok me mee binnen
hij trok zen broek en boxer naar beneden en hem hem weer gerukt en gepijpt .

Intussen ben ik echt gek van hem , het is een jongen uit Irak van 26 jaar en hij is echt onwijs lekker !!!
Ik denk dat ik hem graag zie want het knuffelen en zen kusjes deden echt deugd !
Ik vraag me nu gewoon af of hij het doet voor de sex of ook omdat hij me ergens wel ziet zitten ?
Ik ben er zelf ook niet uit of ik een relatie met een jongen zou aangaan , maar bij hem voel ik me echt zalig ...
ikkesn
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 02 jun 2010 22:17

Join It!!!!!!!!!!!! :!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 02 jun 2010 22:56

Vingerlikkend geil. Ik weet niet wat er omgaat in het hoofd van een Irakees. Ik wou dat ik het antwoord wist.Is hij daar opgegroeid? Je moet je allereerst afvragen of hij een relatie wil. Met Irakezen is dat misschien minder zeker. Kijk maar naar de Marokkanen in Brussel. Wie nu denkt dat ik een racist ben, vergist zich. Ik zeg alleen dat ze in een andere culturele context leven die ze onmogelijk kunnen wegcijferen en hun familie (een heel ander begrip dan bij ons)kunnen ze nog minder wegcijferen.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ikkesn » 03 jun 2010 16:59

Het is best allemaal vreemd , hij is daar wel geboren en een stuk opgegroeid maar hij heeft zelf het initiatief genomen om zijn land te verlaten .
Hij is helemaal alleen in België , bedoel dan zonder echt familie van hem .
Ik weet dat het bij vreemde mensen zo is dat homosexualiteit taboe is , maar mijn collega gaf zelf echt aanstoot tot sex ...
Als er mooie meisjes voorbijlopen kijkt hij ze wel na en praat hij erover .
Het is ook niet zo dat ik mezelf een relatie met hem zie beginnen maar ik vindt dit echt onwijs lekker hoe het gaat
als er eens een dag voorbij gaat dat er niets gebeurd vindt ik dat dus echt jammer
ik kijk zelf al uit naar morgen :p
t'is allemaal raar
ikkesn
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 03 jun 2010 22:40

Onwijs lekker inderdaad.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde