Het is nu 25 mei 2012 05:29

vind hij me leuk

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor tottie82 » 25 maart 2011 16:56

er is een jongen bij mij op school waar ik al 2 jaar lang mee aan de knoop zit. het begon zo; hij was nieuw bij ons op school; en dat was de tijd wanneer ik bijna al zeker was dat ik bi was. ik bleef maar naar hem kijken, en ik werd ook heel vaak op school uitgescholden voor homo. en we zaten vaak bij elkaar in de bus, en op een gegeven moment ging hij allerlei dingen over me vragen, terwijl ik nog nooit met hem contact had gezocht, en dat vond ik niet zo erg, maar ik voelde me niet erg comfortabel. maar naar een lange tijd ging het steeds verder, hij zat altijd naast me, hij was extraordinair aardig, hij vroeg allerlei dingen over mij en beschermde altijd. hij was blijkbaar erg geïnteresseerd op me. en naar een tijdje ging ik ook dingen aan hem vragen enzo en aardig doen; het ging altijd wel goed. hij vroeg op een gegeven moment ook of ik homo was, en hij zei ook van is niet erg; maar ik zei gewoon 'nee'. maar ik heb verder nooit echt iets verder gedaan dan praten; want hij gedraagt zich te hetro. het is gewoon niet normaal hoe erg hetro hij zich gedraagt. ik heb hem sinds een paar maanden ook op msn; maar we praatten nooit echt veel. maar goed naar een lange tijd ben ik zo dom geweest om tegen iemand te zeggen dat hij mij leuk vond (die dat had door verteld); en sindsdien zit hij nooit meer naast me, hij wou me inelkaar slaan (heeft hij niet gedaan) en is hij transparant tegen mij. wat denken jullie ervan?
tottie82
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamo2 » 27 maart 2011 12:36

Hij was indertijd nieuw en had misschien geen contact verder op je school. En doordat jullie in dezelfde bus zaten was voor hem misschien makkelijker om met jou contact te leggen.

Dat vragen of jij homo was kan misschien voortkomen dat er verhalen over je gaan op school, immers je werd ook al uitgescholden voor homo.

Wellicht is hij homo en probeerde op een hetro manier contact met je te zoeken. Ik had hem dan ook gevraagd of hij homo was. ;)Kan zijn dat tie ontdekkend is en/of niet helemaal weet wat hij is?

Denk als je echt om hem geeft gewoon is een mailtje moet sturen met sorry over het voorval en dat je graag weer vrienden wil zijn. En misschien opwerpen dat je het dacht vanwege zijn eerdere vraag over homo zijn.
Jamo2
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gay underwear lover » 07 jul 2011 23:07

Het voorstel van jamo2 is inderdaad geen verkeerd idee. Met een sorry mailtje moet een hoop goed te maken zijn..
Gay underwear lover
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde