Verliefd
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben 19 jaar oud en heb een 4-tal goeie vrienden waarmee ik af en toe uitga. Op één van die vrienden ben ik nu al een hele tijd verliefd (ongeveer 2 jaar). Ik ben er zeker van dat hij hetero is. Ik heb hem nog nooit verteld dat ik gevoelens voor hem heb (ik ben ook nog niet "uit de kast gekomen"). Ik heb die gevoelens onder controle en ik voel me best goed. De laatste tijd zien we elkaar ook niet zoveel meer. Probleem is, als ik samen met hem iets doe, komen die gevoelens weer naar boven. En als hij dan weer weg is, voel ik me rotslecht voor een hele lange tijd. Daarom probeer ik hem zoveel mogelijk te mijden (wat hij opmerkt). Daarom zou ik het hem misschien beter vertellen zodanig dat ik geen excuses meer hoef te verzinnen en ik eindelijk geen geheimen meer voor hem heb. Ik zou dan ook zeggen dat ik hem niet meer wil zien, aangezien ik me anders toch weer slecht zou voelen. Ik vind dit zeer jammer, maar ik denk dat dit de beste oplossing is. Ik doe zeer graag dingen samen met hem (en hij ook met mij, want hij probeert me altijd te overtuigen om toch mee te gaan). Soms heb ik ook schrik het hem te vertellen, omdat hij het misschien per ongeluk doorvertelt (ik wil nog wachten om aan iedereen te zeggen dat ik homo ben). Wat denken jullie wat de beste oplossing is?
- trius
- Newbie

Ik denk dat zijn reactie wel mee zal vallen. Heb zelf ook een keer een goede heterovriend moeten vertellen dat ik verliefd op 'm was. Het was helaas niet wederzijds, maar onze vriendschapsband is eigenlijk alleen beter geworden. En doordat ik het hem verteld heb, en er zo achter kwam dat hij niet hetzelfde voor mij voelde, werd het makkelijker om hem uit mijn hoofd te zetten.
Helaas hebben we nu, bijna 2 jaar later, niet zo veel contact meer, maar daar heb ik wel vrede mee.
Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de reden waarom je per se nog in de kast wilt blijven. Want ik denk dat je nooit gelukkig kan worden als je constant in een soort leuge leeft. Ik snap wel dat het moeilijk is, geloof me. ''Been there, done that''. Maar als je al je moed bij elkaar raapt, moet het lukken.
Succes met alles!
Helaas hebben we nu, bijna 2 jaar later, niet zo veel contact meer, maar daar heb ik wel vrede mee.
Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de reden waarom je per se nog in de kast wilt blijven. Want ik denk dat je nooit gelukkig kan worden als je constant in een soort leuge leeft. Ik snap wel dat het moeilijk is, geloof me. ''Been there, done that''. Maar als je al je moed bij elkaar raapt, moet het lukken.
Succes met alles!
- Dieb
- Ontdekkend

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde