verliefd op een collega
Pianoman schreef:Pianoman schreef:KinKy schreef:meer op 't werk bij de pissbak of zo........
zou er wel raad mee weten!
Hahaha, helaas hebben we die niet, maar er komt vast wel een moment dat we even alleen zijn, vaak is een pauze ook en goede kans dan zijn we ook vaak even alleen.
Ik hou jullie op de hoogte, zodra er iets leuks is gebeurt, nog meer tips altijd welkom.
Helaas is het niks geworden zoals ik had gehoopt, mijn gevoelens zijn nu dan ook erg bekoeld voor hem. Ik had gewoon geen zin meer om mezelf voor de gek te houden, en mezelf te kwellen met gevoelens die waarschijnlijk toch nooit beantwoord zal worden.
Ik blijf liever alleen gelukkig, dan steeds maar afwachten of hij mij ook leuk vindt, voor mij even geen geflirt meer.
Ik dacht dat mijn liefde was bekoeld maar dat is dus niet zo wat ik ook heb geprobeert, na en half jaar is er nog niks gebeurt tussen ons, ik denk dat ik gewoon eerder had moeten ingrijpen en gewoon op zijn geflirt moest in gaan maar ik durfde gewoon niet, en na zo'n lange periode heeft het volgens mij ook geen zin meer.
Toch zijn we de laatste tijd wel meer open naar elkaar toe, ik weet niet of dit nu een goed of een slecht teken is, maar waarom verpest ik toch altijd dit soort momenten en doe ik er niks mee. Nu zit ik dan ook met en rot gevoel van "Waarom ik", als ik dit doe bij elk leuke man die ik tegen kom dan ben ik bang dat ik altijd alleen blijf ik heb dan ook bewondering voor mensen die wel op anderen durfen af te stappen
- Pianoman
- Wegwijs

Ja, ik denk dat veel meer dit probleem ondervinden, zie ook http://www.gayforum.nl/gayforum-topic3007.html
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Steve schreef:Ja, ik denk dat veel meer dit probleem ondervinden, zie ook http://www.gayforum.nl/gayforum-topic3007.html
Dat geeft in iedere geval wel een klein troost.
Maar we zijn de laatste tijd wel iets meer opener naar elkaar toe met praten enzo, misschien is er nog een kans als we misshien nog meer van elkaar weten, tenslotte weet hij nog steeds niet dat ik ook homo en hem wel zie zitten. Maar ja hoe laat ik dat aan hem merken, ik heb als eens in en chagrijnige bui gezegd dat ik niet op zoek ben naar een relatie.
- Pianoman
- Wegwijs

Paar dagen geleden had ik bijna mijn collega gevraagd om iets leuks te gaan doen, en of hij ook plannen had voor het weekend en hij zei toen nee niks bijzonders. Op dat moment had ik hem moeten vragen maar ik zei toen op dat moment helemaal niks.
Stom
En nu vandaag op het werk zei hij maar bar weinig, er kon nog net een ja of en nee vanaf, maar nu ben ik bang dat ik hem gekwest heb omdat ik niet heb gevraagt voor het weekend.
Ik denk er nu over na om hem te vertellen dat ik homo ben, maar wat is nu de meest geschikte moment zonder om hem het gelijk te vertellen. Welke onderwerpen zou ik het meest kunnen gebruiken voor zoiets.
Ik merk wel dat verliefd zijn ook niet alles is, kon ik hem maar vergeten
Stom
En nu vandaag op het werk zei hij maar bar weinig, er kon nog net een ja of en nee vanaf, maar nu ben ik bang dat ik hem gekwest heb omdat ik niet heb gevraagt voor het weekend.
Ik denk er nu over na om hem te vertellen dat ik homo ben, maar wat is nu de meest geschikte moment zonder om hem het gelijk te vertellen. Welke onderwerpen zou ik het meest kunnen gebruiken voor zoiets.
Ik merk wel dat verliefd zijn ook niet alles is, kon ik hem maar vergeten
- Pianoman
- Wegwijs

KinKy schreef:hoe oud en nieuw doorgebracht
waar ga je zoal uit
ben je eigenlijk verloofd of zo
sport je weleens?
schoonmaakster in huis?
huisdieren
carpoolen
vriendenkring/sociale leven
't zijn de kleine dingen die verschil maken Kink?
-

Zodan - Post Lord

hoe oud en nieuw doorgebracht - dit jaar oud en nieuw alleen doorgebracht.
waar ga je zoal uit - ik ben niet echt een uitgaans type.
ben je eigenlijk verloofd of zo - nog steeds singel, maar zie het graag anders.
sport je weleens? - 3x in de week fitness.
schoonmaakster in huis - nee.
huisdieren - twee katten.
carpoolen - ja, met nog zo'n 50 mensen met de stadsbus.
vriendenkring/sociale leven - ja, maar je wilt wel eens wat anders.
- Pianoman
- Wegwijs

Pianoman schreef:hoe oud en nieuw doorgebracht - dit jaar oud en nieuw alleen doorgebracht.
Hee, ben je mij aan het schaduwen
Alleen dat ik eigen vervoer heb en niet carpoule en naast 2 katten ook een buizerd heb klopt de rest aardig goed met mijn lijst hahaha
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

WAUW! Dat vind ik nou eens stoer!
-

bartjebarneveld - Expert

Pianoman schreef:hoe oud en nieuw doorgebracht - dit jaar oud en nieuw alleen doorgebracht.
je hebt onderwerpen nodig om met die gast te spreken!!
sociale vaardigheden zijn dat
begin erover
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ja. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn lijkt mij. Gewoon onbevangen over iets beginnen. probeer er achter te komen wat zijn interesses zijn. Dat schiet op.
Daar kan je dan op inhaken. Wat ook goed werkt is iemand nieuwsgierig maken. Verzin iets. Gewoon spelenderwijs. Kweet niet of je vaak de kroeg induikt? Daar spreek je toch ook met mensen die je grappig of aardig vind?
En blijkt dat die gozer niet in je is geïnteresseerd merk je dat snel genoeg. Dan heb je vette pech, maar weet je iig waar je aan toe bent.
Daar kan je dan op inhaken. Wat ook goed werkt is iemand nieuwsgierig maken. Verzin iets. Gewoon spelenderwijs. Kweet niet of je vaak de kroeg induikt? Daar spreek je toch ook met mensen die je grappig of aardig vind?
En blijkt dat die gozer niet in je is geïnteresseerd merk je dat snel genoeg. Dan heb je vette pech, maar weet je iig waar je aan toe bent.
-

Zodan - Post Lord

luco schreef:Pianoman schreef:hoe oud en nieuw doorgebracht - dit jaar oud en nieuw alleen doorgebracht.
Hee, ben je mij aan het schaduwen![]()
Alleen dat ik eigen vervoer heb en niet carpoule en naast 2 katten ook een buizerd heb klopt de rest aardig goed met mijn lijst hahaha
Ja misschien wel, maar het geeft dit mij in ieder geval een troost dat ik niet de enige ben
- Pianoman
- Wegwijs

KinKy schreef:Pianoman schreef:hoe oud en nieuw doorgebracht - dit jaar oud en nieuw alleen doorgebracht.
je hebt onderwerpen nodig om met die gast te spreken!!
sociale vaardigheden zijn dat
begin erover
Ja weet ik, we praten ook wel met elkaar over hobby's, muziek en thuis situaties enzo maar verder niet echt bewust over relaties enzo terwijl ik daar best dieper op in wil gaan maar weet niet zo goed hoe ik zo'n onderwerp weer moet beginnen.
Verder hebben we wel eens gehad of we ook en relatie hebben, maar verder zijn we er gewoon niet dieper op in gegaan, en ik merk aan hem dat hij er alleen maar over wil hebben als we alleen zijn, met andere mensen erbij zegt hij maar bar weinig, ik weet niet of dat iets wil zeggen.
- Pianoman
- Wegwijs

Zodan schreef:Ja. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn lijkt mij. Gewoon onbevangen over iets beginnen. probeer er achter te komen wat zijn interesses zijn. Dat schiet op.
Ja ik weet wat zijn intresses zijn voor en groot gedeelte want het blijkt dat we over aantal dingen veel gemeen hebben met hobby's enzo.
Ik heb zelf ook al eens geprobeert om hem te negeren om hem zo te doen vergeten, want er zijn momenten bij dat hij mij gewoon negeert en niks zegt (misschine iets te maken met playing hard to get?).
En als ik hem dan en tijdje niet heb gesproken omdat ik hem dan weer kompleet negeer en hem niet groet als ik hem tegen kom, dan zoekt hij mij weer op in de pauzes met zijn grote ogen en glimlach. En dan doet hij weer leuk en aardig en wil hij weer weten hoe het met mij gaat enzo, wat moet ik hier nou toch op uit maken wat hij nou echt wil.
Als het inderdaad zo is dat hij niks wil dan zou ik hem liever zo snel mogelijk willen vergeten maar dat is nou het moeilijkste van alles.
- Pianoman
- Wegwijs

Kijk eens naar mijn gedicht “Oude liefde roest niet” in de rubriek Gayforum-liefde.
Het ging hier ook om een collega die precies in mijn denkbeeld pastte en die ik graag als (vaste) vriend had willen hebben. Alleen jammer dat hij als hetero op de wereld was gekomen.

Het ging hier ook om een collega die precies in mijn denkbeeld pastte en die ik graag als (vaste) vriend had willen hebben. Alleen jammer dat hij als hetero op de wereld was gekomen.
Ik zing nog steeds solo, maar anderen doen dit al in koor.
De wereld om je heen gaat desondanks gewoon door.
De wereld om je heen gaat desondanks gewoon door.
-

Albert - Wegwijs

Albert schreef:Kijk eens naar mijn gedicht “Oude liefde roest niet” in de rubriek Gayforum-liefde.
Hallo Albert.
Ik heb je gedicht gelezen, erg mooi geschreven.
Mijn collega past ook precies in mijn beeld wat ik zoek in een partner, maar ja misschien is het beter om het los te laten en hem maar gewoon probeer te vergeten, maar mocht er toch en moment komen dat we over onze geaardheid praten enzo dan pak ik die zeker aan, tot die tijd maar even laten rusten om mezelf niet te veel valse hoop te geven.
- Pianoman
- Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Liefde