Het is nu 25 mei 2012 05:46

Vraag aan Bink over plaatjesforum

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor bartjebarneveld » 31 maart 2011 07:40

Jij hebt op 24 maart een hele rits foto's geplaatst. Nadat die bijna één week lang bovenaan stonden, heb ik gisteren, de 30ste, plaatjes van Tom of Finland op het forum gezet. Wat schetst mijn verbazing? Nog geen 24 uur nadat ik dat gedaan heb, keil jij de laatste upload meteen weer vol met plaatjes van jouw kant. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Mogen de forumleden niet genieten van mijn bijdrage of zo? Want die indruk krijg ik zo langzamerhand wel. Jij bent hier de onbetwiste plaatjeskoning, Bink, met je enorme hoeveelheid afbeeldingen en prachtige bijdragen. Maar geef een ander a.u.b. ook de kans om wat te laten zien, oké?
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor BlackDog » 31 maart 2011 08:20

kon dit niet via een PM?
Once you go black ....
BlackDog
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Jamie » 31 maart 2011 13:23

BlackDog schreef:kon dit niet via een PM?

Als je op of aanmerkingen hebt kun je bij de mod's terecht. :!:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bink » 31 maart 2011 23:28

Bartje,

Sorry. Was helemaal niet mijn bedoeling. Integendeel. Heb ik zelfs niet aan gedacht. Ik ben bereid zo al mijn plaatjes van gister terug te nemen, als ik wist hoe dat te doen. Ik stond trouwens zelf te kijken van wat je gevonden had en vond het prachtig. Als je wil, wacht ik een week of langer (jij beslist hoe lang) na je lading om een lading van mij te plaatsen. Als je dat wil, doe ik het voortaan zo. Beloofd. Echt niet mijn bedoeling want ik sta altijd paf van bewondering voor je plaatjes.

Sorry, Bartje.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor BlackDog » 01 apr 2011 08:18

@Bink je hoeft je nergens voor te verontschuldigen!
Once you go black ....
BlackDog
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 01 apr 2011 08:34

Bink schreef:Bartje,

Sorry. Was helemaal niet mijn bedoeling. Integendeel. Heb ik zelfs niet aan gedacht. Ik ben bereid zo al mijn plaatjes van gister terug te nemen, als ik wist hoe dat te doen. Ik stond trouwens zelf te kijken van wat je gevonden had en vond het prachtig. Als je wil, wacht ik een week of langer (jij beslist hoe lang) na je lading om een lading van mij te plaatsen. Als je dat wil, doe ik het voortaan zo. Beloofd. Echt niet mijn bedoeling want ik sta altijd paf van bewondering voor je plaatjes.

Sorry, Bartje.

Geeft niet man, geen excuses nodig. Wilde gewoon even zeker weten dat er geen nijd of ziets achter zat. En nee, wacht alsjeblieft geen week. Zodra je iets nieuws en geils hebt om te posten: Doe dat alsjeblieft! En qua plaatjes betreft: Ik sta ook elke keer weer te kijken waar jij ze vandaan tovert. De één is nog mooier dan de ander. Ok, alles is duidelijk nu. Bedankt voor je antwoord man, tof dat je even reageerde en ben benieuwd wat je nu weer voor lekkers op internet voor ons gaat vinden.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Parkiet » 04 aug 2011 10:19

Ik heb nieuwe foto's van mezelf geplaatst maar waarschijnlijk zijn ze morgen alweer vergeten omdat Bink een aantal foto's gaat plaatsen zoals elke dag volgens mij. Kan er niet een apart blok worden gemaakt voor foto's van members en van 'professionele' foto's? Anders worden de foto's van members nooit gezien :(
Parkiet
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 04 aug 2011 22:25

Parkiet,

Ik post 'n week lang niets in het plaatjesforum. Als ik wat heb, post ik wel in "Websites, Mannenplaatjes".
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen