Vragen over ontmoeringen via sites
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Mijn eerste topic hierover is verplaatst naar een andere rubriek, vandaar een tweede poging met vragen die hier gesteld kunnen worden.
Wat zijn jullie ervaringen met ontmoetingen via sites? In de dating rubriek op deze site staan ongeveer dezelfde advertenties met dezelfde leeftijden en oproepen. Wat zijn jullie ervaringen met ontmoetingen via internet en hoe gaat dat in zijn werk? Er zit natuurlijk een enorm vertrouwensaspect in, of ben ik te naief? Wanneer gaan de alarmbellen rinkelen?
Wat zijn jullie ervaringen met ontmoetingen via sites? In de dating rubriek op deze site staan ongeveer dezelfde advertenties met dezelfde leeftijden en oproepen. Wat zijn jullie ervaringen met ontmoetingen via internet en hoe gaat dat in zijn werk? Er zit natuurlijk een enorm vertrouwensaspect in, of ben ik te naief? Wanneer gaan de alarmbellen rinkelen?
- PdeW
- Aftastend

Heb m'n vriend gevonden via Gayromeo. Na aanrader door losse sexpartner, met als doel een trio, hebben we eens afgesproken. Ondertussen is het eerste contact twee maanden geleden en delen we elkaars leven volledig.
Het kan dus prima, tussen de vele fakers zit soms de ware.
Het kan dus prima, tussen de vele fakers zit soms de ware.
- stef33
- Newbie

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen