Het is nu 25 mei 2012 05:42

Voorvocht geil

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor dennie77 » 19 jun 2011 00:21

Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie van voorvocht vinden.. hoeveel geven jullie meestal als je erg geil bent? Bij stroomt het continue eruit en kun je niet praten over druppeltjes. Ik vind het zelf erg geil, heel mijn lul glimt er van. Het gaat ook continue door tot ik een flinke lading eruit spuit.

Ik hoor graag wat jullie van voorvocht vinden..

Greets Dennie
dennie77
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 21 jun 2011 00:21

Verschrikkelijk geil. Verschilt erg van man tot man. Sommige mannen hebben helemaal geen voorvocht, bij anderen stroomt het. Wat ik fantastisch vind, is een gast strelen met broek en onderbroek aan bij wie het voorvocht in de bovenbroek zichtbaar wordt. Ik heb zo'n gast gekend. Hij zat naast me in de auto. Heel zijn broek werd nat terwijl ik z'n bobbel kneedde. 'n Wonder.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor gaypoetbe » 21 jun 2011 17:32

Lijkt me inderdaad vreselijk geil...
gaypoetbe
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor dennie77 » 21 jun 2011 21:01

Klinkt bekend... als ik echt geil ben komt het binnen 10 minuten door 2 lagen heen en heb ik een natte plek in mijn spijkerbroek.. Als mijn lul eruit wordt gehaald is het echt veel, vergelijkbaar met de helft van een zaadlozing denk ik..
dennie77
Newbie
Newbie

Berichtdoor stef33 » 22 jun 2011 12:00

Vriend heeft geen voorvocht, droog tot het spuiten. En das elke dag een een grote vracht.
Zelf kan ik danig lekken, zeker als ik zit te geilen aan pc kan m'n broek een stevige vlek krijgen. Na al het lekken ben ik wel kleine spuiter
stef33
Newbie
Newbie

Berichtdoor Talldutch » 02 jul 2011 13:38

Bink... exact! Afhankelijk van hoelang ik heb ge-edged (het voordurend in erectie brengen, weer laten afslappen, in erectie brengen, etc en telkens de zaadlozing uitstellen) produceer ik kristalhelder voorvocht. Vind dit erg geil in een mooie strakke onderbroek, het ruikt bovendien ook super geil. Bij mij spuit het er echt uit, kort en bondig. Wit ondergoed kan bij veel voorvocht (en indien de piemel overzij ligt) doorzichtig worden.

Mijn zaadlozig spuit daarintegen niet, maar erupt wel in mooie, vette druipende klodders.
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 05 jul 2011 23:14

"Weer laten afslappen" vind ik fantastisch en dan weer ophitsen tot een late, late, late... eindconclusie.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Talldutch » 08 jul 2011 18:24

Bink schreef:"Weer laten afslappen" vind ik fantastisch en dan weer ophitsen tot een late, late, late... eindconclusie.

Man, wat zouden wij tweeën een plezier hebben!
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Talldutch » 10 jul 2011 06:57

Wat mij overigens opvalt... bij het afslappen na een erectie (zonder zaadlozing) is dat ik ook vocht verlies, lijkt qua substantie wel een beetje op voorvocht...

Geeft wel bij herhaling een heerlijk effect, idd dat de natte plek door de onderbroek heen zelfs in mijn jeans zichtbaar wordt!
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 11 jul 2011 23:55

Ik edge weleens en stop net voor klaarkomen om mijn excitatie te bewaren. Dan riskeer ik ook weleens nattigheid in de broek. Wat eruit loopt, is inderdaad klaar als voorvocht.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Talldutch » 12 jul 2011 19:32

Bink schreef:Ik edge weleens en stop net voor klaarkomen om mijn excitatie te bewaren. Dan riskeer ik ook weleens nattigheid in de broek. Wat eruit loopt, is inderdaad klaar als voorvocht.

Heerlijk man, zeldzaam dat je precies van dezelfde zaken opgewonden raakt als ik!
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Talldutch » 12 jul 2011 19:37

@ Bink, ik kan je geen PM sturen of mail... Hoe kan ik in contact komen? Stuur me AUB een PM.
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Erwin17 » 06 aug 2011 22:19

Ja voorvocht is geil zeker als je ziet dat er bij een jongen een natte plek ik z'n boxer is gekomen. Ikzelf heb niet zo heel veel voorvocht, maar spuit des te meer.
Erwin17
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor boy1993 » 30 okt 2011 09:39

dennie77 schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie van voorvocht vinden.. hoeveel geven jullie meestal als je erg geil bent? Bij stroomt het continue eruit en kun je niet praten over druppeltjes. Ik vind het zelf erg geil, heel mijn lul glimt er van. Het gaat ook continue door tot ik een flinke lading eruit spuit.

Ik hoor graag wat jullie van voorvocht vinden..

Greets Dennie
ik heb veel voorvocht en mijn vriend ook.ik vind het zelf lekker geil, en bij mij stroomt het continue eruit als ik geil ben, en bij mijn vriend ook. :verliefd:
boy1993
Newbie
Newbie

Berichtdoor 50plusser » 30 okt 2011 18:14

Ik lees inderdaad dat veel mannen voorvocht hebben en het verbaasd me dat ik dat nauwelijks heb? Mijn eikel wordt natuurlijk wel vochtig maar het is niet zo dat het voorvocht er vanaf druppelt of zo.
Ik vind het wel erg geil als de partner het heeft, je kunt dan zo lekker je gezicht er doorheen halen en het ruikt en smaakt vaak erg geil.
50plusser
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor davidm » 09 nov 2011 20:25

Ikzelf helaas bijna geen voorvocht.

Bij een ander supergeil! Biggest turn-on ever! Geil om die druppels voorvocht van eikelboom te likken. Kom maar op :-p
davidm
Newbie
Newbie

Berichtdoor edgingdeniallover » 15 nov 2011 20:54

Voorvocht is super geil! Als ik langer dan 2 dagen niet gespoten druipt het er letterlijk uit! Vind het lekker om een Speedo te dragen met mijn pik omlaag en dan uren te edgen tot mijn Speedo lekker nat wordt. Mijn vriend vindt het ook erg geil om me te edgen en elk druppeltje voorvocht op te lekken. Is ook erg opwindend om uren naakt op elkaar te liggen kussen, elkaars stijve pik tegen elkaar wrijven en te voelen dat je buik volledig nat wordt van het voorvocht hmmmm.
edgingdeniallover
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor baklap1 » 05 dec 2011 19:08

Zelf dacht ik altijd dat dit wel sperma was, ook vanwege het voor het zingen de kerk uitgaan.
Dit heb ik zelf ook vrij snel, en best lekker vooral omdat het zo lekker glad word dan.
Ook geil om bij andere te zien al zou ik dat wel ééns in real life willen zien :wink:
baklap1
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor donsjack » 11 dec 2011 17:28

Ik heb niet veel. als ik even bezig ben, komen er wat druppels uit en af en toe komen er weer wat druppels, maar meer ook niet. Het is net genoeg om de boel glad te houden. Ik heb wel vaak dat er sperma komt voordat ik klaar komt. Er stroomt dan ineens een lading langs mijn paal.
donsjack
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex