Het is nu 25 mei 2012 05:11

Verkracht worden.

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor fnuar » 28 jul 2009 14:38

Misschien zijn er weinigen die deze fettish hebben maar ik ben gek op "gedwongen" sex.
Verkracht worden dus. Niet echt natuurlijk maar als roleplay.
Gegrepen worden, uitgekleed en gedwongen pijpen, rimmen en geneukt worden door een man of groepje mannen. Mag er best lekker ruw en bruut aan toe gaan als ik er maar geen beschadigingen aan over houd.
Ook bondage, en met de vlakke hand (of een riem of zweep) slaan vind ik erg lekker daarbij. Tijdens het spel lekker uitgescholden en vernederd worden.

Of vinden jullie dit allemaal te extreem?
Er moeten toch mannen te vinden zijn die het lekker vinden om anderen te "dwingen" tot sex?

Ik ben een getrouwde slanke bi-man van 45 die er volgens zeggen aantrekkelijk uitziet.

Ik ben benieuwd naar de replies:)

Groetjes, fnuar.
fnuar
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 28 jul 2009 22:19

Niets extreem aan. Massa's mannen als jij. Prima. Prima. Prima. Zelf heb ik geen anale aanleg, maar al het overige ligt me prima.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor fnuar » 28 jul 2009 22:42

neuken is ook geen must... gedwongen sex en vernedering kan ook zonder, dus als je interesse hebt?
fnuar
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor fnuar » 01 aug 2009 13:52

Zoveel mensen die dit draadje gelezen hebben en zo weinig replies.
Er moeten toch mannnen zijn die het lekker vinden om een man te "dwingen" tot sex?

Ik ben op zoek naar een man of mannen die dat met mij willen doen.
fnuar
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Krommell » 13 aug 2009 21:03

Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb dat namelijk ook. Maar alleen dan oraal gedwongen en vernederd worden. Tot nu toe zijn er in mijn omgeving niet veel mannen die dat 'normaal' vinden. Helaas...
Krommell
Newbie
Newbie

Berichtdoor fnuar » 14 aug 2009 07:42

Krommell schreef:Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb dat namelijk ook. Maar alleen dan oraal gedwongen en vernederd worden. Tot nu toe zijn er in mijn omgeving niet veel mannen die dat 'normaal' vinden. Helaas...

Idd, blijkt moeilijk te zijn iemand te vinden. Maar geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
fnuar
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor fnuar » 14 aug 2009 08:48

Ik heb een forum special over verkrachtings en gedwongen sex fantasieën. iedereen die wil fantaseren over verkrachting, verhalen lezen en posten en afspreken is daar welkom.

Kom op dat forum en laten we er lekker over babbelen en misschien komen we daar wel iemand tegen om onze fantasieën werkelijkheid te laten worden:

http://verkrachtingsfantasie.555forum.nl/index
fnuar
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Richie » 16 aug 2009 00:04

Ik vind dit toch een beetje op het randje, want zodra je de fantasie in leven roept wordt het dan geen misdaad?

Ik kan me ook niet voorstellen dat je er dan van zou genieten trouwens :?
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor fnuar » 16 aug 2009 14:51

Richie schreef:Ik vind dit toch een beetje op het randje, want zodra je de fantasie in leven roept wordt het dan geen misdaad?

Ik kan me ook niet voorstellen dat je er dan van zou genieten trouwens :?

Het is natuurlijk geen misdaad als je beide ermee instemt. En juist het feit dat het "gedwongen" is maakt me vreselijk geil. lekkere ruwe sex.
fnuar
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex