verliefd op 't werk....
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo
Ik zit al geruime tijd met hevige gevoelens
voor een collega van me.Er is veel oogcontact
tussen ons.Tussen het werk door als hij naar me
kijkt dan merk ik dat direct en kijk ik naar hem dan lacht hij naar me en blijft zolang kijken totdat ik weer weg kijk.Er is ook een aantal keer lichaamelijk contact tussen ons geweest dat hij tegen me aanliep om aandacht van me te krijgen.In de pauzes sta ik weleens met collega's buiten dan komt hij vaak in de buurt staan en afentoe komt hij erbij staan en kijkt hij de hele tijd naar me maar dan durft hij me niks te zeggen en dan voel ik me ongemakkelijk erbij
omdat mijn beste vriendin dat ook ziet dan zegt ze tegen me wat moet hij weer bij ons staan.Als we oogconact met elkaar hebben dan zie ik ook veel emotie in zijn ogen alsof hij wil zeggen zet nou die eerste stap eens.Hij heeft best veel moeite om met me te praten maar dat heb ik ook met hem.Dan spreekt hij me aan over iets onbenulligs om maar even met me te kunnen praten. Ik ga iedere dag steeds meer voor hem voelen. Ik zou graag mezelf willen zijn als ik met hem praat ik wil graag dat hij met zekerheid weet dat ik hem ook erg leuk vind maar ik wil het wel dan nog even tussen ons tweeen houden.En natuurlijk zijn er nog meer jongens die ik dagelijks tegen kom die ook leuk zijn en intresse in me tonen.Maar ik denk echt alleen maar 24-7 days a week alleen aan hem hij doet iets met me hij brengt echt iets in me los wat ik niet kan verwoorden.
greets spirit of mana
Ik zit al geruime tijd met hevige gevoelens
voor een collega van me.Er is veel oogcontact
tussen ons.Tussen het werk door als hij naar me
kijkt dan merk ik dat direct en kijk ik naar hem dan lacht hij naar me en blijft zolang kijken totdat ik weer weg kijk.Er is ook een aantal keer lichaamelijk contact tussen ons geweest dat hij tegen me aanliep om aandacht van me te krijgen.In de pauzes sta ik weleens met collega's buiten dan komt hij vaak in de buurt staan en afentoe komt hij erbij staan en kijkt hij de hele tijd naar me maar dan durft hij me niks te zeggen en dan voel ik me ongemakkelijk erbij
greets spirit of mana
- sPiRiT_Of_MaNa
- Newbie

Hallo,
Zo te lezen ben je echt verliefd (L) Wat betreft die andere jongen lijkt het mij uit je verhaal dat hij jou ook wel ziet staan
Als je het mij vraagt zou ik gewoon eens proberen te vragen wat hij van homo's vind (Of als je al zeker weet dat hij homo is vraag je als hij al een leuke jongen heeft gezien.) Zeg ook dat jij een leuke jongen kent waar je erg verliefd op bent maar niet zo goed de eerste stap durft te zetten. Ga een keer met z'n tweeën ergens heen (terras,bios , enz.) Ik denk als iemand de eerste stap zet dat het helemaal goed met jullie komt 
T
Zo te lezen ben je echt verliefd (L) Wat betreft die andere jongen lijkt het mij uit je verhaal dat hij jou ook wel ziet staan
T
- Timolinho
- Ontdekkend

beste Timolinho
bedankt voor je advies...
Ik zal het eens gaan proberen.Ik ga hem vragen of hij zin heeft iets leuks met me te gaan doen.
het zal even een moeilijke knoop zijn om door te hakken... dan zal ik mee en mee die dingen aan hem vragen.
groetjes spirit_of_mana
bedankt voor je advies...
groetjes spirit_of_mana
- sPiRiT_Of_MaNa
- Newbie

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde