Verkeerd aangepakt (denk ik)
22 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Beste lezer,
Om een lang verhaal kort te maken: Ik zei vandaag aan het einde van een les tegen de mooiste jongen van de klas, Hey m, ik moet ff nog wat zeggen: Jij bent echt een van de knapste mensen die er rondloopt.
Toen zei hij dankjewel en ging hij als een speer het lokaal uit.
Ik heb een groot vermoeden dat ik dit verkeerd heb aangepakt. Of zou hij zich toch wel gevleid voelen?
Om een lang verhaal kort te maken: Ik zei vandaag aan het einde van een les tegen de mooiste jongen van de klas, Hey m, ik moet ff nog wat zeggen: Jij bent echt een van de knapste mensen die er rondloopt.
Toen zei hij dankjewel en ging hij als een speer het lokaal uit.
Ik heb een groot vermoeden dat ik dit verkeerd heb aangepakt. Of zou hij zich toch wel gevleid voelen?
Tijd zal 't leren....
maar soms weten mensen ergens geen raad mee, he.
dan vluchten ze even om te beseffen wat er eigenlijk gezegd werd.
En dan voelen ze zich zeer gevleid, zeker als 't uit de mond van een macho komt.....
maar soms weten mensen ergens geen raad mee, he.
dan vluchten ze even om te beseffen wat er eigenlijk gezegd werd.
En dan voelen ze zich zeer gevleid, zeker als 't uit de mond van een macho komt.....
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Het is wel erg confronterend, kan allebei de kanten uitgaan, als iemand dat tegen jou out of the blue zou zeggen zou je denk ik ook niet weten hoe of wat je daarvan moet denken toch?
Maar de aap is uit de mouw, de volgende keer dat je hem aanspreekt zou ik iets in de trand van "heb je nog over hetgeen ik zei nagedacht" vragen
Maar de aap is uit de mouw, de volgende keer dat je hem aanspreekt zou ik iets in de trand van "heb je nog over hetgeen ik zei nagedacht" vragen
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
-

Luc - Ontdekkend

Zou zelf op een school nooit zoiets zeggen tegen de ander. Mits dat er toch een vriendschap of een klik is.
Zelf vertel ik het ook pas als ik een vriendschap o.i.d. heb opgebouwd en de ander vertrouw. Niet vanwege "Hee ik ben homo!" maar meer om eerlijk te zijn.
Zelf vertel ik het ook pas als ik een vriendschap o.i.d. heb opgebouwd en de ander vertrouw. Niet vanwege "Hee ik ben homo!" maar meer om eerlijk te zijn.
- Jamo2
- Wegwijs

ben je me nou aan het aanvallen?
Ik heb serieus: van alles gedaan om bij hem op te vallen.
Ik heb zelfs een liedje voor de klas gezongen, geen feedback van M.
Ik gaf een goed argument in de klas, geen feedback van M.
Ik zei tegen M, dat hij een inspiratie is en knap, geen ''feedback'' van M.
M. ziet me gewoon niet staan, terwijl ik toch best wel een beetje een ''aanwezigheid'' heb in de klas.
Bah, verliefdheid, je hebt er geen REET aan.
Ik heb serieus: van alles gedaan om bij hem op te vallen.
Ik heb zelfs een liedje voor de klas gezongen, geen feedback van M.
Ik gaf een goed argument in de klas, geen feedback van M.
Ik zei tegen M, dat hij een inspiratie is en knap, geen ''feedback'' van M.
M. ziet me gewoon niet staan, terwijl ik toch best wel een beetje een ''aanwezigheid'' heb in de klas.
Bah, verliefdheid, je hebt er geen REET aan.
hhhamster schreef:ik snap je^^
kheb iets soortgelijks maar dan door mensen die achteraf niet te vertrouwen zijn
Mensen zijn per definitie niet te vertrouwen, het zit in hun natuur, degene die je écht voor 100% kunt vertrouwen zijn meestal op 1 hand te tellen.
-

Helger - Wegwijs

[quote="Helger]Mensen zijn per definitie niet te vertrouwen, het zit in hun natuur, degene die je écht voor 100% kunt vertrouwen zijn meestal op 1 hand te tellen.[/quote]
Zeker weten, en 1 ben je al kwijt van die hand, dat ben je zelf, nl zelfvertrouwen, belangrijker is er niet, dan kan je ook op anderen varen!
Zeker weten, en 1 ben je al kwijt van die hand, dat ben je zelf, nl zelfvertrouwen, belangrijker is er niet, dan kan je ook op anderen varen!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:Helger schreef:Mensen zijn per definitie niet te vertrouwen, het zit in hun natuur, degene die je écht voor 100% kunt vertrouwen zijn meestal op 1 hand te tellen.
zo ik moest dit ff 2 keer lezen maar je hebt wel gelijk
- hhhamster
- Wegwijs

Slap handje wil niet zeggen dat hij dan ook gay is.
Een jongen die ik geregeld zie had dat ook, en streelde wel is over mijn borst. Gewoon gevraagd na een tijd of hij homo was................
.....nope
Dus kan me jouw situatie wel goed voorstellen. En reken maar dat dat zwaar kl*ten is.
Een jongen die ik geregeld zie had dat ook, en streelde wel is over mijn borst. Gewoon gevraagd na een tijd of hij homo was................
Dus kan me jouw situatie wel goed voorstellen. En reken maar dat dat zwaar kl*ten is.
- Jamo2
- Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Liefde