Verliefd
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben er al een tijdje achter dat ik homo ben, en sinds kort ben ik verliefd geworden op mijn vriend. Ik durf het hem alleen niet te vertellen en ik weet ook niet of hij homo, bi of hetero is. Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips?
- gay1888
- Newbie

gay1888 schreef:Ik ben er al een tijdje achter dat ik homo ben, en sinds kort ben ik verliefd geworden op mijn vriend. Ik durf het hem alleen niet te vertellen en ik weet ook niet of hij homo, bi of hetero is. Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips?
Heeft hij enig idee? heb je het er wel eens over, ben je "out"? ik denk dat dat allemaal héél belangrijk kan zijn voor je volgende move, maar als je durft wat Kinky schrijft.....................
-

Jamie - Moderator

Het makkelijkst om er achter te komen is te kijken of hij vaak een vriendin heeft.
Iemand die nooit een vriendin heeft is meestal gay, ook kun je zeggen vanneh.. Dat meisje uit jouw klas is echt lekker. en dan kijken of hij echt reageert of maar een reactie geeft van: Ja. Zo kun je nagaan of hij gay is
Iemand die nooit een vriendin heeft is meestal gay, ook kun je zeggen vanneh.. Dat meisje uit jouw klas is echt lekker. en dan kijken of hij echt reageert of maar een reactie geeft van: Ja. Zo kun je nagaan of hij gay is
- kaasfondue
- Newbie

Als je je zelf goed voelt bij je homoseksualiteit en daar voor uit durft te komen, moet je dat vooral doen. Als hij weet dat je homo bent, scheelt dat hem een hoop stress mocht hij wat in je zien.
Verder zou ik hem inderdaad vol op de bek pakken tijdens oud en nieuw (of wanneer de gelegenheid maar daar is), dan merk je wel of hij hetero of homo is. Of iets er tussenin. Heb ik ook gedaan met een vriend van me, een beetje mager blond ding, maar wel leuk. Hij was jarig en ik wilde wel eens de proef op de som nemen.
Hij had destijds een vriendin, dat verbaaste me na de kus ook niet. 99% hetero.
Verder zou ik hem inderdaad vol op de bek pakken tijdens oud en nieuw (of wanneer de gelegenheid maar daar is), dan merk je wel of hij hetero of homo is. Of iets er tussenin. Heb ik ook gedaan met een vriend van me, een beetje mager blond ding, maar wel leuk. Hij was jarig en ik wilde wel eens de proef op de som nemen.
Hij had destijds een vriendin, dat verbaaste me na de kus ook niet. 99% hetero.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde