Het is nu 11 feb 2012 21:47

Verliefd op iemand die je niet kent?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Dieb » 24 dec 2009 01:50

Heey allemaal.
Lang geleden dat ik hier iets heb gepost, maar hoog tijd eigenlijk. En ik heb dringend meningen nodig, want ik word gek.
Het zit zo, ik ben een tijdje geleden begonnen met het volgen van een Brits televisie programma op Youtube. Eigenlijk heb ik helemaal niets met het programma, maar er was toch wel 1 ding wat me elke week weer aanspoorde om te gaan kijken, een deelnemer. Hij viel me op toen ik voor het eerst het programma keek, en hoe vaker ik ben gaan kijken, hoe interessanter hij werd. Het is uiteindelijk zo erg geworden, dat ik hem eigenlijk helemaal niet meer uit mijn hoofd krijg. En als ik aan hem denk krijg ik echt kriebels in mijn buik, alsof ik verliefd ben.
Maar hoe kan dat nou? Je kunt toch niet verliefd zijn op iemand die je niet kent. Dat is iets voor kleine meisjes van 12, maar niet voor jongens van 19. Of heb ik het nou helemaal mis?
In ieder geval is het heel vervelend, omdat ik ook wel door heb dat ik nooit de kans krijg om ook maar iets tegen hem te zeggen. Maar iemand uit je hoofd zetten is ook makkelijker gezegd dan gedaan.

x
Dieb
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Napoleon » 26 dec 2009 01:50

Best wel vreemd! Ik heb namelijk een beetje het zelfde. En ook van iemand uit een Brits programma, The X Factor. Bij mij is het op een gegeven moment gaan verwateren! "Hem" niet meer opzoeken op internet etc. :wink:
Napoleon
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 26 dec 2009 10:06

Verliefd zijn op iemand die je alleen maar ooit hebt gezien, zoals van TV, internet of zelfs op straat; kan best vervelend zijn. Maar natuurlijk ook wel leuk.

Mij is dit ook wel tig keer overkomen. Maar aan al dat romantiseren komt snel een eind wanneer je iemand eens anders dan anders ziet/tegenkomt. Bijvoorbeeld wandelend met een vriendin, of hij blijkt een (*?*) te zijn zodra hij z'n mooie bekkie opentrekt. Zo veel gebroken dromen... :(

Maar goed, daar zet je je snel genoeg overheen met een volgende crush. Romantiseren (en fantaseren) over mensen die je niet persoonlijk kent is helemaal niet raar, tenslotte bestaat er toch zoiets als 'liefde op het eerste gezicht'? Maak van het woord 'liefde' alleen niet meer dan het is.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Dieb » 26 dec 2009 22:29

Sjonge Napoleon, dat is wel toevallig. Ik zou haast zeggen dat 't over dezelfde gaat.
Is hij jong ?
Dieb
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Napoleon » 27 dec 2009 00:58

Haha, ja. Volgens mij 17 ofzo!

Afbeelding

Bij mij ging het wel weg. Maar ik vind het nog een super, mooie, lekkere jongen!! Je moet gewoon niet meer zoveel achter de pc gaan zitten :wink: , werkte bij mij ook 8)
Napoleon
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Unlocked » 27 dec 2009 01:10

via msn kan je ook verliefd worden, ook al geloven er weinigen dat...
Unlocked
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Napoleon » 27 dec 2009 01:59

Haha, nee ik geloof je wel! Ik ben heel erg gek geweest op een jongen, die ik kende. Maar hij verhuisde, en toen hadden we alleen nog maar msn contact en af en toe een mail. En ik werd pas gek op hem toen we dit soort contact hadden, zonder real life. Heeft ook wel een tijdje geduurd voordat ik daar over heen was. Veel bij mensen op bezoek gaan, uit gaan, bier drinken (met vrienden), sporten etc. School, nieuwe relaties... het verwaterd wel :!: Zo gaat het in ieder geval bij mij.
Napoleon
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Dieb » 27 dec 2009 04:49

Ben bang dat ik je maar moet geloven. Maar het is hem inderdaad. En het stomme is dat het al aan het verwateren was, tot dat ik er echt achter kwam dat hij dus ook homo is. En dan ga ik weer denken enzo, en ga ik mezelf weer vanalles wijsmaken enzo. Maar ik ga maar stoppen met hem volgen denk ik. Kijken of 't werkt.
Thanksssss
Dieb
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Diederick » 27 dec 2009 12:18

Wat een stuk zeg! Heeft 'ie ook een naam?
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Napoleon » 27 dec 2009 15:35

Dieb schreef:Ben bang dat ik je maar moet geloven. Maar het is hem inderdaad. En het stomme is dat het al aan het verwateren was, tot dat ik er echt achter kwam dat hij dus ook homo is. En dan ga ik weer denken enzo, en ga ik mezelf weer vanalles wijsmaken enzo. Maar ik ga maar stoppen met hem volgen denk ik. Kijken of 't werkt.
Thanksssss

Woow... echt. Het verbaasd mij eigenlijk niet. Op youtube staan wel filmpjes van optredens in gay clubs, beetje veel filmpjes! Hij heet Lloyd Daniels. Maar weetje het zeker? :D

Graag gedaan :!:
Napoleon
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Dieb » 28 dec 2009 04:33

Ik ben echt helemaal niet van de vooroordelen enzo, maar hij draagt uggs, hij klaagt erover dat er alleen maar meisjes zijn die hem zoenen, hij knuffelt met jongens, hij zit aan hun billen, zoals je zei treedt hij regelmatig op in gayclubs, en hij is ook nog eens echt heel lekker.
Ja, hij is homo.
Dieb
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Dieb » 28 dec 2009 04:37

En trouwens, dat hij Lloyd Daniels heet wist ik ja. En ik weet de namen van zijn familie, zijn geboortedatum, wanneer hij op tour gaat, welke liedjes hij zingt, op welke datum hij naar de kapper is geweest (sinds toen is hij pas echt lekker).
Je zou bijna zeggen dat ik hem stalk, maar dat is echt neit zo. Ik zit 's nachts gewoon veel achter de computer enzo. Maar ik zal niet ontkennen dat het ver gaat. Daarom moet ik er ook vanaf. Maar vooralsnog is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Dieb
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor superLouis » 28 dec 2009 06:55

Napoleon schreef:Haha, ja. Volgens mij 17 ofzo!

Afbeelding

Bij mij ging het wel weg. Maar ik vind het nog een super, mooie, lekkere jongen!! Je moet gewoon niet meer zoveel achter de pc gaan zitten :wink: , werkte bij mij ook 8)

Ja, hij is mooi. :verliefd: :!!
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Napoleon » 28 dec 2009 13:00

Ja, vind je hem met kort haar leuker? Ik juist niet, dat lange haar vond ik hem juist erotisch staan!! Maar goed het zou mij ook niets verbazen als hij wel homo zou zijn! Ik zou het wel erg leuk vinden :D :verliefd:

Afbeelding

En inderdaad die uggs vind ik ook een beetje vreemd staan bij een jongen! Maar op zich ook wel weer stoer! Ik heb ook zo'n periode gehad met Jesse McCartney, heel erg! Zelfs een map met allemaal foto's van hem enzo, al zijn liedjes. Maar toen Jesse een vriendin kreeg, was ik er meteen klaar mee!
Napoleon
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 29 dec 2009 21:14

*zucht* Blonde jongens... :verliefd:
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Dragonpower » 29 dec 2009 22:18

Ik heb deze versie van X-Factor ook gevolgd. Ik was al sinds de audities voor Stacey. :D

Maar ik had op één iemand tijdens hun avontuur ook een klein oogje. :oops: En dat was niet Lloyd. Ik zag hem graag daar niet van, maar ik had/heb een klein oogje op Olly Murs. :oops: Ik zie hem gewoon erg graag. Op een of andere manier vind ik hem heel sexy. En in zijn laatste dagboek stond hij in z'n onderbroek. :DC En serieus, ik vond dat zoooo sexy!

Verliefd vind ik een groot woord, maar ik heb zeker een oogje op hem. :)

Dit is hem: :mrgreen: :DC
Afbeelding
Dragonpower
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor jelle27 » 06 jan 2010 05:12

Unlocked schreef:via msn kan je ook verliefd worden, ook al geloven er weinigen dat...

ik geloof dit zeer zeker!!!!
ben tot over mijn oren verliefd op iemand van msn!
jelle27
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 07 jan 2010 00:19

Ik ben smoordood verliefd op James Dean. En voor de rest val ik op straat zomaar verliefd op volstrekt vieze venten (beoordeling van een vriendinneke), die voor mij engeltjes, neergestreken uit de hemel, zijn.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Phantas » 05 mei 2011 21:07

Wat ben ik blij dat ik dit topic tegenkom!
Ik heb dit namelijk pas geleden gehad met een Duitser via een webcam site. Ik dacht echt dat ik verliefd op hem was, hij had humor, zag er leuk uit etc.
Toen ik het m'n moeder vertelde werd ze echt helemaal gek...ze kon het gewoon niet geloven. Nu is het idd verwaterd maar stiekem blijf je toch een beetje "liefde" voelen. Ik denk dat het meer lust is gecombineerd met iets anders, een soort connectie.

Die man wist en weet het trouwens niet hoor :P

Ik vind het voor mezelf heel moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten....ben geen type om bars enzo af te lopen en spontaan op iemand af te stappen. Maar via internet daten is ook weer niet zonder risico's!
*zucht*

Ik moet me er maar even niet op blind staren denk ik. Gewoon m'n leven een beetje op orde krijgen (ben al twee jaar zonder baan) en dan maar zien hoe alles loopt.
Hmmm...wat zal ik hier nu eens verzinnen?
Phantas
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 05 mei 2011 21:57

misschien moet je eens op de site van 't COC kijken of naar een bijeenkomst gaan.
misschien tref je daar gelijkgestemden
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Liefde