verhalen
19 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik vind het leuk om verhalen te schrijven en heb er inmiddels al heel wat geschreven.
Echter dat waren allemaal kinderverhalen.
Nu ben ik voor het eerst een erotisch verhaal aan het schrijven.
Ik zal deze hier plaatsen. Hij is nog niet klaar, maar iik wilde graag jullie mening horen of ik er mee door moet gaan en hier plaatsen.
Hij staat in de topic liefde.
Ik ben benieuwd
Echter dat waren allemaal kinderverhalen.
Nu ben ik voor het eerst een erotisch verhaal aan het schrijven.
Ik zal deze hier plaatsen. Hij is nog niet klaar, maar iik wilde graag jullie mening horen of ik er mee door moet gaan en hier plaatsen.
Hij staat in de topic liefde.
Ik ben benieuwd
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Ok Bink,
het klonk als bijna als een smeek
Maar ik was al bezig.
Maar zou je opmerkingen liever hier willen plaatsen zodat ik onder het verhaal het vervolg kan plaatsen
Ik heb daarom je berichtje weg gehaald. Ik hoop dat je er begrip voor hebt.
het klonk als bijna als een smeek
Maar ik was al bezig.
Maar zou je opmerkingen liever hier willen plaatsen zodat ik onder het verhaal het vervolg kan plaatsen
Ik heb daarom je berichtje weg gehaald. Ik hoop dat je er begrip voor hebt.
-

luco - Post Lord

http://www.gayforum.nl/viewtopic.php?t=1851
Ik heb inmiddels het vierde deel geplaatst. Ik hoop dat het bij jullie in de smaak valt
Ik heb inmiddels het vierde deel geplaatst. Ik hoop dat het bij jullie in de smaak valt
-

luco - Post Lord

Zeker doorgaan. Het is een erg lekker verhaal en ik zie het zo voor me gebeuren.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Dank je Paul
Ik heb er net weer een deel aangeplakt dus veel leesplezier.
http://www.gayforum.nl/viewtopic.php?p=12417#12417
Ik heb er net weer een deel aangeplakt dus veel leesplezier.
http://www.gayforum.nl/viewtopic.php?p=12417#12417
-

luco - Post Lord

Laaste deel is geplaatst. Ik hoop dat jullie er plezier aan hebben gehad.
http://www.gayforum.nl/viewtopic.php?p=12432#12432
Er zitten 11195 woorden in, 272 allinia's, 849 regels in en ik ben er een kleine 100 uur mee bezig geweest.
Zoals je ziet heb ik er dus veel tijd in gestoken.
Mijn vraag aan jullie
Zouden jullie na het lezen van mijn verhaal commetaar willen geven over het verhaal.
Het hoeft maar een paar regeltjes te zijn. Ben ook kritisch, daar heb ik het meest aan.
Ik ben er niet naar complimenten aan het vissen maar wil graag weten wat jullie van het verhaal vinden. Kijk ook eens naar de opbouw, de stijl
Ik ben namelijk van plan om meer te schrijven en uiteindelijk misschien wel een boek uit te gaan geven.
Ik heb meerdere verhalen geschreven, maar nooit een in deze stijl. Opbouwende kritiek kan ik veel van leren.
Ik hoop dat het niet te veel gevraagd is van jullie.
Ik dank jullie alvast voor de medewerking.

http://www.gayforum.nl/viewtopic.php?p=12432#12432
Er zitten 11195 woorden in, 272 allinia's, 849 regels in en ik ben er een kleine 100 uur mee bezig geweest.
Zoals je ziet heb ik er dus veel tijd in gestoken.
Mijn vraag aan jullie
Zouden jullie na het lezen van mijn verhaal commetaar willen geven over het verhaal.
Het hoeft maar een paar regeltjes te zijn. Ben ook kritisch, daar heb ik het meest aan.
Ik ben er niet naar complimenten aan het vissen maar wil graag weten wat jullie van het verhaal vinden. Kijk ook eens naar de opbouw, de stijl
Ik ben namelijk van plan om meer te schrijven en uiteindelijk misschien wel een boek uit te gaan geven.
Ik heb meerdere verhalen geschreven, maar nooit een in deze stijl. Opbouwende kritiek kan ik veel van leren.
Ik hoop dat het niet te veel gevraagd is van jullie.
Ik dank jullie alvast voor de medewerking.
-

luco - Post Lord

Tja, kritiek.... da's niet zo gemakkelijk. Eigenlijk heb ik niets. Het was een goed verhaal, geil en lekker.
Ik vond de verteller erg schuchter, misschien een iets aktieverer rol? Stijl was wel goed. Geen taalfouten. Wat die twee doen en wat je lekker vindt hangt ook af van wat je zelf lekker vindt en wat je herkent.
Het spijt me: geen commentaar. Voor mij ben je geslaagd. Bedankt.
Ik vond de verteller erg schuchter, misschien een iets aktieverer rol? Stijl was wel goed. Geen taalfouten. Wat die twee doen en wat je lekker vindt hangt ook af van wat je zelf lekker vindt en wat je herkent.
Het spijt me: geen commentaar. Voor mij ben je geslaagd. Bedankt.
-

Paul - Ontdekkend

Dank je Paul.
Maar dat de verteller wat schuchter is heeft te maken dat hij nog niet uit de kast is en het voor hem de eerste keer is.
Ik ben al weer een stuk verder met dit verhaal, maar zal dat niet plaatsen omdat de rest eigenlijk niet in dit forum meer past. Maar als je de rest leest weet je ook waarom hij schuchter is en wat er nog meer allemaal afspeeld.
Maar enorm bedankt voor je commetaar
Maar dat de verteller wat schuchter is heeft te maken dat hij nog niet uit de kast is en het voor hem de eerste keer is.
Ik ben al weer een stuk verder met dit verhaal, maar zal dat niet plaatsen omdat de rest eigenlijk niet in dit forum meer past. Maar als je de rest leest weet je ook waarom hij schuchter is en wat er nog meer allemaal afspeeld.
Maar enorm bedankt voor je commetaar
-

luco - Post Lord

19 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes