Verplicht rukken
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Vind ik bijzonder geil. Hem laten rukken en wanneer je ziet dat hij bijna klaarkomt, hem doen stoppen en hem pas laten doorgaan als hij weer helemaal slap is.
Zijn voorvocht zien parelen als 'n in zijn pisbuis gezette diamant. Ik weet niets beters.
Zijn voorvocht zien parelen als 'n in zijn pisbuis gezette diamant. Ik weet niets beters.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Hem een eerste keer heel snel laten spuiten of eerst zijn prostaatje helemaal leegmelken en hem dan een tweede, een derde,... keer doen spuiten. Hem zo rukken dat hij maar moeilijk kan spuiten. Hem bevelen te stoppen op de meest ongepaste momenten. My fav.
-

Bink - Post Lord

Erg geile gedachte. En idd, doorgaan tot er kristalhelder voorvocht te voorschijn komt, en dan abrupt laten stoppen, en de stijve laten afslappen. Dan opnieuw...
Ook lekker: Stijve kweken in een mooie, strakke, moderne onderbroek... lekker als het kwijlende voorvocht er een nat plekje in laat ontstaan!
Ook lekker: Stijve kweken in een mooie, strakke, moderne onderbroek... lekker als het kwijlende voorvocht er een nat plekje in laat ontstaan!
-

Talldutch - Ontdekkend

Ja, zo'n kristalheldere druppel voorvocht die in zijn pisbuis staat te prijken. De mooiste diamant ooit.
Een onderbroekje geleidelijk nat zien worden tot het slotvuurwerk, dan onderbroekjes wisselen! Ik mag er niet aan denken.
Een onderbroekje geleidelijk nat zien worden tot het slotvuurwerk, dan onderbroekjes wisselen! Ik mag er niet aan denken.
-

Bink - Post Lord

ppfffftt !!
gisternacht door 2 man (LEKKER) gesloopt op die wel rukken maar NET_NIET klaar komen !!
ja ik lag vastgebonden dus keus had ik echt niet !!
maar het werd daar een partij GOED gemaakt....
gisternacht door 2 man (LEKKER) gesloopt op die wel rukken maar NET_NIET klaar komen !!

-

Vivian1992 - Aftastend

Vivian1992 schreef:ppfffftt !!
Niets geiler dan net niet te mogen spuiten. Dat al je zaad er nog inzit als je weggaat en je hitsiger moet weggaan dan dat je kwam.
-

Bink - Post Lord

12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex