Het is nu 25 mei 2012 05:16

Verliefd, maar later ontkend.

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Cheddar » 13 sep 2011 18:37

Ik weet van een vriend van mij dat hij homo is (al is hij nog niet openlijk uit de kast, pas over 2 jaar). Ik ben zelf Bi (Hij en nog een paar mensen weten dat als enige). Het probleem is dat ik verliefd op hem ben geworden. We zijn gewoon al heel lang vrienden. En we zijn wel eens verder gegaan, bijv. rukken of pijpen.

Ik heb hem in een rare bui dus verteld dat ik hem leuk vond, alleen het werkte averechts. Hij ging me negeren, ontlopen en deed alsof ik niet meer bestond. Ook vertelde hij dat hij heel veel spijt had van dingen zoals pijpen.
Na een paar dagen heb ik hem gelijk verteld dat ik niet eens verliefd was, en zei dat ik aangeschoten was.

Daarna deed hij gelijk weer over-aardig tegen me. Maar ik ben nu erg in de war, want ik ben nog steeds verliefd en ik moet elke minuut van de dag aan hem denken. En ik heb het er heel moeilijk mee, ik ben niet meer vrolijk, eerder depressief.

Wat zouden jullie doen,
Blijven doen alsof ik niet verliefd ben, en zo vrienden blijven.
Of hem toch eerlijk zeggen dat ik verliefd ben, maar zo onze vriendschap op het spel zetten?
Cheddar
Newbie
Newbie

Berichtdoor Crocodile » 13 sep 2011 22:21

Hey,

Eerst 2 mogelijkheden: 1-je vriend is niet verliefd op je op je, maar wil gewoon vrienden blijven.
2-Hij vind jouw (misschien) ook leuk maar is bang voor zijn gevoelens en tevens bang dat de vriendschap kapot gaat. (denk ik)

Ga met hem GOED praten onder 2 ogen. Blijven doen alsof je niet verliefd bent help niet. Je valt een keer door de mand. (Geloof me)
Kies een goed moment uit en vertel het hem, want dat zal ook voor jouw mentale gezondheid ook goed zijn.

Sterkte/succes, gast,
en laat me weten hoe het
is afgelopen.
Crocodile

Berichtdoor KinKy » 14 sep 2011 22:53

Een gast waar je geile sex mee hebt is 1, verliefdheid is bedreigend want je gaat hem uitlokkenen dus 2 dat past niet in zijn strategie.
Goed gesprek kan, maar raak niet teleurgesteld want zoiets moet van 2 kanten komen en gooi je wellicht iets weg wat je eigenlijk niet weg wilt doen.
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor kastbewoner » 26 sep 2011 18:54

Kan van toepassing zijn of niet

Soms is het psychologie als je moeder zegt blijf van die koekje af dan krijg je er zin in

Als een meisje hard 2 get speelt tegenover een jongen dan word ze meer interessanter voor hem, als iemand mysterieus is zelfde verhaal

Misschien is dat ook bij hem zo ben jij de hard almost impossible to get bi man en daar geilt ie op
en toen je dat hebt verteld over verliefd zijn is die imago in zijn hoofd kapot gegaan dus onbewust zijn zijn gevoelens voor jou (niet voor jou maar voor die hard 2 get bi man) verdwenen.

Zelfde met als je je zwakke kant laat zien dan lopen ze je over je heen tis hetzelfde concept eigk.

Mss is dit het geval maar misschien ook niet anyway dit is mijn 2 cents
kastbewoner
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde