Het is nu 25 mei 2012 05:34

Voetbal

Alles over coming out.

Berichtdoor Suus25 » 21 sep 2008 12:57

Vraagje voor de voetballers onder ons: Ik vroeg me af wie van jullie momenteel niet openlijk voor zijn geaardheid durft uit te komen, omdat hij/zij bang is dat hier binnen het team/de club niet goed op gereageerd zal worden. Herkennen jullie dit, hebben jullie dit wel eens meegemaakt, of kennen jullie anderen die dit probleem hebben? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Suus25
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamie » 21 sep 2008 14:01

Ik voetbal zelf maar ben wel "out"geen enkel probleem, de enige keer was héél in het begin,
het werd winter en ik had handschoenen aan, zegt er een zo'n bijdehandje: "watje" waarop ik gelijk pareerde, : "dat kan, maar wel een met warme handen ' . :wink: De week daarop had bijna iedereen ze aan. :D

(heb één post weggehaald,was dezelfde)
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Suus25 » 21 sep 2008 14:31

Wist iedereen vanaf het begin van je geaardheid af?
Suus25
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamie » 22 sep 2008 08:51

Ik zit al tamelijk lang op die club, vanaf 9 jaar of zo, dus toen de hormonen echt gingen gieren en ik er achter kwam hoe het eigenlijk zat heb ik het wel even stil gehouden.
Maar bij 17 jaar of zo tegen de trainer gezegd, die lachte en zei: "geen probleem" maar hang het "taboe "niet aan de grote klok.
Op een feest avond heb ik het gewoon gezegd, en hoewel er stomme verbazing heerste
is in alle jaren op een paar homo fobe (die nu al weer weg zijn ) geen probleem geweest.
Wist wel dat ik nooit prof zou worden. :D

Mijn partner zit op hockey en die heeft ook geen probleem.
ben eigenlijk nu wel benieuwd naar jouw ervaringen. :wink:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Richie » 22 sep 2008 19:16

Zit zelf op zwemmen, alhoewel ik daar eerst mijn vooroordelen over had bleken die allemaal ongegrond te zijn. Het is een reuze gezellig cluppie waar ik ook nog eens met plezier aan mijn nodige lichaamsbewegingen toekom!
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Jamie » 24 sep 2008 13:32

Suus25 schreef:Vraagje voor de voetballers onder ons: Ik vroeg me af wie van jullie momenteel niet openlijk voor zijn geaardheid durft uit te komen, omdat hij/zij bang is dat hier binnen het team/de club niet goed op gereageerd zal worden. Herkennen jullie dit, hebben jullie dit wel eens meegemaakt, of kennen jullie anderen die dit probleem hebben? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Wat ik niet begrijp, dat je dit onderwerp ook "elders "post en dan vervolgens geen antwoord geeft.
Jamie
Moderator
Moderator

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast