Voorvocht geil
19 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie van voorvocht vinden.. hoeveel geven jullie meestal als je erg geil bent? Bij stroomt het continue eruit en kun je niet praten over druppeltjes. Ik vind het zelf erg geil, heel mijn lul glimt er van. Het gaat ook continue door tot ik een flinke lading eruit spuit.
Ik hoor graag wat jullie van voorvocht vinden..
Greets Dennie
Greets Dennie
- dennie77
- Newbie

Verschrikkelijk geil. Verschilt erg van man tot man. Sommige mannen hebben helemaal geen voorvocht, bij anderen stroomt het. Wat ik fantastisch vind, is een gast strelen met broek en onderbroek aan bij wie het voorvocht in de bovenbroek zichtbaar wordt. Ik heb zo'n gast gekend. Hij zat naast me in de auto. Heel zijn broek werd nat terwijl ik z'n bobbel kneedde. 'n Wonder.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Klinkt bekend... als ik echt geil ben komt het binnen 10 minuten door 2 lagen heen en heb ik een natte plek in mijn spijkerbroek.. Als mijn lul eruit wordt gehaald is het echt veel, vergelijkbaar met de helft van een zaadlozing denk ik..
- dennie77
- Newbie

Bink... exact! Afhankelijk van hoelang ik heb ge-edged (het voordurend in erectie brengen, weer laten afslappen, in erectie brengen, etc en telkens de zaadlozing uitstellen) produceer ik kristalhelder voorvocht. Vind dit erg geil in een mooie strakke onderbroek, het ruikt bovendien ook super geil. Bij mij spuit het er echt uit, kort en bondig. Wit ondergoed kan bij veel voorvocht (en indien de piemel overzij ligt) doorzichtig worden.
Mijn zaadlozig spuit daarintegen niet, maar erupt wel in mooie, vette druipende klodders.
Mijn zaadlozig spuit daarintegen niet, maar erupt wel in mooie, vette druipende klodders.
-

Talldutch - Ontdekkend

Wat mij overigens opvalt... bij het afslappen na een erectie (zonder zaadlozing) is dat ik ook vocht verlies, lijkt qua substantie wel een beetje op voorvocht...
Geeft wel bij herhaling een heerlijk effect, idd dat de natte plek door de onderbroek heen zelfs in mijn jeans zichtbaar wordt!
Geeft wel bij herhaling een heerlijk effect, idd dat de natte plek door de onderbroek heen zelfs in mijn jeans zichtbaar wordt!
-

Talldutch - Ontdekkend

Bink schreef:Ik edge weleens en stop net voor klaarkomen om mijn excitatie te bewaren. Dan riskeer ik ook weleens nattigheid in de broek. Wat eruit loopt, is inderdaad klaar als voorvocht.
Heerlijk man, zeldzaam dat je precies van dezelfde zaken opgewonden raakt als ik!
-

Talldutch - Ontdekkend

ik heb veel voorvocht en mijn vriend ook.ik vind het zelf lekker geil, en bij mij stroomt het continue eruit als ik geil ben, en bij mijn vriend ook.dennie77 schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie van voorvocht vinden.. hoeveel geven jullie meestal als je erg geil bent? Bij stroomt het continue eruit en kun je niet praten over druppeltjes. Ik vind het zelf erg geil, heel mijn lul glimt er van. Het gaat ook continue door tot ik een flinke lading eruit spuit.
Greets Dennie

- boy1993
- Newbie

Ik lees inderdaad dat veel mannen voorvocht hebben en het verbaasd me dat ik dat nauwelijks heb? Mijn eikel wordt natuurlijk wel vochtig maar het is niet zo dat het voorvocht er vanaf druppelt of zo.
Ik vind het wel erg geil als de partner het heeft, je kunt dan zo lekker je gezicht er doorheen halen en het ruikt en smaakt vaak erg geil.
Ik vind het wel erg geil als de partner het heeft, je kunt dan zo lekker je gezicht er doorheen halen en het ruikt en smaakt vaak erg geil.
- 50plusser
- Aftastend

Voorvocht is super geil! Als ik langer dan 2 dagen niet gespoten druipt het er letterlijk uit! Vind het lekker om een Speedo te dragen met mijn pik omlaag en dan uren te edgen tot mijn Speedo lekker nat wordt. Mijn vriend vindt het ook erg geil om me te edgen en elk druppeltje voorvocht op te lekken. Is ook erg opwindend om uren naakt op elkaar te liggen kussen, elkaars stijve pik tegen elkaar wrijven en te voelen dat je buik volledig nat wordt van het voorvocht hmmmm.
- edgingdeniallover
- Aftastend

Zelf dacht ik altijd dat dit wel sperma was, ook vanwege het voor het zingen de kerk uitgaan.
Dit heb ik zelf ook vrij snel, en best lekker vooral omdat het zo lekker glad word dan.
Ook geil om bij andere te zien al zou ik dat wel ééns in real life willen zien
Dit heb ik zelf ook vrij snel, en best lekker vooral omdat het zo lekker glad word dan.
Ook geil om bij andere te zien al zou ik dat wel ééns in real life willen zien
- baklap1
- Aftastend

Ik heb niet veel. als ik even bezig ben, komen er wat druppels uit en af en toe komen er weer wat druppels, maar meer ook niet. Het is net genoeg om de boel glad te houden. Ik heb wel vaak dat er sperma komt voordat ik klaar komt. Er stroomt dan ineens een lading langs mijn paal.
-

donsjack - Aftastend

19 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex