Verliefd op een jongen...
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben een jongen van 15 jaar en weet dat ik gay ben (mijn vrienden en ouders nog niet) . Nou ben ik verliefd op een jongen uit mijn klas. Hij is mijn beste vriend, ik ben ook heel vaak bij hem. nou vraag ik me af of hij homo is, hij zit heel vaak aan me waardoor ik denk van wel en heeft ook van die homo-trekjes. Op school zeggen ze ook dat hij homo is... Is er iemand die me advies kan geven? xMar
- marx
- Newbie

Klinkt als een vraag uit een boekje. :p
Dat iemand aan je zit wil niet zeggen dat hij gay is.
Kan idd wel zijn dat hij het is hoor. :p
maar ook dat hij aandacht wil van je of je als zeer goede vriend ziet.
Homo trekjes heeft zelfs de 100% hetro man/muts.
vaak ook om te kijken hoe de omgeving reageerd.
Als jullie echt 100% vrienden zijn dan zou ik gewoon er voor uit komen. Tenminste dat jij je gay voelt. Zijn reactie kan zijn dat jullie vriendschap over is. Maar het kan ook zijn dat hij je 100% steunt.
Het is altijd moeilijk hoor. De meeste homo's die in de coming out fase zaten herkennen dat. vele zijn vrienden verloren maar ook bij velen is de vriendschap beter geworden.
En dat ze op school vertellen...................op school gan er altijd verhalen over een ander rond. Roddels heet dat.
Succes marx.
Dat iemand aan je zit wil niet zeggen dat hij gay is.
Kan idd wel zijn dat hij het is hoor. :p
maar ook dat hij aandacht wil van je of je als zeer goede vriend ziet.
Homo trekjes heeft zelfs de 100% hetro man/muts.
vaak ook om te kijken hoe de omgeving reageerd.
Als jullie echt 100% vrienden zijn dan zou ik gewoon er voor uit komen. Tenminste dat jij je gay voelt. Zijn reactie kan zijn dat jullie vriendschap over is. Maar het kan ook zijn dat hij je 100% steunt.
Het is altijd moeilijk hoor. De meeste homo's die in de coming out fase zaten herkennen dat. vele zijn vrienden verloren maar ook bij velen is de vriendschap beter geworden.
En dat ze op school vertellen...................op school gan er altijd verhalen over een ander rond. Roddels heet dat.
Succes marx.
- Jamo2
- Wegwijs

rody2 schreef:Het is altijd moeilijk hoor. De meeste homo's die in de coming out fase zaten herkennen dat. vele zijn vrienden verloren maar ook bij velen is de vriendschap beter geworden.
Nounou, laat onze ongrammaticale zure opa maar klagen.
-

DARM - Aftastend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde