Het is nu 08 feb 2012 20:28

Verliefd op veel jongere jongen

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor petertje69 » 15 jan 2010 12:30

Ik ben een man van 40 jaar en zit met een voor mij lastig probleem.
Een beetje bij toeval ben ik in contact gekomen met een jongen van 19. Hijn helpt mij met sommige dingen en daardoor hebben we een goed contact gekregen.
Wat ik nooit had gedacht is toch gebeurd : ik ben smoorverliefd op hem geworden. Hij is dus 19, zit op school, heeft een vriendin en is echt een stoere, vlotte, moderne jongen met een auto.

Hij weet dit beslist niet. Natuurlijk weet ie wel dat ik hem graag zie enzo, maar niet dat ik helemaal hoteldebotel van hem ben.
Voor mij is dit erg verwarrend. Ik ben 12 jaar getrouwd geweest en heb 3 kids. Ik heb echter wel altijd veel belangstelling voor mannen gehad, maar eigenlijk wel altijd van ongeveer mijn leeftijd.
Na mijn scheiding, enkele jaren terug, heb ik geen partner meer gehad, afgezien van een hele korte relatie met een vrouw in de buurt.

Dat ik nu zo ontzettend verliefd ben is voor mij lastig. Hoewel het gevoel natuurlijk heerlijk is en ik alles om me heen vergeet als ik bij hem ben, weet ik best dat het nooit iets kan worden. Hij is volgens mij heel erg hetero, is dol op zn vriendin, die overigens niets van onze vriendschap mag weten.
Ik zit de hele dag te wachten op smsjes van hem of zit doorlopend te loeren of hij online op MSN is.
Zn foto zit stiekum in mn zak.

Ik woon met mijn 3 kids die ik fulltime verzorg, waarvan er twee al pubers zijn. DIe mogen hier natuurlijk niets van weten.

Ik weet niet wat ik moet doen. Met mn verstand zeg ik : stoppen hiermee, dan gaat het wel over. Maar mn gevoel zegt : ik moet en zal hem hebben ! Dat is nogal strijdig met elkaar. Ik neem me iedere keer voor : nu zeg ik hem dat ik niet meer wil, maar zodra ik bij hem ben of hem op msn spreek ben ik dat weer als sneeuw voor de zon vergeten.

Wat moet ik doen ? Ik heb de hele dag door huilbuien en heb echt nergens meer zin in. En waarom word ik dan weer verliefd op een vrouw, dan weer op een man en nu zelfs eentje die maar even 21 jaar jonger is.
Zijn eigen ouders zijn van mijn leeftijd....!
Ben ik bi ? Hoewel ik me altijd al bij mannen veel meer thuis voel dan bij vrouwen.
petertje69
Newbie
Newbie

Berichtdoor Richie » 15 jan 2010 18:18

Wow, das erg heftig en klinkt idd als tot over je oren verliefd zijn op iemand. Maar je beseft gelukkig zelf ook dat gezien de omstandigheden dit geen toekomst heeft, hij is (of doet zich voor als) hetero en wil dat ook zo houden. Je rationele kant vertelt je ook dat dit een onhoudbare situatie is.

Het lijkt me het beste om zijn foto uit je portefeuille te verwijderen, en hem uit je contactenlijst van MSN te verwijderen. Je liefde voor hem kan ook getoond worden door de situatie waarin jullie beiden zitten te respecteren en niet in te gaan op emotionele driften.

Dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, maar is in deze situatie het beste, maar dat zeg ik als buitenstaander.

Of je bi he of ho bent, wat maakt het uit, dat is in dit geval het minst belangerijke. Gewoon jezelf zijn en blijven, als dat inhoud dat dat met mannen is, so be it!
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 15 jan 2010 18:53

[quote="petertje69"]

, is dol op zn vriendin, die overigens niets van onze vriendschap mag weten.

:X* slapen doe je s'nachts.... dat ze niets mag weten is wel een hint hoor!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ucche » 07 apr 2010 20:43

moeilijk probleem. toch adviseer ik je je er bij neer te leggen. zoals je al zelf hebt geschreven weet je dat er eigenlijk geen toekomst in zit. kom op, zet je er overheen. ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan. besef ook dat het niet goed is voor je kinderen om de hele tijd te huilen. (meestal gaan zij zich hierdoor schuldig voelen)
ucche
Newbie
Newbie

Berichtdoor Unlocked » 13 mei 2010 02:31

Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan

'naast je neer te leggen'

In het verleden ben ik verliefd geweest op iemand die met mij ook niets kon of wilde beginnen...

maar wat ik me afvraag

Hij is volgens mij heel erg hetero, is dol op zn vriendin, die overigens niets van onze vriendschap mag weten.

waarom niet?
Unlocked
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor petertje69 » 14 mei 2010 21:07

Inmiddels is er veel gebeurd. Zijn vriendin is er achtergekomen en dat heeft een enorme ruzie tussen mij en die vriendin veroorzaakt, met enorme drama's aan de deur en zo. Ook tussen haar en die vriend is het heel hoog opgelopen en inmiddels is de relatie met zijn vriendin beëindigd.

Ik had verwacht dat hij het contact met mij ook zou verbreken, maar dat is niet het geval. Het gaat weer als vanouds en omdat hij die vriendin niet meer heeft is hij een heel stuk minder gespannen.

Er is geen lichamelijk contact tussen ons. Dat hoeft ook niet zo nodig, hoewel ik het niet erg zou vinden.
petertje69
Newbie
Newbie

Berichtdoor Chrisje x » 10 nov 2010 23:29

als je al voelt dat er geen toekomst in zit dan is er al iets fout want meestal voel je het als hij de ware voor je is ook heb je kinderen ik denk niet dat een jongen van 19 daar klaar voor is :(
Chrisje x
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Liefde